خانه‌ای رویایی روی آب

خانه‌ای رویایی روی آب

"اسب دریایی شناور" نام یک پروژه مفهومی است که اخیرا در نمایشگاه بین المللی قایق دبی در معرض دید عموم قرار گرفت. اسب دریایی شناور در حقیقت طرح مفهومی خانه/قایق معاصر است که شامل اتاق‌های زیر آبی شده و احتمالا یکی از بهترین منظره هایی که می‌توانید از آن لذت ببرید را ارائه می‌کند.
"گروه علم و فناوری" عصرایران، طراحی، مهندسی و توسعه طرح مفهومی اسب دریایی شناور بر عهده گروه کلایندینست بوده است که با تولید محدود و تنها به تعداد 42 واحد ساخته خواهد شد. هر یک از این واحدها گزینه هایی خیره کننده هستند. تنها کافی است خود را در اتاق خوابی تصور کنید که به طور کامل در آب‌های شفاف دریا غرق شده و در حال لذت بردن از منظره صخره‌های مرجانی هستید که اطراف خانه شما را فرا گرفته اند.
خانه رویایی اسب دریایی شناور دارای آشپزخانه، منطقه غذاخوری، منطقه زندگی با پنجره هایی از کف تا سقف برای مشاهده منظره ای زیبا از اقیانوس بدون هیچ مانع و عامل آزاردهنده و یک عرشه آفتابگیر برای کسب آرامش در طول روز است. در طبقه دوم محل غذاخوری روباز، تخت خواب‌های غیر رسمی، یک آشپزخانه جمع و جور و جکوزی شیشه ای احساس آرامش و راحتی را به ارمغان می‌آورند.
از دیگر ویژگی‌های طرح اسب دریایی شناور می‌توان به ایجاد یک صخره مرجانی مصنوعی زیر این خانه لوکس اشاره کرد که منطقه ای حفاظت شده را برای زندگی اسب‌های دریایی فراهم می‌کند. بنابر ارزیابی‌های صورت گرفته، اسب دریایی شناور تا پایان سال 2016 تکمیل می‌شود و به عنوان یک برگ برنده توانایی خلق شاخص جدیدی در سبک زندگی لوکس با طراحی نوآورانه و معاصر خود را خواهد داشت.
خانه‌ای رویایی روی آب
خانه‌ای رویایی روی آب
خانه‌ای رویایی روی آب
خانه‌ای رویایی روی آب

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]