فیجی کجاست؟

فیجی کجاست؟

جمهوری جزایر فیجی از ۳۲۲ جزیره و ۵۳۳ صخره تشکیل شده است. فیجی تا سال ۱۹۷۰ مستعمره بریتانیا بود. فیجی کشوری بی‌نظیر برای استراحت، قایق سواری و غواصی است.
قدمت سکونت در فیجی به حدود ۲۰۰۰ سال پیش از میلاد می‌رسد. فیجی امروزه به دلیل داشتن جنگل‌های فراوان، مواد معدنی و ذخایر ماهی یکی از توسعه یافته‌ترین اقتصادهای منطقه را دارد. صنعت گردشگری و صادرات شکر دو منبع درآمد اصلی این کشور را تشکیل می‌دهند. فیجی آب و هوایی استوایی به همراه دو فصل گرم و مرطوب دارد. از ماه نوامبر تا آوریل شاهد فصل گرم و مرطوب و از ماه مه تا اکتبر شاهد فصل خنک و خشک خواهیم بود. بادهایی که تقریبا در تمام طول سال می‌وزد، تا حدودی دمای هوا را تعدیل می‌کند. به طور کلی دمای هوا در فصول خشک میانگین ۲۲ درجه سانتی‌گراد و در ماه‌های گرم میانگین ۲۶ درجه سانتی‌گراد است.
فرهنگ فیجی ترکیبی غنی از فرهنگ بومی، چینی، اروپایی و هندی شامل دموکراسی اجتماعی، زبان، غذا (عمدتاً غذاهای دریایی و سبزیجات)، پوشاک محلی، سیستم اعتقادی، معماری، هنر، صنایع دستی، موسیقی و رقص و ورزش است.
فیجی به مقدار قابل توجهی دارای گردشگر است که از جزایر نادی و دنارو دیدن می‌کنند. این کشور دارای مقدار زیادی امکان غواصی و دیدن کرانه‌های مرجانی است که از جاذبه‌های گردشگری این کشور به‌شمار می‌آیند. بودجه زیادی صرف بازکردن استراحتگاه‌ها در مناطق دور افتاده جهت افزایش گردشگری انجام شده است.
فیجی کجاست؟
فیجی کجاست؟
فیجی کجاست؟
فیجی کجاست؟

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]