روستای تلارو جایی برای آرامش

روستای تلارو جایی برای آرامش

مانارولا شهرکی کوچک و زیبا در کنار دریاچه کومو در ایتالیا می‌باشد. این روستای رنگارنگ یکی از پنج روستای معروف در بخش معروف Cinque Terre یا "پنج سرزمین" می‌باشد. پنج سرزمین شامل پنج روستا و شهرک کوچک در کنار دریاچه ای در استان لا اسپزیا می‌شود که به دلیل قرار گرفتن از سمتی بین کوهها و سمت دیگر در کنار رودخانه صدها سال پیش به سختی با دنیای بیرون در ارتباط بودند و فقط به یکدیگر متصل بودند که شاید همین امر باعث نامگذاری این پنج شهرک زیبا شده باشد.
شاید هیچ موزه ای در این روستاها یافت نشود ولی گشتن در این شهرک‌ها با خانه‌های زیبا کم از بازدید از یک موزه تاریخی ندارد. دومین روستای معروف و پرطرفدار بین این پنج سرزمین روستای مانارولا است که شمایلی شبیه به ریوماگیوره دارد ، خانه‌های پلکانی ساخته شده بر روی هم که رنگبندی زیبایی نیز دارند از شباهت‌های بین این پنج روستا با هم می‌باشد.
یکی از مشخصه‌های این روستا وجود تعداد زیاد قایق در کنار اسکله آن است. قایق سواری ، شنا کردن در دریای آرام و آبی ، پیاده روی و تماشای غروب آفتاب در کنار دریا از دلایلی است که توریست‌های زیادی را به این منطقه می‌کشاند. در کنار دریاچه تعداد زیادی رستوران و کافه نیز وجود دارد که بسیاری از توریست‌ها برای امتحان کردن غذاهای محلی منطقه به این رستوران‌ها می‌روند و قطعا ناراضی از آنجا باز نمی‌گردند.
روستای تلارو  جایی برای آرامش
روستای تلارو  جایی برای آرامش
روستای تلارو  جایی برای آرامش
روستای تلارو  جایی برای آرامش

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]