سوچی و منطقه ساحلی آدلر

سوچی و منطقه ساحلی آدلر

سوچی بهشت ساحلی روس‌ها و ملقب به سوئیس روسیه است. در این شهر زیبای ساحلی ، همه چیز کنار هم جوری فراهم شده که موجبات خوشگذرانی و لذت از زندگی و تعطیلات را برای میهمانان خود فراهم آورده است.
سواحل سوچی یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری سوچی محسوب می‌شود. اینجا منطقه‌ی مختص پیاده روی بوده و گردشگران می‌توانند از قدم زدن در آن لذت ببرند.تمام ساختمان‌های تفرجگاه ساحلی توسط درختان بزرگ و زیبایی احاطه شده اند. بسیاری از درختان بزرگ بلوط، افرا و درختان ماموت آمریکایی در اینجا رشد می‌کنند. سوچی کلکسیون فوق العاده ای از درختان نخل دارد که گردشگران را به خود جذب می‌کند. این ساحل زیبای دریای سیاه، محل رویش درختان نخل بوتی، واشینگتون، کناری دیتس، لیویستونا، کاریبین سابا، ایتالین همروپسی و چیلین یوبی است.
همچنین در اینجا می‌توانید درختان نخل عاجی که عرض تنه‌ی آن‌ها به یک متر و نیم می‌رسد را ببینید. اما اکثر درختان این منطقه، درختان نخل چینی هستند که به زبان علمی آن‌ها را "تراچیکارپوس فورتونی" می‌نامند. وجه تمایز این درختان سبز و زیبا به دلیل داستان هایی است که درمورد آن‌ها نقل شده است. هنگامی که ساکنین روسیه در اواخر قرن 19 شروع به جستجو در ساحل می‌کردند هیچ درختی به این شکل در آنجا وجود نداشت. این درختان توسط نیکلای مامونتوف، واسیلی خلودوف و سرگی خودکوف، اولین بنیان گذاران این پارک ها، از کشورهای مختلف به اینجا منتقل شده اند. درختان نخل به سرعت در گلخانه ها، خیابان ها، بلوار‌ها و تفرجگاه‌های ساحلی کاشته شدند. زیباترین چشم انداز سوچی مشرف به ساحل است که می‌توانید همراه با نوشیدن یک فنجان قهوه از تماشای آن لذت ببرید. بسیاری از گردشگران مدت زمان زیادی را در اینجا به استراحت می‌پردازند.
سوچی و منطقه ساحلی آدلر
سوچی و منطقه ساحلی آدلر
سوچی و منطقه ساحلی آدلر
سوچی و منطقه ساحلی آدلر
سوچی و منطقه ساحلی آدلر

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]