ضروری‌ترین وسایل سفر 2

ضروری‌ترین وسایل سفر 2

وسایل الکتریکی: هدفن،شارژر و سر اتصال به پریز، اسپیکر، دوربین
موارد استفاده: اقامت در هتل ها، کمپینگ، سفرهای طبیهت گردی یا اقامت در خانه محلی
موبایل با تبلت شما از وسایل الکتریکی نیست که به راحتی فراموش شود اما برخی از وسایل الکتریکی که به معمولا استفاده نمی‌کنید می‌توانند در طول سفر کارایی زیادی پیدا کنند.
عینک شخصی و عینک آفتابی،چتر و کلاه
موارد استفاده: همه انواع مسافرت
لوازمی از این قبیل که شما را در برابر تغییرات آب و هوایی حفظ می‌کنند به ویژه برای سفر‌های طبیعت گردی و سفر به مناطقی که قبلا نرفته اید و چندان با آب و هوای آنجا آشنایی ندارید،بسیار مهم است. عینک تان را در مکانی مشخص و در دسترس قرار دهید در طول سفر ممکن است برای خواندن به عینک شخصیتان احتیاج پیدا کنید. همچنین در طول سفر به مناطق ساحلی فراموش کردن عبنک آفتابی می‌تواند دردسرهای زیادی برای شما ایجاد کند.
دستمال مرطوب یا ژل شستشوی دست، لوازم بهداشتی و آرایشی
موارد استفاده: در طول سفر
حتی در یک سفر هوایی بی دردسر هم شما نمی‌توانید بهداشت را به راحتی رعایت کنید. در سفرهای جاده ای و طبیعت گردی که وضعیت خیلی سخت‌تر است. فراموش نکنید به ویژه اگر آدم حساسی هستید، تنها با یک ژل شستشو و همراه داشتن لوازم بهداشتی که ممکن است در طول سفرر لازمتان شود می‌توانید لذت و آرامش سفرتان را دو چندان کنید.
دارو‌های شخصی و عمومی و لوازم کمک‌های اولیه
موارد استفاده: در همه انواع سفر
گاهی یک سرماخوردگی کوچک در سفر می‌تواند برنامه‌های شما را خراب کند. داروهای شخصی و چند داروی عمومی که ممکن است احتیاج شود را فراموش نکنید.
ضروری‌ترین وسایل سفر 2
ضروری‌ترین وسایل سفر 2
ضروری‌ترین وسایل سفر 2
ضروری‌ترین وسایل سفر 2

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]