محلی برای خرید ارزان

محلی برای خرید ارزان

شاید بتوان گفت خرید جزء جذایی ناپذیر سفر است. اغلب ما در برنامه‌ی سفرهایمان بازدید از مراکز خرید مقصد را جای میدهیم. خرید سوغات بهانه‌ای دیگر برای گشت گذار در مراکز خرید و پاساژها است. اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید برای شناخت مرکز اوت لت این شهر با ما همراه باشید.
بدون شک خرید برند‌های گران‌قیمت برای همه‌ی مسافرانی که با بودجه‌ای مشخص مکانی را انتخاب می‌کنند، مقرون به صرفه نیست. اوت لت استورها گزینه‌های قابل توجهی هستند که می‌توانید در آن‌ها خریدهای خوب و مقرون به صرفه‌ای انجام دهید.
مزیت اوت لت استورها در این است که می‌توان اغلب مجموعه‌هایی از برندهای مختلف را که در حال حاضر کمی قدیمی شده‌اند و به اصطلاح مد روز محسوب نمی‌شوند، با قیمت‌هایی وسوسه‌انگیز و استثنایی خریداری کرد.
امروزه اوت لت استورها به بخش جدایی‌‌ناپذیر از فرهنگ خرید مردم تبدیل شده‌اند. برخی از اشخاص تنها برای سرگرمی از این مراکز دیدن و خرید می‌کنند، کما این که بسیاری از افراد به دلیل نداشتن توان مالی زیاد، برای خرید‌، تنها این مراکز را انتخاب می‌کنند. در هر صورت نمی‌توان از رشد روز افزون و اثر زیاد اوت لت استورها بر اقتصاد جهانی چشم‌پوشی کرد.
در بسیاری از شهر‌های پرگردشگر اوت لت‌ها جایگاه خاصی پیدا کرده‌اند. آنتالیا که به دلیل برخورداری از جاذبه‌‌های گردشگری گوناگون از جمله آثار تاریخی، سواحل زیبا، مراکز خرید، رستوران‌ها و آب و هوای مدیترانه‌ای در کانون توجه گردشگران در سطح جهان قرار گرفته است، از این قاعده مستثنی نیست.
مرکز خرید اوت لت دیپو، یکی از بزرگترین مراکز خرید در منطقه‌ی مدیترانه در این شهر واقع شده است.
اوت لت دیپو که در سال ۲۰۰۴ میلادی افتتاح شد، امروزه به بزرگترین و معروف‌ترین اوت لت آنتالیا شهرت دارد. سالانه به طور میانگین ۵ میلیون نفر از این اوت لت بازدید می‌کنند که حدود ۲۵٪ بازدید کنندگان را گردشگران خارجی تشکیل می‌دهد. معماری بی‌نطیر این اوت لت شهرت آن را دو چندان کرده است. این مرکز خرید بیضی شکل که یکی از پروژه‌های شگفت‌انگیز گروه معماری دی ان ای (DNA Mimarlık) بوده، به سبک قلعه قرون وسطایی و به رنگ نارنجی طراحی و ساخته شده است.
محلی برای خرید ارزان
محلی برای خرید ارزان
محلی برای خرید ارزان

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]