سواحل زیبای کنکان

سواحل زیبای کنکان

کنکان ( Cancun ) شهری در شرقی‌ترین نقطه کشور مکزیک است. به عبارت دیگر اگر می‌خواهید اولین اشعه خورشید که هنگام طلوع به مکزیک می‌تابد را ببینید، کافی است شبی را در شهر کنکان بگذرانید.
این شهر ساحلی در شبه جزیره یوکاتان ( Yucatan ) واقع در ایالت Quintana Roo قرار دارد. کنکان با داشتن آب و هوای گرمسیری و به لطف اماکن دیدنی، باستانی و تفریحی فراوان به یکی از مهمترین یکی از مراکز مهم گردشگری در جهان تبدیل شده است.
این شهر همه سال پذیرای خیل گردشگرانی است که از اقصی نقاط جهان به این شهر ساحلی وارد میشوند. کنکان که گفته میشود به معنای شهر درخشان است، دارای بیش از 22 کیلومتر ساحل شنی سفید رنگ به شکل 7 انگلیسی است.
گردشگران شیفته آب و هوای معتدل، غروب درخشان، امکان دیدنی بسیار و شب‌های به یاد ماندنی کنکان هستند. کنکان مرکز شهرستان Benito Juarez است؛ شهری که برای گردشگران بین المللی نام آشنا است.
در بخش اصلی و جزیره ای این شهر، منطقه هتل‌ها قرار دارد که در آن، هتل‌های مدرن و مراکز خرید متعددی یافت میشود. کسانی که مایل هستند در مورد تمدن مایای باستان اطلاعاتی بدست آورند، میتوانند در گردش‌های روزانه خود در کنکان، از چندین مکان باستانی استثنایی دیدن کنند.
سواحل زیبای کنکان مکانی مناسب برای ورزش اسکوبا و غواصی است. گردشگران همچنین می‌توانند در این شهر زیبا به ورزش هایی همچون گلف، ماهیگیری و تنیس نیز بپردازند.
سواحل زیبای کنکان
سواحل زیبای کنکان
سواحل زیبای کنکان
سواحل زیبای کنکان

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]