هتل سنتی شوشتر

هتل سنتی شوشتر

خانه سرابی یکی از زیباترین و قدیمی‌ترین خانه‌های شوشتر است که اکنون به هتلی زیبا تبدیل شده تا سفر شما را به بهترین خاطرات تبدیل کند. برای اقامتی از جنس تاریخ در شوشتر هتل 2 ستاره تاپ شوشتر با قدمتی 200 ساله گزینه مناسبی است.
هتل سنتی شوشتر در یکی از قدیمی‌ترین محله‌های شوشتر، محله عبدالله بانو قرار دارد و مشرف به سازه‌های آبی، معروفترین و برجسته‌ترین جاذبه تاریخی و طبیعی شوشتر است. راه‌های دسترسی زیر زمینی رسیدن به سازه‌های آبی شوشتر از زیر زمین (شوادان) هتل در حال مرمت است.
فضاهای داخلی هتل با معماری برگرفته از دوران قاجاریه و با وجود تزئیناتی شامل گچبری‌های درون اتاق‌ها و سرستون‌های آجری، حوض و ایوان‌های زیبا تاریخ را جلوی دیدگانتان ورق می‌زند.
اتاق‌های هتل همگی رو به حیاط باز می‌شوند و با حفظ معماری سنتی خود و بهره مندی از امکاناتی مناسب و فضایی آرام لحظات خوشی را به شما هدیه می‌کند. برای آغاز یک روز پر هیجان و داشتن ساعت هایی خوش میهمان صبحانه سنتی و رایگان هتل باشید.
از اینجا به راحتی به بقعه تاریخی عبدالله بانو، مسجد جامع و باغ خان بروید و از زیبایی‌های رودخانه داریون لذت ببرید. اگر اهل خرید هستید از بازار تاریخی و مراکز تجاری نزدیک هتل می‌توانید خرید‌های خود را انجام دهید.
هتل سنتی شوشتر
هتل سنتی شوشتر
هتل سنتی شوشتر
هتل سنتی شوشتر
هتل سنتی شوشتر

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]