آفریقا گردی

آفریقا گردی

آفریقا گردی در ماداگاسکار بسیار کم هزینه و پر هیجان خواهد بود. برای کسانی که به دنبال ماجراجویی از مناطق نا شناخته جهان هستند اینگونه سفر‌ها جالب‌تر از هتل‌های لوکس چند ستاره و مجلل است.
ماداگاسکار کشوری جزیره ای واقع در اقیانوس هند ، در کنار سواحل جنوب شرقی آفریقا است ، پایتخت آن شهر آنتاناناریوو بوده و این کشور در حقیقت چهارمین جزیره بزرگ جهان محسوب می‌شود . این کشور پر جاذبه ۸۸ میلیون سال پیش از جایی که اکنون به آن هند می‌گوید جدا شد و پس از آن هیچگاه به خشکی‌های دیگر دنیا در اتصال نبوده است. جزیره ای بسیار بزرگ و زیبا است که توجه گردشگران بسیاری را به خود جلب کرده است. با سفر به این کشور گردشگری ارزان را در بهشت آفریقا می‌توانید تجربه کنید
جالب است بدانید تاریخ نخستین نشستگاه انسانی در ماداگاسکار احتمالاً به سده چهارم پیش از میلاد می رسد. ماداگاسکار از سال ۱۸۹۶ از جمله مستعمرات فرانسه بوده است این کشور در روز ۲۶ ژوئن ۱۹۶۰ به عنوان جمهوری مالاگاسی از فرانسه اعلام استقلال کرد، در ادامه و در سال ۱۹۷۵ نام این کشور به «جمهوری دموکراتیک ماداگاسکار» تغییر کرد. هستهٔ جمعیت ماداگاسکار که مالاگاشی نامیده می‌شوند ترکیبی از تیره‌‌های بانتو زبان آفریقا، عرب‌ها و مالایایی‌ها دانسته می‌شوند که این دو دسته اخیر در پی سفرهای بازرگانی دریایی به این جزیره رسیده و در آن نشیمن گزیدند. مالایایی نام همگانی تیره‌های منطقهٔ هند شرقی هستند که از آنجا در سراسر آسیای جنوب شرقی و جزیره‌‌های اقیانوس آرام پراکنده شدند.
آفریقا گردی
آفریقا گردی
آفریقا گردی
آفریقا گردی
آفریقا گردی

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]