دریاچه و پارک ملی واترتون

دریاچه و پارک ملی واترتون

دریاچه و پارک ملی واترتون یکی از چهارمین پارک‌های ملی کشور کانادا می‌باشند که بدلیل برخورداری از مناظر زیبا و چشم اندازهای دیدنی، گردشگران بسیاری را به خود دیده است. از مناظر دیدنی این منطقه می‌توان به پوشش گیاهی و درختان، غار، پرتگاه، کوهستان و دریاچه‌ی زیبای آن اشاره کرد. شرایط آب و هوایی بی نظیر این پارک یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته آن است که با ترکیب شدن با مناظر دیدنی اطراف حس بدیعی را به گردشگران القا می‌کنند.
دریاچه واترتون و پارک ملی کاناداپارک ملی و دریاچه واترتون یکی از چهار پارک ملی کشور کانادا است که در سال ۱۸۹۵ میلادی بوجود آمد و پس از دریاچه واترتون به عنوان پارک ملی نامگذاری شد. این پارک در تمام فصول سال برای گردشگران قابل دسترس است اما ماه‌های اصلی توریسم این منطقه ژوئیه و آگوست می‌باشد. مکان‌ها و امکنات تجاری تنها در بخش شهرک پارک احداث و قابل دسترس است.
محدوده پارک در ارتفاعات ۱۲۹۰ متر و در محل شهر ۲۹۱۰ متر رسیده و به کوه‌های Blakiston ختم می‌شود. همچنین سطح پارک چیزی در حدود ۱۹۵ مایل مربع است که از کوه‌های ناهموار و بیابان‌ها با پوشش گیاهی و تنوع گونه‌های جانوری تشکیل شده است و در این مسیر گردشگران شاهد مناظر و چشم اندازهای دیدنی اطراف هستند.
دریاچه واترتون و پارک ملی کاناداکوهستان‌های اطراف این پارک در زمستان‌ها ذخیره گاه توده‌های عظیم از یخچال‌های یخ می‌باشد و به همین دلیل یکی از یخچال‌های طبیعی صلح جهانی است. لذا با توجه به آب و هوای منحصر به فرد این منطقه، تنظیم فیزیوگرفیک، دشت‌ها و کوه‌های بی نظیر، دریا و دریاچه‌ها و تنوع جانوری و گیاهی، در سال ۱۹۹۵ به عنوان یکی از میراث جهانی یونسکو انتخاب شد.
دریاچه و پارک ملی واترتون
دریاچه و پارک ملی واترتون
دریاچه و پارک ملی واترتون
دریاچه و پارک ملی واترتون
دریاچه و پارک ملی واترتون

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]