مقصد افسانه ای گردشگران

مقصد افسانه ای گردشگران

هندوستان سرزمینی است که اغلب از آن به عنوان یک قاره یاد می‌شود، نه یک کشور؛ زیرا این کشور زیبا از قله‌های یخ زده هیمالیا تا مناطق گرمسیر و سرسبز کرالا گسترده شده است. به همین دلیل هند سرزمین تناقض‌ها نیز نامیده می‌شود.
هندوستان همواره به عنوان مقصدی افسانه ای شناخته می‌شود. فرهنگ متمایز هند، جشنواره‌ها و مراسم‌های سنتی نشانگر ویژگی حماسی و افسانه ای این کشور هستند. دین در هند همچون فرهنگ و جغرافیایی آن بسیار متنوع است. این کشور دارای کهن‌ترین سنت‌ها و اعتقادات است. در هندوستان، دین و فرهنگ نقش بسیار مهمی را در جامعه ایفا می‌کنند.
هندوستان به دلیل داشتن آب و هوای خاص برای ایرانی‌ها در نیمه دوم سال میلادی قابل اجرا است. عید نوروز آخرین فرصتی است که برای تور هند مناسب می‌باشد. در بهار نیز هند چندان نامطبوع نیست ولی تورهای ایرانی برای فصل بهار و تابستان چندان رونقی ندارند.
رستوران‌های هند بسیار متنوع است؛ اکثر آن‌ها غذاهای گیاهی عرضه می‌کنند و برخی دیگر غذاهای گوشتی. در شهرهای بنگلور و بمبئی صاحبان بسیاری از رستوران‌های غیرگیاهی، ایرانی هستند. غذاهای چینی نیز در هند بسیار پرطرفدار است و همچنین رستوران هایی مانند مک دونالد و KFC نیز در این کشور شعبه دارند.
اگر مایل به چشیدن غذاهای هندی باشید، غذای گیاهی "ماسالودوسا” برای شروع مناسب است. غذاهای هندی بسیار تند و با ادویه فراوان پخته می‌شوند ولی در عوض بسیار لذیذ هستند. لازم به ذکر است که چای در هند همیشه همراه با شیر و ادویه هایی مانند زنجبیل، هل و فلفل سیاه تهیه می‌شود.
کشور هند برای هر نوع سلیقه گردشگری، شامل اکوتوریسم و طبیعت گردی، ماجراجویی، ساحلی و فرهنگی مناسب است. از تعطیلات لب ساحل گرفته تا سفر به مکان‌های مقدس، سفر به هند اشکال گوناگونی دارد.
مقصد افسانه ای گردشگران
مقصد افسانه ای گردشگران
مقصد افسانه ای گردشگران

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]