جزیره رویایی ایبیزا

جزیره رویایی ایبیزا

یکی از جزایر چهار گانهبالئارس در اسپانیا، ایبیزا جزیره کاتالانیایی است. این جزیره زیبا و رویایی در 79 کیلومتری شهر والنسیا واقع شده است. دلربایی و زیبایی این بهشت تاریخی گردشگران زیادی را در ایام سال به خود جذب میکند. بندر شهر ایبیزا یکی از جذابترین مکان‌های افسانه ای این جزیره است که به ثبت میراث فرهنگی سازمان جهانی جهانگردی رسیده است. به دلیل زیبایی منحصر به فرد و مناظر باشکوه در میان گردشگران به “جزیره سفید” مشهور شده است. بزرگترین شهر این جزیره یکصد و سی هزار نفری که از لحاظ اداری به پنج بخش تقسیم میشود،
شهر “ایبیزا تاون” یا به اصطلاح مردم محلی “ویلا” نام دارد. دمای هوا به طور متوسط در گرمترین زمان سال (مرداد ماه) به سی درجه و در خنکترین زمان سال (دی ماه) به پانزده درجه سانتیگراد می‌رسد. زبان مردم این جزیره توریستی “کاتالان” می‌باشد که از لحاظ ساختاری شبیه اسپانیایی، فرانسه و ایتالیایی (لاتین) است. با این حال به دلیل توریستی بودن، اغلب ساکنان جزیره به زبانهای آلمانی و انگلیسی تسلط دارند.
یکی از جزایر چهار گانهبالئارس در اسپانیا، ایبیزا جزیره کاتالانیایی است. این جزیره زیبا و رویایی در 79 کیلومتری شهر والنسیا واقع شده است. دلربایی و زیبایی این بهشت تاریخی گردشگران زیادی را در ایام سال به خود جذب میکند. بندر شهر ایبیزا یکی از جذابترین مکان‌های افسانه ای این جزیره است که به ثبت میراث فرهنگی سازمان جهانی جهانگردی رسیده است. به دلیل زیبایی منحصر به فرد و مناظر باشکوه در میان گردشگران به “جزیره سفید” مشهور شده است. بزرگترین شهر این جزیره یکصد و سی هزار نفری که از لحاظ اداری به پنج بخش تقسیم میشود، شهر “ایبیزا تاون” یا به اصطلاح مردم محلی “ویلا” نام دارد. دمای هوا به طور متوسط در گرمترین زمان سال (مرداد ماه) به سی درجه و در خنکترین زمان سال (دی ماه) به پانزده درجه سانتیگراد می‌رسد. زبان مردم این جزیره توریستی “کاتالان” می‌باشد که از لحاظ ساختاری شبیه اسپانیایی، فرانسه و ایتالیایی (لاتین) است. با این حال به دلیل توریستی بودن، اغلب ساکنان جزیره به زبانهای آلمانی و انگلیسی تسلط دارند.
جزیره رویایی ایبیزا
جزیره رویایی ایبیزا
جزیره رویایی ایبیزا
جزیره رویایی ایبیزا

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]