شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه

خوردن غذای خیابانی یکی از لذت‌های سفر به هندوستان است اما این نکات را رعایت کنید
1. چند روز صبر کنید تا بدنتان با غذاهای محلی سازگاری پیدا کند، مخصوصا اگر عادت به غذاهای تند ندارید.
2. قانون پیروی کردن از جمعیت را می‌دانید؟ اگر افراد محلی وارد یک مغازه نمی‌شوند، شما هم نباید اینکار را بکنید. همچنین به ظاهر مشتریان نیز توجه کنید. هرجا که افراد بیشتر با خانواده‌هایشان مراجعت می‌کنند، سالم‌تر است.
3. چک کنید که مغازه وسایل آشپزی خود را کجا تمیز می‌کند و غذاها را چگونه و در کجا نگهداری می‌کند. اگر غذاها در روغن سرخ می‌شود، کمی از آن بردارید تا ببینید سالم هست یا خیر. اگر ظرف‌ها یا سطح مغازه کثیف است، یا در مغازه مگس زیاد وجود دارد، از آنجا خارج شوید.
4. اگر شما یک اسنک کاملا سرخ شده سفارش دادیم اما می‌بینید که کم سرخ شده از فروشنده بخواهید تا کامل آن را سرخ کند. معمولا اسنک‌ها را نیم پز می‌کنند و در زمان سفارش مشتری دوباره کامل سرخ می‌کنند. در واقع سرخ کردن دوباره‌ی آنها میکروب‌ها را نیز می‌کشد.
5. به‌جز مواردی که مغازه آبرومند و شلوغ می‌باشد، از خوردن گوشت در خیابان اجتناب کنید.
6.استاندارد بهداشت در غرفه‌های آبمیوه فروشی بسیار متفاوت است. از فروشنده بخواهید تا جلوی شما آبمیوه را بگیرد و آن را در لیوان سرو کند (مگر اینکه کاملا از بهداشت مکان مطمئن باشید).
7. درباره‌ی طالبی و هندوانه‌هایی که از قبل بریده شده‌اند، وسوسه نشوید که ممکن است روکش زیبای آن به‌دلیل استفاده از آب و رنگ اغلب غیربهداشتی باشد.

شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه
شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه
شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]