شهری که بر تاریخ تکیه داده است

شهری که بر تاریخ تکیه داده است

قدمت نیس فرانسه به سال ۳۵۰ قبل میلاد مسیح بر می‌گردد، زمانی که یونانی‌ها مردمان حاشیه دریای مدیترانه را به نام نیکایا (Nikaia) خواندند.
نیس دوران زیادی را به خود دیده است و به خاطر تجربه و صبرش بر حوادث مختلف، به حق نام زیبا (nice) را بر آن نهادند. به جز فرانسوی‌ها رد پای ایتالیایی‌ها و انگلیسی‌ها را به وضوع بر دیوارها و کوچه‌های شهر می‌بینید.
نیس به دلیل موقعیت جغرافیایی اش، دارای زمستان‌های ملایم و تابستان هایی با روز‌های بلند گرم و آفتابی، بهاری زیبا و منحصر به فرد با مناظر طبیعی خیره کننده و پاییزی رنگارنگ و بارانی، همیشه یک مقصد پرطرفدار در تور فرانسه به حساب می‌آید. شاید به جرات به توان گفت زیبا‌ترین مقصدی است که با طبیعت منحصر به فردش میزبان گردشگران کشور فرانسه است.
تا قبل از قرن بیستم میلادی، نیس به عنوان یک تفرجگاه عالی و گران قیمت برای اقشار مرفه و ثروتمند به حساب می‌آمد. اما بعد از جنگ جهانی دوم به دلیل انقلابی که در صنعت گردشگری و سفر پیش آمد، گردشگران عادی با سطح درآمد متوسط هم توانستند از زیبایی‌های شهر نیس بهره ببرند، تا به امروز که بی شک یکی از اولین انتخاب هر گردشگری خواهد بود که به فرانسه سفر می‌کند.
سفر به شهری که نمی‌خوابد
یکی دیگر از ویژگی‌های شهر نیس، زندگی شبانه آن است. کلوپ‌های شبانه و تفریحات که زندگی در شب را همانند روز برای گردشگران پر هیجان می‌سازد. همانطور که می‌بیند، می‌توانید برای تمام لحظات حضورتان برنامه ویژه داشته باشید. روز یا شب؟ انتخاب با شماست.
شهری که بر تاریخ تکیه داده است
شهری که بر تاریخ تکیه داده است
شهری که بر تاریخ تکیه داده است
شهری که بر تاریخ تکیه داده است

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]