سانی بیچ بلغارستان

سانی بیچ بلغارستان

ساحل آفتابی یکی از بزرگترین و زیباترین ساحل‌های بلغارستان است.به خاطر اب و هوای بی نظیر آن ساحل‌ها و مجموعه‌های ورزشی و هتل‌های بزرگ , باشگاه‌ها و مرکز خرید بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.ساحل آفتابی در جهان یکی از جاذبه‌های معروف جهان محسوب میشود. ساحل دریای سیاه یکی از مناسب‌ترین ساحل‌ها برای ورزش‌های آبی است همچنین ساحل آفتابی جزو منطقه‌های تاریخی هم به شمار می‌رود.یکی از جاذبه‌های دیگرساحل با توجه به مقاله جاده‌های سبز، پارک‌های زیبای کنار آنجاست ,همینطور یک فرودگاه در نزدیکی ساحل است که به فرودگاه بورگاس شناخته شده و گردشگرتن از نقاط مختلف بلغارستان و کسانی که از طریق راه‌های بین المللی سفر می‌کنند میتوانند به راحتی به این ساحل آفتابی دسترسی داشته باشند.
زمانی که گردشگران در فرودگاه بورگاس می‌رسند، آنها می‌توانند به راحتی یک تاکسی استخدام و یا با استفاده از حمل و نقل عمومی رفت و آمد کنند و به ساحل بروند.
ساحل آفتابی ساحل زیبا و بزرگی است که پنج مایل از آن ساحل شنی سفید است. دریای آبی بیکران و درخشان و ساحلی ارامش بخش ,استراحت بر روی ماسه‌های نرم باعث تحسین گردشگران میشود. را به تحسین در حالی که استراحت بر روی ماسه است. ساحل آفتابی به طور خود به خود به یک شهرستان تبدیل شده است و ان هم به دلیل امکانات فراوان که از نظررفت و امد وجود ایستگاه اتوبوس و وجود رستوران‌های رنگارنگ که در اطراف آنجا قرار گرفته و همچنین کافه‌ها و هتل‌های زیبا که همه سبب راحتی گردشگران میشود.
سانی بیچ بلغارستان
سانی بیچ بلغارستان
سانی بیچ بلغارستان
سانی بیچ بلغارستان
سانی بیچ بلغارستان

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]