بهترین زمان رفتن به پاموک کاله

بهترین زمان رفتن به پاموک کاله

موک کاله یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری تمام ترکیه است که در آنتالیا و غرب این کشور واقع شده است. پاموک کاله به معنای قصر پنبه است و در نگاه اول به این مکان فکر می‌کنید که جایی در میان ابرها هستید.
پاموک کاله آب و هوای گرم و مناسبی در سال دارد و حتی زمستان‌های آن هم گرم است. ۴ فصل برای رفتن به پاموک کاله هست که می‌توایند با توجه به توضیحات داده شده، فصل دلخواهتان را انتخاب کنید:
اگر خواستید در فصل زمستان به این منطقه بروید، از اوایل ماه فوریه تا نوامبر، زمان مناسبی برای رفتن به این منطقه است. ماه ژانویه به دلیل سرمای زیر صفری که دارد، پیشنهاد نمی‌شود.
بهار: یکی از بهترین زمانهای سفر به پاموک کاله در فصل بهار است که بین ماه‌های فوریه تا آوریل است. هوا در این موقع از سال در پاموک کاله حدود ۲۰ درجه‌ی سلسیوس است و وجود شکوفه‌های زیبای درختان به این منطقه، منظره‌ی چشم نوازی می‌دهد.
تابستان: فصل تابستان این منطقه معمولا گرم است و درجه‌ی هوا بین ۳۰ تا ۴۰ درجه‌ی سلسیوس است. در این ماه مخصوصا پاموک کاله پر از توریست و بسیار شلوغ می‌شود. بنابراین اگر می‌خواهید دور از هر شلوغی و جمعیتی از قصر پنبه ای دیدن کنید، بهتر است ماه تابستان را فراموش کنید.
پاییز: فصل پاییز هم یکی از فصل‌های ایده آل برای بازدید از پاموک کاله به شمار می‌رود. بهترین ماه‌ها آگوست، سپتامبر و اکتبر هستند. در ماه سپتامبر همچنین فستیوال‌های بخصوصی در پاموک کاله برگزار می‌شود و آن را تبددیل به یک ماه ایده آل برای سفر کرده است.
بهترین زمان رفتن به پاموک کاله
بهترین زمان رفتن به پاموک کاله
بهترین زمان رفتن به پاموک کاله

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]