سفر به جنگل سنگی لنا

سفر به جنگل سنگی لنا

ستون‌های لنا که جنگل سنگی لنا نیز نامیده می‌شود، یک سازه طبیعی سنگی است که حدود 60 کیلومتر بالای رودخانه «یاکوتسک» در روسیه کشیده شده است. این ساختارهای سنگی شگفت انگیز بیش از 150 متر ارتفاع دارند و به مسافت حدود 80 کیلومتر کشیده شده اند.
جنگل سنگی لنا مسافران را از قرن هفدهم جذب می‌کرده است اما رسیدن به آنجا کار آسانی نیست. سفر شما از مسکو شروع خواهد شد و از آنجا باید یک سفر چهار روزه به سوی منطقه سیبریایی یاکوتسک را ادامه دهید. شما مجبورید یک سفر هوایی به یاکوتسک داشته باشید این مسافت آنقدر طولانیست که اگر در جهات متضاد حرکت کنید به نیویورک می‌رسید. متوسط قیمت چنین پروازی 800 دلار است. از یاکوتسک مجبورید با یک قایق به سفرتان ادامه دهید. مردم محلی می‌توانند با یک قایق کوچک و با هزینه 500 دلار به شما یک سفر سه روزه ارائه دهند. در نهایت پس از چهارروز سفر، شما به مقصد خواهید رسید.
جنگل سنگی لنا شواهد برجسته ای از زمین و تاریخ توسعه جمعیت ساکن آن است. فسیل‌های بی شماری از موجودات باستانی که در اینجا پیدا شده اند شواهد حفظ شده منحصربفردی از مرحله ای بسیار مهم در تاریخ دنیای موجودات زنده و تنوع زیستی «بوم» است که در زمان کامبرین زیرین رخ داده است. این مکان توریستی و زیست محیطی منحصربفرد در سال 2006 در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.
سفر به جنگل سنگی لنا
سفر به جنگل سنگی لنا
سفر به جنگل سنگی لنا
سفر به جنگل سنگی لنا

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]