شیک‌ترین منطقه استانبول

شیک‌ترین منطقه استانبول

ببک یک منطقه ساحلی و از جاهای دیدنی ترکیه است که بهترین منظره بسفر را می‌توانید در آنجا تماشا کنید . این منطقه به خاطر کافه‌ها ، مغازه‌ها و رستوران‌های شیک و لوکس خود شهرت بسیاری دارد . میتوانید در نوار ساحلی این منطقه قدم بزنید و غروب تماشایی تنگه بسفر را نظاره کنید و در آخر در یکی از زیباترین رستورانهای استانبول ، غذا میل نمایید . رستورانهای این منطقه در سراسر ترکیه شهرت دارند و رستوانهایی که در اکثر فیلمهای ترکی دیده می‌شود ، در این قسمت واقع شده اند . یکی از بهترین نمونه‌های آن ، رستوران Ulus29 استانبول است .
در معماری منطقه Bebek استانبول ، برخی سکونتگاهها و ویلاهای اشراف خاندان عثمانی بچشم میخورند که ظاهر سنتی آنها رو به ویرانی ست ولی برخی عمارتها مثل کنسولگری مصر که ساختمانی سفید و تماشایی ست ، زیبایی خود را حفظ کرده اند و بر جذابیت منطقه افزوده اند . امروزه این منطقه که در منطقه اروپایی استانبول قرار دارد هنوز هم محل سکونت اشراف ترکیه بشمار می‌آید و هر روز به ساختمانهای مدرن این منطقه افزوده می‌شود . اگر می‌خواهید برخی از معروف‌ترین هنرپیشه‌های ترک و سایر افراد مشهور ترکیه را ببینید ، کافی ست صبح خود را با پیاده روی در نوار ساحلی منطقه ببک که مخصوص پیاده روی ست ، شروع کنید .
مراکز خرید استانبول در این منطقه طرفداران بسیاری دارد و متاسفانه منطقه ببک استانبول قربانی جذابیت‌های خود شده است . اغلب اوقات ترافیک سنگینی بعلت تردد زیاد و جاده بسیار باریک در خیابان ببک حاکم است و اواخر هفته تقریبا خیابان بسته می‌شود .اما نگران نباشید اغلب رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها پارکینگ دارند و می‌توانید با خیال راحت ماشین خود را در پارکینگ مربوطه بگذارید و از صرف غذا لذت ببرید .
شیک‌ترین منطقه استانبول
شیک‌ترین منطقه استانبول
شیک‌ترین منطقه استانبول
شیک‌ترین منطقه استانبول

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]