بازار آخر هفته چاتوچاک

بازار آخر هفته چاتوچاک

بازار آخر هفته چاتوچاک در بانکوک جذابیت زیادی برای توریست‌ها و گردشگران دارد. بزرگی این بازار و تنوع موجود در آن همه را متحیر میکند.هر مسافر با هر قصد خریدی که دارد وارد بازار آخر هفته چاتوچاک در بانکوک شود قطعا به خواسته‌ی خود میرسد.
بازار هفتگی چاتوچاک بانکوک در زمینی به وسعت 350000 مترمربع و با بیش از 8000 مغازه برگزار می‌شود. بطور میانگین در هر آخر هفته حدود 200000 هزار نفر از بازار آخر هفته چاتوچاک در بانکوک بازدید می‌کنند تا از اجناسی که برای حراج گذاشته شده است آنچه که دوست دارند انتخاب و خرید کنند.بازدید از بازار Chatuchak بانکوک، ممکن است کمی دلهره آور به نظر برسد. مسئله خوب در بازار، سازماندهی مطلوب آن است و نقشه هایی در دسترس می‌باشند، به علاوه، نکته اصلی اینکه بازار برای ارائه انواع مختلف کالاهای فروخته شده، به بخش هایی تقسیم بندی می‌شود دارد.
اگرچه بخش بندی هایی وجود دارد، هنوز هم پیدا کردن آنچه دنبال آن هستید، مشکل به نظر می‌رسد. توصیه ای مهم این است زمانی که آنچه دنبالش هستید را پیدا کردید، باید آن را خریداری کنید زیرا احتمال این که قادر به پیدا کردن دوباره آن در غرفه ای خاص باشید، بسیار اندک است.
اجناس لوکس، هنری و کلکسیون‌ها در بازار آخر هفته، به فروش می‌رسند اما باید مراقب باشید برای چه چیزی، پول خرج می‌کنید؛ چندین بار به عنوان عتیقه، به فروش رسیده اند در حالیکه واقعا عتیقه نیستند. اگر برای عتیقه جات در بازار هستید، بهترین راه، همراه داشتن یک متخصص است که شما راهنمایی کند.
بازار آخر هفته چاتوچاک
بازار آخر هفته چاتوچاک
بازار آخر هفته چاتوچاک
بازار آخر هفته چاتوچاک

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]