هتل لوکس پوزیدون

هتل لوکس پوزیدون

هتل پوزیدون یا پوزئیدون یا پوسیدون ، هتل ۵ ستاره در مساحتی حدود ۲۲۵ آکر (واحد اندازه گیری زمین معادل 7404 مترمربع) در یک جزیره خصوصی در فیجی قرار دارد و اطراف آن را دریاچه مرجانی ۵ هزار آکری فرا گرفته است. قیمت این هتل بسیار لوکس واقعا بالا است و برای پکیج کامل زیر دریایی آن باید ۱۵ هزار دلار پرداخت کنید. این پکیج شامل سکان‌داری زیردریایی تریتون و غواصی در دریاچه مرجانی و آب‌های زلال است. برای حضور در هتل پوزیدون (خدای دریاها در اسطوره‌های یونان) باید در وب سایت این هتل ثبت نام کنید. البته در حال حاضر ، ۱۵۰ هزار نفر ثبت نام کرده اند و باید منتظر بمانید نوبت شما بشود.
مدیر هتل پوزیدون ، جونز است که از سال ۲۰۰۱ میلادی کار می‌کند و این هتل در سال ۲۰۰۹ میلادی گشایش یافته است.هنگامی که این زیردریایی پوزیدون در جزیره کوچک آتول ماله شمالی (North Male Atoll) قرار می‌گیرد، می‌توانید اولین زیردریایی مجهز به ماساژ درمانی را ببینید. از طرفی دیگر ، اتاق‌هایی در این زیردریایی هستند که طراحی مدرن و سنتی را توأمان در خود دارند.
چیزهای لذت‌بخش اما انکار ناپذیری در مورد دریا وجود دارند. رایحه و بوی نمکین اقیانوس ، بالا و پایین شدن ریتم موج‌ها ، منحنی ملایم بالا آمدن امواج که می‌توانیم آن را الهه‌ای در دریا و یا هدیه‌ای از جانب یک زیردریایی بنامیم. زیردریایی پرجاذبه فیجی که خدای دریاهاست و با غرش خود تمام ساخته‌های زمین و دریا را تحقیرمی کند و به صورت مکانی برای غواصی و نمایشگاهی برای عرضه داشته‌های خود است.
این زیردریایی تقریباً ۲۲۵ جریب و حدود ۱ مایل طول دارد و به وسیله ۵۰۰۰ جریب فضای تالاب احاطه‌شده است. آب این تالاب مملو از مواد طبیعی دست‌نخورده و مفید برای سلامتی است. ۹۰ فوت (۳۷.۴) عمق آن است. درصورتی که در بیرون تالاب، صخره‌هایی فرورفته در یک قلمرو ژرف و بکر وجود دارند که با زیردریایی شناور ما قابل‌مشاهده هستند.
مکان‌های پیشنهادی زیادی بر روی زمین و بیرون آب وجود دارد که می‌توانید به‌صورت اختیاری آن‌ها را انتخاب کنید، اما با پرداخت ۳۰.۰۰۰ دلار در هفته، یک زوج می‌توانند یکی از ۲۴ الهه دریا را تجربه کنند، در زیر اقیانوس، سوئیت‌هایی مجهز به آسانسورهایی هستند که تا ۴۰۰ فوت زیر دریا مسافران را جابجا می‌کنند.
هتل لوکس پوزیدون
هتل لوکس پوزیدون
هتل لوکس پوزیدون
هتل لوکس پوزیدون

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]