توضیحات

ویرایش

پیست اسکی دبی یکی دیگر از مکانهای دیدنی دبی است.این پیست اسکی سرپوشیده به مساحت ۲۲۵۰۰ متر مربع و با ارتفاع ۸۵ متر ساخته شده است.
این سالن سرپوشیده
دارای 5 دور با ارتفاع و شیب متفاوت است که طولانی‌ترین دور آن، 400 متر با سقوطی بیش از 60 متر می‌باشد.با رفتن به این پیست مهارتهای خود را در اولین پیست اسکی بلند سرپوشیده جهان آزمایش کنید یا شیبهای آرام مبتدی را دور بزنید.
اسکی‌بازها و اسنو‌بورد سواران در کلیه سطوح مهارتی از این شیبهای گوناگون لذت خواهند برد ، اسنو‌‌بورد سواران همچنین می‌توانند پرشهای خود را در منطقه سبک آزاد تمرین کنند.
بچه‌ها و والدین می‌توانند به طور یکسان در پارک برفی دوطرفه بزرگ که به مساحت 3000 مترمربع، بزرگترین پارک برفی سرپوشیده در جهان است، تفریح کنند. اسکی بازها نباید نگران لباس یا تجهیزات اسکی باشند؛ چرا که در پیست اسکی دبی، همه چیز در نظر گرفته شده است و امکان استفاده از لباس زمستانی و تجهیزات اسکی و اسنو‌بورد برای میهمانان وجود دارد.
آنها می‌توانند به پایین شیب منتقل شوند و تله کابین چهارگانه و یدک‌کش‌ها سریعاً میهمانان را برای دور بعدی به بالا منتقل می‌کنند.در این سالن سرپوشیده برفی هر روزه حدود ۳۰ تن برف مصنوعی از آسمان مصنوعی این سالن روی زمین می‌بارد.

منبع:
http://www.asriran.com/
http://www.beytoote.com/

پارک آبی وادی وحشت

پارک آبی وادی ...

پارک آبی وادی وحشت بیش از 23 نوع وسیله تفریحی و سرگرمی آبی دارد که بیشتر آنها با هم مرتبط بوده و در امتداد هم قرار دارند و لذا بازدید کنندگان قادر خواهند بود تا بصورت پیوسته از حرکت بر روی آب در طول این مراحل لذت ببرند. یک ماجراجویی فراموش نشدنی در پیشرفته‌ترین پارک آبی دنیا در انتظار ...

اطلاعات | نقشه
مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر

مرکز خرید فستی...

دبی یا همان پایتخت خرید خاورمیانه دارای مراکز خرید مدرن و مجهز، بازارهای فراوان و خیابانهایی با فروشگاه‌های عرضه کننده مارک‌های معروف جهان است . فستیوال خرید دبی هر ساله در زمستان برگزار می‌شود. در دبی مالیات فروش اخذ نمی‌شود و حقوق گمرکی پائینی هنگام ورود کالا به کشور دریافت می‌شود، ...

اطلاعات | نقشه
برج العرب

برج العرب

یکی دیگر از مکانهای دیدنی دبی برج العرب است.ارتفاع این هتل مجلل 321 متر است، این هتل جزء منحصر بفرد‌ترین هتل‌های دنیا است و در دریا بر جزیره مصنوعی در فاصله 280 متری از ساحل خلیج فارس قراردارد که فقط از طریق راهی منحنی شکل به شهر می‌رسد .برج العرب برای مدتی نماد دبی بود و هنوز می‌توان ا...

اطلاعات | نقشه
جزایر نخلی

جزایر نخلی

جزیره‌های نخلی سه مجمع‌الجزایر ساخت بشر است که در شهر دبی، امارات متحده عربی در آب‌های خلیج فارس قرار دارد. این سه جزیره که به شمایل یک درخت نخل هستند، نخل جمیرا، نخل دیره و نخل جبل علی نام دارند. کاربرد این جزایر مسکونی، سرگرمی و تجاری است. با تکمیل این پروژه، ۵۲۰ کیلومتر به خط ساحلی...

اطلاعات | نقشه
اتوبوس شگفت انگیز دبی

اتوبوس شگفت ان...

اتوبوس شگفت انگیز یکی دیگر از جذابیت‌های غیر طبیعی دبی است که به علت کاربرد در خشکی و دریا اتوبوس شگفت انگیز نامیده شده است. مهمانان و بازدیدکنندگان با استفاده از این اتوبوس به صورت معمولی می‌توانند در داخل شهر گشت تفریحی داشته باشند و سپس با همان اتوبوس و تغییرات کوچکی که در سیستماتیک...

اطلاعات
برج خلیفه

برج خلیفه

برج خلیفه آسمان خراشی است که در شهر دبی قرار دارد.این برج با ۱۶۳ طبقه قابل استفاده و ۸۲۸ متر ارتفاع، در حال حاضر بلندترین سازه و آسمان‌خراش ساخته شده به دست انسان است. ساخت این برج از ژانویهٔ ۲۰۰۴ (۱۳۸۲ ه. ش) آغاز شد و در روز چهارم ژانویهٔ ۲۰۱۰ (۱۴ دی ۱۳۸۸) گشایش یافت.برج خلیفه در ابت...

اطلاعات | نقشه
موزه دبی

موزه دبی

موزه دبی یکی دیگر از مکانهای دیدنی دبی است.قلعه الفهیدی که در سال 1800 بنا گردید، موزه دبی را در خود جای داده و به نظر می‌رسد که قدیمی‌ترین بنای دبی است. این قلعه در سال ۱۷۸۷میلادی برای محافظت از شهر در برابر دشمنان بنا گردیده است. از آنجا که این بنا قدیمی‌ترین ساختمان شهر بوده، مدتها...

