بزرگترین تفرجگاه مرتفع مالزی

بزرگترین تفرجگاه مرتفع مالزی

ارتفاعات کامرون، بزرگترین تفرجگاه مرتفع مالزی، مناظر تماشایی بسیاری دارد و تفریح‌های زیادی در اینجا وجود دارد. پیاده روی در بین روستاهای کوچک و دوست داشتنی، تماشای پروانه ها، مزارع توت و زنبور عسل، و کشتزارهای وسیع چای یا خوردن غذا در غذاخوری‌های دلپذیر و به سبک خانواده سلطنتی تودور، همگی از جمله تجربه‌های مطبوع و آرامش بخش در این مکان هستند. شما در اینجا از بودن در فضای باز خسته نخواهید شد. اگر چند روز از زمین‌های کم ارتفاع و سوزان خارج شوید به طور حتم دوباره انرژی خود را بدست خواهید آورد.
یکی دیگر از فعالیت‌ها در ارتفاعات کامرون، که بیشتر یک کار سنتی محسوب می‌شود، نوشیدن چای و خوردن بیسکوییت است. این سنت انگلیسی به روزهایی مربوط می‌شود که افسران استعمارگر انگلیسی از این مکان تپه مانند به عنوان یک محل خنک برای فرار از گرمای سوزان زمین‌های کم ارتفاع استفاده می‌کردند. تماشای پرندگان و پیاده روی نیز از جمله تفریحات معروف این ناحیه هستند.
ارتفاعات کامرون که در ارتفاع ۱,۵۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد، از مجموعه ای از شهرهای کوچک از جمله رینگلت، تانا راتا، برینچانگ، ترینگ کاپ، کوالا ترلا و کامپونگ راجا، تشکیل شده است. دیگر اینکه رفتن به این مکان آسان است. با خروج از بزرگراه اصلی شمال-جنوب و کمتر از یک ساعت رانندگی می‌توانید به ارتفاعات کامرون برسید، و همچنین می‌توانید با ۳٫۵ رانندگی در مسیر دلپذیر و آسان از کوالا لامپور به این منطقه بیایید.
بزرگترین تفرجگاه مرتفع مالزی
بزرگترین تفرجگاه مرتفع مالزی
بزرگترین تفرجگاه مرتفع مالزی
بزرگترین تفرجگاه مرتفع مالزی

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]