نگین جزیره زیبای کیش

نگین جزیره زیبای کیش

جزیره کیش یکی از جاذبه‌های توریستی و گردشگری ایران است که همه ساله تعداد زیادی توریست به خود جذب می‌کند. یکی از جدیدترین پروژه‌هایی که در حال حاضر در این جزیره در حال راه‌اندازی بوده پروژه تم پارک آبی اوشن است.
به گزارش سرویس بازار ایسنا، پروژه تم پارک آبی اوشن توسط گروه عظام در جزیره کیش به بهره‌برداری رسیده و آغاز به کار کرده است.
عدنان مصلایی مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری ساختمانی عظام گفت: این پروژه اولین و بزرگ‌ترین تم‌پارک آبی روباز کشور است که برای نخستین بار در ایران آغاز شده و تمام تجهیزات از شرکت White Water West که معتبرترین شرکت تولیدکننده کانادایی است خریداری شده و در زمینی به مساحت ۵.۶ هکتارساخته شده و به بهره‌برداری رسیده است.
وی افزود: در این‌پارک هدف این است که هم‌بانوان و هم آقایان بتوانند در روزهای مجزا به سهولت امکان دسترسی به استفاده از آن، به‌خصوص آفتاب جنوب را داشته باشند. به همین منظور و به دلیل تنها گزینه موجود در کشور، در تلاش هستیم هفته‌ای چهارروز را به بانوان اختصاص دهیم.
مصلایی در ادامه افزود: ما در این تم‌پارک برای جلب رضایت مشتریان خدمات تفریحی گوناگونی را تدارک دیده‌ایم که از جمله می‌توان به ۱۹ سرسره و بازی متنوع، استخر موج، دو فضای بازی کودکان، استخر بزرگسالان و نوجوانان و جکوزی، فروشگاه بزرگ و کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های این پارک آبی اشاره کرد.
مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری ساختمانی عظام درباره هزینه این پروژه گفت: هزینه این پروژه، نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان است که امیدواریم به زودی شاهد افتتاح رسمی آن باشیم.
به گفته وی در صورت حمایت از بخش خصوصی، صنعت گردشگری شاهد تحولات اساسی چه برای صنعت گردشگری داخلی و عدم بیرون رفت ارز و هم جلب گردشگر خارجی مهیا می‌شود.
نگین جزیره زیبای کیش
نگین جزیره زیبای کیش
نگین جزیره زیبای کیش
نگین جزیره زیبای کیش

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]