ساحلی با شنهای طلایی و آبی

ساحلی با شنهای طلایی و آبی

ساحل نیسی محبوبترین ساحل در 3 کیلومتری غرب مرکز آیاناپا است که تعداد بسیار زیادی گردشگر و افراد محلی را به خود جذب کرده است. در مورد نام نیسی Nissi برای این ساحل باید بگوییم که نیسی به معنی جزیره کوچک در زبان یونانی است. البته این ساحل به دو قسمت تقریبا نامساوی تقسیم شده است به گونه ای که ساحل کوچکتر را آب کم عمق فراگرفته و ساحل بزرگتر را نیز آبهای پرعمق. اتصال این دو ساحل به یکدیگر و خاص و منحصر به فرد بودن شن و ماسه آن باعث زیبایی هرچه بیشتر آیاناپا و در کل قبرس شده است. قسمت کم عمق آب بهترین فضا برای شنای کودکان و نوجوانان است. هرساله تعداد بسیار زیادی از گردشگران مخصوصا جوانان به این ساحل می‌آیند. ورزش‌های آبی زیادی در اینجا انجام می‌شود که از آن جمله موج سواری، جت سواری، قایق سواری (قایق‌های باریک)، پرش از ارتفاع به داخل آب و ... است.
کافه-بارهای بسیار زیادی در اینجا حضور دارند که صدای بلند موسیقی در آنها و ترکیب شدن این صداها باهم این ساحل را از جایی خلوت و کم صدا به ساحلی پرجنب و جوش تبدیل کرده است و شاید نتوانید به راحتی یک چرت نیم روزی در اینجا داشته باشید. البته ساحل کوچکتر نسبت به ساحل بزرگتر کمی آرام‌تر گزارش شده است. پشتِ کافه-بارها، رستوران‌ها و مغازه‌های خرید زیادی وجود دارد که به پخت انواع غذاها و فروش وسایل مختلف اقدام می‌کنند.
در فصل تابستان، آژانس‌های مسافرتی که پکیج‌های مختلفی را برای ترغیب کردن افراد به سفر به قبرس عرضه می‌کنند، رفتن به ساحل نیسی را نیز در آن پکیج گنجانده اند. در صورتی که از صبح در این ساحل باشید، ایده آل‌ترین زمان را برای حضور در این ساحل انتخاب کرده‌اید. در قسمت هایی از این ساحل امکانات محل اقامت، رستوران و کافه-بار‌های متعددی نیز ساخته شده است.
ساحلی با شنهای طلایی و آبی
ساحلی با شنهای طلایی و آبی
ساحلی با شنهای طلایی و آبی

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]