هتل جواهر گاردن دبی

هتل جواهر گاردن دبی

هتل بی نظیر و مدرن جواهر گاردن یکی ازمعروف‌ترین و پرطرفداری‌ترین هتل‌های دبی است که در سال ۲۰۰۴ در ۸ طبقه با ۱۰۸ اتاق خانوادگی ،اتاق هایی با امکانات ویژه معلولین و سوئیتهای مدرن و زیبا در اندازه‌های مختلف برای هر سلیقه ای با رنگ‌های آرامش بخش و زیبا ساخته و طراحی شده است .جمیرا بیچ ،هتل لمریدین و هتل مترو پولیتن پالاس از دیگر هتل‌های معرو ف دبی می‌باشند.
اتاق‌های این هتل دارای تهویه مطبوع ومناسب ،مبلمان چوبی با رنگهای دلچسب ،حمام و ست کامل آن ،قابلیت اتصال به اینترنت رایگان ،سشوار همچنین چشم اندازی عالی به زیبایی‌های شهر دبی دارد.که این یکی دیگر از برتری‌های این هتل مجلل و باشکوه می‌باشد.
هتل جواهر گاردن امکانات متنوعی از جمله پارکینگ اختصاصی ،صندوق امانات، کافی شاب، سرویس رفت آمد رایگان به مراکز خرید و سرویس دهی منظم و۲۴ ساعته خدمه هتل از جمله خدماتی است که به مهمانان عرضه می‌شود تا همواره اوقات شاد و مفرحی را برای آنها به ارمغان بیاورد. این هتل مجهز در منطقه دیره قرار گرفته و در مجاورت فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد به نحوی که فاصله ۲ کیلومتری بین هتل تا فرودگاه را پیاده در ۴ دقیقه می‌توان طی کرد. در ضمن با چند قدم پیاده روی امکان دسترسی به مراکز تجاری دبی به سهولت انجام می‌گیرد .
از جمله امکانات رفاهی هتل جواهر گاردن رستوران زیبا ودیدنی آن است که به استخر مشرف بوده و دارای فضایی لوکس می‌باشد همچنین لذیذ‌ترین غذا‌های دریایی و بین المللی در این مکان سرو می‌شود صبحانه نیز به صورت بوفه سرو می‌شود.
هتل جواهر گاردن دبی
هتل جواهر گاردن دبی
هتل جواهر گاردن دبی
هتل جواهر گاردن دبی

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]