اطلاعات | نقشه
پیست اسکی دبی

پیست اسکی دبی

پیست اسکی دبی یکی دیگر از مکانهای دیدنی دبی است.این پیست اسکی سرپوشیده به مساحت ۲۲۵۰۰ متر مربع و با ارتفاع ۸۵ متر ساخته شده است. این سالن سرپوشیده دارای 5 دور با ارتفاع و شیب متفاوت است که طولانی‌ترین دور آن، 400 متر با سقوطی بیش از 60 متر می‌باشد.با رفتن به این پیست مهارتهای خود را...

اطلاعات | نقشه
مشاهده تمامی جاذبه های گردشگری

پیست اسکی دبی بزرگترین پیست اسکی دنیا

بزرگترین و عجیب‌ترین پیست اسکی سرپوشیده دنیا در دبی قرار گرفته است جایی که دمای هوا در تابستان به 50 درجه سانتیگراد می‌رسد. دمایی که در آن دما می‌توان روی کاپوت ماشین تخم مرغ نیمرو کرد. جایی که به سختی می‌توان پیست را سرد نگه داشت تا برف‌ها آب نشوند.

پیستی با 5 مسیر اسکی به طول 400 متر که نقطه ... ادامه مطلب
پیست اسکی دبی بزرگترین پیست اسکی دنیا

سفر به دبی چقدر هزینه می‌برد؟!

برای همسفر شدن با تورهای گردشگری شهر دبی، با توجه به مدت اقامت، نوع پرواز، خدمات تور و از همه مهم‌تر نوع هتل باید چیزی میان 770 هزار تومان تا 15.9 میلیون تومان هزینه کرد.
ساره ناصری: دبی یکی از شهرها و شیخ‌نشین‌های هفت‌گانه امارات متحده عربی است؛ این شهر در جنوب کشور ایران و در حاشیه خلیج‌فارس و در شبه جزیره عربستان واقع شده‌است؛ دبی بیشترین جمعیت را در میان هفت شیخ‌نشین کشور امارات دارد و بعد از شهر ابوظبی بزرگ‌ترین شهر کشور امارات است.
از آنجا که دبی دارای آب و هوای بسیار گرمی است، در نتیجه سفر به آن در نیمسال دوم بهتر است، البته در تمامی طول سال از نقاط مختلف به دبی سفر می‌کنند.
برج‌العرب، یکی از گران‌ترین هتل‌های جهان
برج العرب نام هتلی مجلل در دبی، امارات متحده عربی است. ساختمان آن ۳۲۱ متر ارتفاع دارد؛ کوچک‌ترین اتاق هتل ۱۶۹ و بزرگ‌ترین اتاق آن ۷۸۰ متر مربع مساحت دارند.
غالباً هتل برج‌العرب را تنها هتل هفت ستاره جهان می‌نامند اما همیشه تعداد ستاره‌های آن مورد بحث بوده است.
هفت طبقه از این هتل به صورت آکواریوم در زیر دریا وجود دارد و اجاره کوچک‌ترین اتاق این هتل شبی شش هزار درهم است و سرو هر غذا در این هتل کمتر از هزار درهم نیست.
برج العرب برای مدتی نماد دبی بود و هنوز می‌توان اثر آن را در پلاک‌های قدیم امارت دبی دید. اما پس از مدتی دبی نماد خود را از برج العرب تغییر داد. تعداد بسیاری معتقد هستند این تغییر به دلیل شکل برج العرب است، زیرا در صورتی که به برج العرب را از پشت نگاه کنید، آن را شبیه یک صلیب می‌بینید.
هزینه لازم برای سفر به دبی به همراه تورهای گردشگری
برای همسفر شدن با تورهای گردشگری شهر دبی، با توجه به مدت اقامت، نوع پرواز، خدمات تور و از همه مهم‌تر نوع هتل باید چیزی میان 770 هزار تومان تا 15.9 میلیون تومان هزینه کرد.
اما دلیل فاصله قیمتی بیش از 15 میلیون تومان در میان ارزان‌ترین و گران‌ترین تورهای شهر دبی مساله مهمی است.
یکی از مسوولان تورهای گردشگری دبی در این مورد گفت: در این آژانس تورهای شهر دبی از 900 هزار تومان شروع می‌شود و تا 15.9 میلیون تومان ادامه دارد که دلیل این اختلاف قیمت، بیش از هر چیزی نوع هتل مربوطه است، چرا که تور 900 هزار تومانی در هتلی دو ستاره است، اما تور 15.9 میلیون تومانی در گران‌ترین هتل جهان، یعنی برج‌العرب است.
جاذبه‌های گردشگری دبی کدامند؟
دبی یک کلان‌شهر پرجنب و جوش است که جاذبه‌های توریستی آن به‌طور غیرقابل‌باوری مدرن هستند و در هرگوشه‌ای دیده می‌شوند؛ در این شهر همه چیز ممکن است و گردشگران با جاذبه‌هایی روبه‌رو می‌شوند که موقعیت این شهر را در صحرای عربستان بی‌رقیب می‌کند.
از جاذبه‌های دبی می‌توان به پیست اسکی، سورتمه‌سواری، پارک آبی وایلد وادی، صحرانوردی بین تپه‌های شنی، پارک‌های دبی، سواحل، خیابان‌های دیدنی و برج خلیفه اشاره کرد.
برج‌های زیاد دیگری نیز در این شهر قرار دارند، برج پرنسس تاور که لقب بلندترین برج مسکونی جهان را به خود اختصاص داده است نیز در این شهر قرار دارد. ... ادامه مطلب
سفر به دبی چقدر هزینه می‌برد؟!

اطلاعات بیشتر...
[posttitle]

[posttitle]

[postbody]

مشاهده مطلب