توضیحات

ویرایش
اسکای پارک سوچی روسیه اولین پارک مرتفع دنیاست که توسط ای جی هکت ، مخترع پرش بانجی جامپینگ ساخته شده است. قسمت اصلی اسکای پارک، پل آسمان است که بلند‌ترین پل پیاده روی معلق جهان به طول ۴۳۹ متر است.
اسکای پارک، در زیباترین بخش دره Akhshtyrskaya و در ارتفاع ۲۰۷ متری از سطح رودخانه Mzymta، قرار دارد.
این پروژه با همکاری معماران روسی و زلاندنویی انجام گرفت. شرکت مهندسی زلاندنویی تیندال و شرکا، جهت طراحی این سازه انتخاب شد.مطالعات و طراحی آن سه سال، و ساخت آن نیز سه سال دیگر به طول انجامید.
بیش از 740 تن استیل، 2000 متر مکعب بتن و بیش از یک و نیم کیلومتر لنگر غول آسا در ساخت آن به کار رفت.
مسیر پیاده روی پل از هشت کابل به قطر 52 میلی متر آویزان است که هر یک از این کابل‌ها قدرت تحمل 360 تن بار را دارد، هر چند که وزن همه این سازه به 110 تن هم نمی‌رسد.
پایداری این کابل‌ها به گونه ای است که حتی در بادهای شدید هم کاملاً مستحکم بوده و از این لحاظ در جهان رتبه‌ی نخست را داراست. پل آسمان می‌تواند زمین لرزه ای به قدرت 9 ریشتر، طوفان، برف، یخ و رعد و برق را تحمل کند.
با این حال تنها گنجایش 450 نفر را دارد.
تجربه‌ی ...مشاهده کامل متن پیاده روی در این مسیر بسیار هیجان انگیز است. هنگامی که به بخش شرقی دره می‌رسید، از یک طرف پل می‌توانید قله‌های پوشیده از برف کوه‌های قفقاز را و در طرف دیگر نوار ساحلی دریای سیاه را تماشا کنید.
در این مسیر چشم اندازهای بسیاری وجود دارد. از جمله ساختمانی که رو به صخره‌ها معلق است و از بالای آن بازدید کنندگان می‌توانند از ارتفاع 69 متری پرش بانجی انجام دهند.
همچنین می‌توانند از چرخ و فلک "روباه پرنده" در ارتفاع 550 متری و یا مرتفع‌ترین تاب جهان به ارتفاع 170 متر لذت ببرند. در میانه‌های این پل نیز فضایی وجود دارد که گردشگران می‌توانند از بالای آن مرتفع‌ترین پرش بانجی جهان را از ارتفاع 207 متری تجربه کنند.
آموزش انواع پرش با طناب، کوه نوردی، صخره نوردی، رستوران و آمفی تئاتر از دیگر امکانات پارک آسمان به شمار می‌رود.

منبع:http://www.rahefarda.com/
اسکای پارک

اسکای پارک

اسکای پارک سوچی روسیه اولین پارک مرتفع دنیاست که توسط ای جی هکت ، مخترع پرش بانجی جامپینگ ساخته شده است. قسمت اصلی اسکای پارک، پل آسمان است که بلند‌ترین پل پیاده روی معلق جهان به طول ۴۳۹ متر است. اسکای پارک، در زیباترین بخش دره Akhshtyrskaya و در ارتفاع ۲۰۷ متری از سطح رودخانه Mzymta،...

اطلاعات | نقشه
کراسنایا پولیانا

کراسنایا پولیا...

کراسنایا پولیانا یک تفریحگاه بی نظیر است که در سوچی روسیه قرار گرفته است . این اقامتگاه کوهستانی را به جرات می‌توان یکی از زیباترین مکان‌های زمین دانست. در کراسنایا پولیانا میانه‌های مسیر رودخانه‌ی مزیمتا در ارتفاع ۵۵۰-۶۰۰ متری از سطح دریا ، چشم انداز وسیعی را به وجود آورده است. از ...

اطلاعات | نقشه
پارک دندراری

پارک دندراری

واژه‌ی دندراری از کلمه‌ی یونانی گرفته شده و به معنی "مجموعه‌ی درختان" می‌باشد. این مجموعه شامل 1700 گونه‌ی گیاهی است. پارک دندراری در سال 1892 توسط سرگی هودکوف، ناشر روزنامه‌ی سنت پترزبورگ، ایجاد شد.کارل لانگاو، باغبان مشهوری بود که در اجرای این پروژه نقش داشت. او معتقد بود که نادرت...

اطلاعات | نقشه
شهر بازی سوچی

شهر بازی سوچی

شهر بازی سوچی ۱۲ سواری ماجراجویانه برای تمام اعضای خانواده داره که شامل جهش کوانتوم(Quantum Leap) سریعترین سواری پارک با ۵۸ متر ارتفاع و ۱۰۵ کیلومتر در ساعت سرعت، اژدها(Dragon) با طول مسیر ۱۰۵۶ کیلومتر و ارتفاع ۳۸ متر، Firebird با ۶۳ متر ارتفاع، بلندترین سواری سقوط آزاد روسیه و ... میش...

اطلاعات | نقشه
[posttitle]

[posttitle]

[postbody]

مشاهده مطلب