ضروری‌ترین وسایل سفر 1

ضروری‌ترین وسایل سفر 1

بالش و پتوی سفری
موارد استفاده: پرواز طولانی، سفر با قطار، سفر با اتوبوس، کمپینگ و یا سفر با ماشین شخصی یا پای پیاده
این یک راز نیست که بالش‌ها و پتو هایی که در سفر‌های هوایی به مسافران ارائه می‌شود ممکن است به اندازه کافی تمیز و راحت نباشند. اگر شما با اتوبوس، قطار یا ماشین شخصی سفر می‌کنید بالش و پتوی سفری راحت و تمیز خودتان به شما کمک می‌کند به جای مبارزه با خستگی و تحمل کوفتگی یک سفر طولانی در طول مسیر یک چرت راحت و دلچسب بزنید.
کیف پول کمری یا کیف پول گردنی
موارد استفاده: مسافرت‌های بین المللی، مقصدهای شلوغ و ناامن داخلی یا بین المللی
بسته به مکان سفر شما، امنیت سفر شما نیز متفاوت است. در سفر‌های بین المللی و سفر به مناطق دور و ناآشنا پنهان نگه داشتن پول تان برای احتیاط در حفظ اشیای با ارزش بسیار مهم است. به همین جهت توصیه می‌کنیم از یک کیف گردنی مخصوص مدارک و پاسپورت برای حمل پول هایتان استفاده کنید و یا لوازم با ارزش و مدارکتان را در یک کیف کمری بگذارید تا سفری امن و آسوده داشته باشید.
نظم دهنده‌های مخصوص سفر و کیف‌های رمزدار
موارد استفاده: مسافرت‌های بین المللی و سفر داخلی
یک سفر خوب و لذت بخش وقتی محقق می‌شود که احساس کنترل روی مدارک، لوازم و پول مان داشته باشیم و با یک سازماندهی درست برای هر چیزی جای مشخصی تعریف کنیم. درست به همین دلیل است که بیشتر کوله پشتی‌ها یا چمدان‌های مخصوص سفر برای هر وسیله جای مشخصی را دارند. لوازم دم دستی را در نزدیک خودتان نگه دارید و برای اینکه در طی سفر دچار آشفتگی نشوید یا چیزی را گم نکنید منظم‌تر باشید.
ضروری‌ترین وسایل سفر 1
ضروری‌ترین وسایل سفر 1
ضروری‌ترین وسایل سفر 1

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]