شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه

مالزی کشوری در جنوب شرقی آسیا و پایتخت آن کوالالامپور است. سازمان‌های دولتی و وزارت‌خانه‌های این کشور در شهر جدید پوتراجایا (پایتخت اداری) این کشور واقع است. مالزی دربردارنده دو ناحیه جغرافیائی است و دریای جنوبی چین آن‌ها را از هم جدا می‌کند: شبه جزیره مالزی یا مالزی غربی که بر روی شبه جزیره مالایی قرار دارد و از شمال با تایلند مرز خشکی دارد و از طریق جاده شوسه جوهور از جنوب با سنگاپور پیوند دارد.
بهترین زمان سفر به مالزی :
برای رفتن به مالزی دو بازه زمانی بیشتر رونق دارد. یکی از آن‌ها از ابتدای دسامبر شروع شده و تا پایان ژانویه ادامه دارد که تعطیلات سال نو میلادی و همچنین چینی است. دومی در ماه‌های ژوئن، جولای و آگوست بوده که در این زمان بیشتر مسافران از خاورمیانه هستند. در بیشتر کشورها تعطیلات مدارس در این ماه هاست و زمان مناسبی برای سفر میباشد. اواخر سپتامبر تا دسامبر مالزی بسیار خلوت و آرام می‌باشد.
آب و هوا :
معمولا میانگین دمای روزانه در مالزی بین 22 تا 32 درجه سانتیگراد است. در مناطق مرتفع‌تر میانگین هوا 21 درجه در روز و 10 درجه در شب است. در ماه‌های آوریل و مارچ بیشترین میزان رطوبت و در ماه‌های اکتبر و دسامبر هم رطوبت بالایی وجود دارد. کم بارش‌ترین ماه‌های سال ژوئن و جولای هستند.

شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه
شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]