کشتی تفریحی گرانقیمت و مجلل برای خانم‌ها

کشتی تفریحی گرانقیمت و مجلل برای خانم‌ها

طراحی کشتی تفریحی گرانقیمت و مجلل برای خانم‌ها در حالی انجام گرفته است که شاید در مقایسه با مردان ثروتمند جهان، خانم‌های قدرتمند و معروف، چندان علاقه‌ای به حیف و میل کردن سرمایه خود روی اسباب‌بازی‌های گرانقیمت نداشته باشند. هر چند طراحی خوش ذوق به نام لیدیا برسانی (Lidia Bersani)، نظر دیگری دارد. او که متخصص طراحی لوازم لوکس است، این بار به سراغ طراحی کشتی تفریحی گرانقیمتی رفته که با نگاه به این بخش از جامعه و مطابق میل و سلیقه‌ی آنها طراحی شده است.
کابین اصلی این کشتی تفریحی، یک اتاق باشکوه است که تختخوابی گرد و شاهانه در آن قرار داده شده، آسمانه‌ی آن نیز در جای خود زیبا و سحرانگیز است. این کابین دارای تراس‌های مخصوص به خود با چشم اندازی تماشایی رو به اقیانوس خواهد بود.
رنگ در نظر گرفته شده برای این کشتی، رنگ سفید شفاف و طلایی باشکوه است، به علاوه این کشتی تفریحی ۲۶۲ پا امتداد خواهد داشت. همانگونه که گفتیم خانم‌های ثروتمند به عنوان مشتری اصلی این کشتی در نظر گرفته شده‌اند، از این روی در تزئین و آراستن آن از طلا، کریستال‌های باشکوه، خز و نقش و نگار گل‌های رنگارنگ به وفور استفاده شده است. نام این کشتی نیز ” La Belle” خواهد بود که به معنی “بانوی زیبا” است.
این کشتی باشکوهِ ۸۰ متری، حقیقتاً چشم‌ها را مجذوب خود خواهد کرد، به ویژه چشمان زیبا پسند خانم‌ها، قطعاً از مشاهده‌ی طراحی آن لذتی وافر خواهند برد. خانم برسانی که به خوبی با علایق خانم‌ها آشناست، در کار خود به بهترین شکل ممکن از این مظاهر زیبایی استفاده کرده است. طلا، کریستال‌های درخشان سوارووفسکی (Swarovski)، مروارید، سنگ‌های قیمتی همچون عقیق و البته مبلمان چوبی سفارشی، از جمله عناصر اصلی استفاده شده در تزئین و دکوراسیون این کشتی تفریحی جالب توجه به شمار می‌روند.
در طراحی کشتی از خطوط ملایم به همراه با لبه‌های نرم و خوش فرم به شکلی گسترده استفاده شده است. سعی خانم برسانی بر این بوده که همه چیز در راستای سلایق و خواست‌های ذهنی خانم‌ها، طراحی و اجرا شود. به علاوه استفاده‌ی فراوان از طرح گل، رنگ سفید درخشان و البته رنگ طلایی، جلوه‌ای متفاوت و البته لوکس به این کشتی بخشیده است.
کشتی تفریحی گرانقیمت و مجلل برای خانم‌ها
کشتی تفریحی گرانقیمت و مجلل برای خانم‌ها
کشتی تفریحی گرانقیمت و مجلل برای خانم‌ها
کشتی تفریحی گرانقیمت و مجلل برای خانم‌ها

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]