تونل‌های کو چی

تونل‌های کو چی

یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های گردشگری کشور ویتنام مجموعه تونل‌های معروف کو چی می‌باشد.
این مجموعه تونل‌ها یک شبکه عظیم اتصال تونل‌های زیر زمینی واقع در منطقه کو چی از شهر هو شی مین سیتی (سایگون)، ویتنام می‌باشد، و بخشی از یک شبکه بسیار گسترده ای از تونل‌ها ی زیر زمینی کشور ویتنام است.
تونلهای کو چی محل چندین عملیات نظامی در طول جنگ ویتنام بوده است. این تونل یکی از پایگاهای مهم ویتنامیها در جنگ با آمریکا بود و هیچ وقت توسط ارتش آمریکا به طور کامل کشف نشد.
تونل‌ها توسط سربازان ویت کانگ به عنوان پناهگاه و همچنین به عنوان ارتباط و تامین راه، بیمارستان، انبار مواد غذایی و اتاقهای استراحت، انبار اسلحه و مهمات و اتاق جلسه‌های سری و همچنین محل زندگی برای تعداد زیادی از مبارزان ویتنام شمالی بوده است که با نیروی انسانی و ابتدایی‌ترین وسایل حفر شده است.
تونل کو چی به طول 75 مایل (121 کیلومتر) به یک پارک حفاظت شده توسط دولت ویتنام تبدیل شده است که بیانگر یادبود زمان جنگ ویتنام می‌باشد و به دو قسمت بن دین و بن یوک نامگذاری شده است.
این تونل‌ها مکانی فوق العاده برای جذب گردشگر از تمام کشورهای دنیا شده است که هر ساله تعداد زیادی بازدید کننده دارد.
شما می‌توانید از زیباییهای طبیعی این منطقه و همچنین استفاده از جاذبه‌های گردشگری این منطقه که شامل بازدید از موزه‌های جنگی بازدید از تونل‌ها و مخفیگاههای فوق العاده و بازدید از بیمارستان و انبار اسلحه و مهمات و آشپزخانه و دفتر کار فرماندهان ویتنامی و همچنین لذت بردن از تیر اندازی و صرف چای و میوه‌ی محلی بهره ببرید.
تونل‌های کو چی
تونل‌های کو چی
تونل‌های کو چی
تونل‌های کو چی

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]