تبدیل اسمان خراش متروکه به هتل

تبدیل اسمان خراش متروکه به هتل

در منطقه فایننشل منهتن، از آسمان‌خراشی متروکه هتلی زیبا و باشکوه خلق کرده‌اند. این ساختمان ۹ طبقه‌ی قدیمی، با ۱۳۵ سال قدمت، در سال ۱۸۸۳ ساخته شده است و یکی از اولین آسمان‌خراش‌هایی بوده است که در منهتن ساخته شده است. از ویژگی‌های مهم این ساختمان، یک تالار میانی آتریوم است که سقفی شیشه‌ای با پنجره‌های بزرگ برای تامین نور و تهویه‌ی هوا دارد؛ در واقع این نورگیر سقفی به شکل یک هرم طراحی شده است.
در ساختمان قدیمی هتل، چندین دفتر وکالت وجود داشته است و در آن زمان Temple Court نامیده می‌شده است. برای بازسازی این ساختمان قدیمی چند طرح متفاوت ارائه شده بود؛ ولی در نهایت در سال ۲۰۱۴ طرح یکی از این شرکت‌های ساختمانی مورد تائید قرار می‌گیرد و پروژه‌ی بازسازی و مرمت ساختمان آغاز می‌شود.
اکنون، این ساختمان متروکه به هتلی شیک و مجلل بدل شده است که دارای یک کافه، یک رستوران و ۲۸۷ اتاق مدرن با تجهیزات کامل است. با این حال، آتریوم و لابی هتل، ظاهر کلاسیک و قدیمی این ساختمان را حفظ کرده است. از ویژگی‌های خاص این هتل به سالن ورزش و تناسب اندام، سرو غذا در داخل اتاق‌ها، پارکینگ اختصاصی، سالن همایش، امکانات ویژه برای افراد با معلولیت جسمی می‌توان اشاره کرد.
تبدیل اسمان خراش متروکه به هتل
تبدیل اسمان خراش متروکه به هتل
تبدیل اسمان خراش متروکه به هتل

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]