دره شادی شنزن

دره شادی شنزن

دره شادی یا همان سرزمین شادی شنزن که درمنطقه نانشان قرار دارد یکی از بزرگترین پارک‌ها و شهر بازی‌های مدرن چین میباشد. این پارک با مساحتی بالغ بر ۳۵۰ هزار متر مربع هیجان انگیز‌ترین وسایل شادی و سرگرمی را برای جلب رضایت افرادی که به تفریحات مدرن و هیجان انگیز علاقه مند هستد فراهم کرده است. این مجموعه از ۹ قسمت با تفریحاتی گوناگون تشکیل شده است که شامل میدان اسپانیایی، شهر کارتونی، ماجراجویی‌های موتور سواران، شهر معدن طلا، جنگل‌های شنگری لا، ساحل آفتابی، خلیج توفانی دریای چین، برکه و پارک آبی مایا و بخش لحظات شاد. در هرکدام از این قسمت‌ها بازی‌های شاد و هیجان انگیزی برای کودکان و بزرگسالان طراحی شده است. در گوشه کنار این پارک روزانه نمایش‌های مختلفی با موضوعات آکروباتیک، جادوگری و ورزش‌های مهیج برگزار میشود.
در لحظه ورود به این مجموعه اولین قسمت میدان اسپانیایی میباشد که یاد آوری از از جنگ‌های مدیترانه ای اسپانیا و دست آورد هایشان میباشد. بعد از بازدید از این بخش به آسانی میتوانید با پیاده روی مسیر کوچکی در جنوبی‌ترین قسمت پارک به شهر کارتونی برسید. در هر قسمت از این بخش داستان‌های افسانه ای بازگو میشود. در تئاتر کارتونی بسیاری از فیلم‌های کارتونی هر روز به نمایش گذاشته میشوند.عمارت بزرگ شاه خانه ای رویایی را برای کودکان ایجاد کرده است که جذاب‌ترین بخش شهر کارتونی است.
در شرق شهر کارتونی بخش مهیج ماجراجویی‌های موتور سواران مراه با جنگل‌های دنسی و گلها قرار دارد. مهیج‌ترین بازی این قسمت شات فضایی است که شما را تا ۶۰ متر از زمین به هوا میبرد و و پس از ۱٫۸ ثانیه شما را با سرعت به سمت زمین می‌آورد. اگر به پیاده روی خود ادامه دهید به بخش بعدی یعنی شهر معدن طلا میرسید. طراحی این قسمت بر اساس معدن کوچکی در شمال آمریکا است. در اینجا مردم میتوانند فرار از سیل را در قطار معدن طلا تجربه کنند. این بخش به شما پیشنهاد تجربه کردن کار آ]نگری برای درست کردن یک یادگاری کوچک استیل را میدهد که میتواند برای هر کس تجربه ای جالب و به یاد ماندنی باشد. تور چین
بعد از این بخش شما به جنگل‌های زیبا و راز آلود شنگری لا میرسید که در پشت این جنگل تصویری از ماه آبی، کوه ها، غار ها، آبشار ها، خرس‌ها و دیگر حیوانات دیده میشود که همگی غیر واقعی هستند اما تصویرشان جنگل را ترسناک‌تر میکند. در صبح حیواناتی همجون مارمولک، کروکودیل و طوطی قابل مشاهده هستند و در عصر‌ها هم حیواناتی وحشی برای ترسنانک‌تر کردن جنگل در اطراف آب‌های این بخش قابل مشاهده هستند.
در ساحل آفتابی با نمایش‌های مختلفی که توسط بازیگران با تجربه اجرا میشوند و ورزش‌های ساحلی تجربه یک روز آفتابی در کنار ساحل را به شما القا میکند.
مهیج‌ترین بخش این مجموعه، بخش خلیج توفانی دریای چین با یک بخش مخروبه برای ماهیگیری همراه با بسیاری از بازی‌های جالب و ترسناک دیگر میباشد.
یکی دیگر از بخش‌های جالب پارک برکه و پارک آبی مایا است که بر اساس فرهنگ راز آلود مایا‌ها و منظره‌های آبی برای نشان دادن دنیای باستانی به مردم است. در اینجا میتوانید قانون‌های شهروندی مایا‌ها و حس زندگی‌های اولیه که حالا دیگر به دست فراموشی سپرده شده اند را تجربه کنید. همه ساختمان‌ها و مجسمه‌های این بخش به سبک معماری مایا‌ها درست شده است.
دره شادی شنزن
دره شادی شنزن
دره شادی شنزن
دره شادی شنزن

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]