لوکس‌ترین هواپیماهای شخصی حال حاضر

لوکس‌ترین هواپیماهای شخصی حال حاضر

همه‌ی ما نمی‌توانیم از مزایای این پرواز‌ها برخوردار شویم، با اینحال می‌توانیم رویای آن را در ذهن خود پرورش دهیم. رویاپردازی با این گالری از لوکس‌ترین هواپیماهای شخصی دنیا کار راحت‌تر خواهد بود.
۶. جت بمباردیه چلنجر ۶۵۰، به اندازه‌ی ۱۰ نفر ظرفیت دارد و قیمت آن معادل ۲۵ میلیون دلار برآورد شده است. در این جت شخصی، ۶ صندلی راحت و بلند تعبیه شده؛ همچنین یک مبل بزرگ نیز برای لم دادن و ریلکس شدن در آن قرار گرفته است. در هر کدام از صندلی ها، یک نمایشگر تلویزیونی تمام اچ دی قرار گرفته و میزهای پذیرایی نیز در قست پشتی هواپیما تعبیه شده اند.
۵. هواپیمای سسنا سایتیشن Longitude به اندازه‌ی ۱۲ نفر ظرفیت دارد و با قیمت ۲۶ میلیون دلار به فروش می‌رسد. این هواپیما از یک کابین برخوردار است که می‌تواند چند امکان رفاهی از جمله ماشین اسپرسو ساز و مایکروفر را در آن قرار داد، علاوه بر اینکه جایگاه مناسب برای چمدان و بار نیز در نظر گرفته شده است. کابین این هواپیما فضای زیادی داشته و دسته‌ی صندلی‌ها بسیار راحت هستند. پنجره ای که برای این کابین طراحی شده، حجم زیادی از نور طبیعی را وارد کابین می‌کند. لوکس‌ترین هواپیماهای شخصی حال حاضر در دنیا سرویس بهداشتی این هواپیما نیز از فضای آزاد زیادی برخوردار است.
۴. ایرباس یکی از تولید کنندگان اولیه‌ی هواپیماهای شخصی به شمار می‌رود. تنوع جت‌های شخصی این کمپانی بسیار زیاد بوده و محدوده‌ی قیمتی آنها مابین ۷۲ تا ۱۱۰ میلیون دلار قرار دارد؛ این محدوده‌ی قیمتی به اندازه‌ی آنها بستگی دارد. این قیمت‌ها شامل هزینه‌ی تجهیز کابین نمی‌شود. در تصویر زیر، هواپیمای ایرباس ACJ319 را مشاهده می‌کنید؛ این هواپیمای شخصی با ظرفیت ۸ نفر طراحی شده است. این مدل در مقایسه با سایر جت‌های تجاری با محدوده‌ی بین قاره ای، عمیق‌ترین و بلند‌ترین آنها به شمار می‌رود. به مبل‌های راحت آن نگاه کنید! کسانی که توانایی پرداخت ایرباس VIP را داشته باشند می‌توانند از اتاق کنفرانس یا غذاخوری نیز بهره مند شوند.
۳. با پرداخت ۶۵ میلیون دلار می‌توانید صاحب هواپیمای گلف استریم G650 شوید. این مدل در مقایسه با سایر جت‌های شخصی بازار حال حاضر، از عمیق‌ترین و بلند‌ترین کابین برخوردار است. سرویس بهداشتی این جت شخصی از فضای زیاد و دکور مدرن برخوردار است. این جت‌ها به صندلی‌های بزرگی مجهز شده اند که در طول مسافرت‌های طولانی، به تخت خواب‌های راحت تبدیل می‌شوند. لوکس‌ترین هواپیماهای شخصی حال حاضر در دنیا
۲. هواپیمای امبرائر لینژ ۱۰۰۰E، به اندازه‌ی ۱۰۰۰۰ فوت مکعب مساحت دارد. این هواپیما به ارزش ۵۳ میلیون دلار فروخته می‌شود. در این هواپیما، ۴ کابین مجزای بزرگ تعبیه شده که صندلی‌ها و مبل‌های راحتی بسیاری را درون خود جا می‌دهد. جت امبرائر لینژ از یک سوئیت اتاق خواب و تخت خواب بزرگ برخوردار است که به یک سرویس بهداشتی اختصاصی نیز مجهز شده است. ۱. هواپیمای بوئینگ ۷۴۷-۸VIP، یکی از هواپیمای شخصی فوق العاده تاثیر گذار به شمار می‌رود. این هواپیما، ۴۷۸۶ فوت مربع مساحت دارد که فضاهای مناسب برای نشیمن، دفتر کار، اتاق غذاخوری و سالن استراحت را درون خود جا داده است. این هواپیما بلند‌ترین و دومین هواپیمای بزرگی است که این کمپانی تا به حال تولید کرده است. مدل بوئینگ ۷۴۷-۸VIP بدون امکانات رفاهی تعبیه شده در آن با قیمت ۳۶۷ میلیون دلار به فروش می‌رسد. هواپیمای مذکور از مولفه‌های طراحی خانگی برخوردار است.
لوکس‌ترین هواپیماهای شخصی حال حاضر
لوکس‌ترین هواپیماهای شخصی حال حاضر
لوکس‌ترین هواپیماهای شخصی حال حاضر
لوکس‌ترین هواپیماهای شخصی حال حاضر
لوکس‌ترین هواپیماهای شخصی حال حاضر

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]