موسسه مهاجرتی آوام، ارائه دهنده خدمات مهاجرتی

موسسه مهاجرتی آوام، ارائه دهنده خدمات مهاجرتی

همه ما برای رسیدن به یک زندگی بهتر و ایجاد فرصت های جدید برای زندگی مان، تصمیم های بزرگی می گیریم. مهاجرت و اقامت به کشور های پیشرفته و مدرن در قاره اروپا، آمریکا و... می تواند بزرگ ترین تصمیم در زندگی هرکس باشد. داشتن یک زندگی خوب، کار مناسب و حتی تحصیل در بهترین دانشگاه های جهان، می تواند آرزوی هر شخصی باشد. همین آرزو ها باعث می شود که ما تصمیم بگیریم به کشور های دیگری مهاجرت کنیم. مهاجرت به کشور های خارج راه های گوناگونی دارد؛ اما به طور کلی می تواند از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج و ... صورت گیرد.

موسسه مهاجرتی آوام، ارائه دهنده خدمات مهاجرتی

مهاجرت به کشور های پیشرفته و مدرنی مثل کانادا، آمریکا، آلمان، استرالیا و... لازمه داشتن اطلاعات دقیقی است. آگاهی از چگونگی مهاجرت به این کشور ها و اخذ اقامت آنها از یک طرف و اخذ ویزا از طرف دیگر، می تواند دغدغه های یک متقاضی مهاجرت باشد. اینکه چگونه می توانیم ویزا کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و... را اخذ نماییم، یکی از سوالات مکرر متقاضیان مهاجرت به کشور های خارجی است. موسسه آوام در این مطلب قصد دارد تا در رابطه با راه های مهاجرت توضیحات جامعی را در اختیار شما قرار دهد.

همچنین این موسسه، یکی از موسسات معتبر در زمینه مهاجرت و اقامت می باشد که سابقه درخشانی داشته و علاوه بر این، از مشاوران و وکلا مجربی تشکیل شده است. موسسه آوام، ارائه دهنده خدمات مهاجرتی و اقامتی است که اخذ ویزا در کمترین زمان و مناسب ترین هزینه این موسسه را از سایر موسسات متمایز ساخته است.

چرا موسسه آوام را انتخاب کنیم؟

از آنجایی که مهاجرت یک امر مهم در زندگی هر فرد است، انتخاب یک موسسه مهاجرتی معتبر یک ضرورت به حساب می آید؛ چرا که تاثیر مستقیمی بر زندگی فرد دارد. مهاجرت به کشور هایی که متقاضی هیچ اطلاعاتی در رابطه با قوانین و مقررات آن ندارد، کمی راه را برای وی دشوار می سازد؛ اما این مشکل با وجود یک وکیل مجرب و خبره قابل حل است. وکلای مهاجرت با آگاهی از قوانین کشور مبدا و مقصد می توانند به اخذ راحت تر ویزا کمک بسزایی کنند.

موسسه آوام، در راستای ارائه خدمات مهاجرتی به متقاضیان، خدمات ویژه ای را در نظر گرفته است. مشاوران و وکلا این موسسه جدید ترین اطلاعات را در رابطه با مهاجرت و اقامت در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. موسسه آوام، دارای مجوز رسمی و قانونی است. این موسسه کارشناسان و وکلا مجرب و با سابقه ای دارد که تا پایان اخذ اقامت و مهاجرت، به صورت مستمر متقاضی را همراهی می کند. مهم ترین ویژگی موسسه آوام این است که در صورت دریافت نکردن ویزا، اکثر هزینه های حق الوکاله را باز می گرداند.

موسسه مهاجرتی آوام، ارائه دهنده خدمات مهاجرتی

آوام، موسسه ای است که می تواند ویزا و اقامت اکثر کشورهای اروپایی، آمریکایی و... را اخذ نماید. اگر قصد مهاجرت به کشور ترکیه، کانادا، استرالیا، آمریکا، آلمان، فرانسه و... را دارید می توانید با موسسه مهاجرتی آوام تماس گرفته و از شرایط و هزینه های آن آگاه شوید و با مشاوران متخصص این موسسه مشورت نمایید.

راه های مهاجرت و اخذ اقامت

همان طور که گفتیم، راه های مهاجرت و اخذ اقامت کشور های خارج از 6 طریق امکان پذیر است که عبارت است از:

  1. راه مهاجرت و اقامت از طریق کار: یکی از روش های مهاجرت و اخذ اقامت دائم در کشور هایی مثل آمریکا، کانادا و... از طریق کار می باشد. متقاضیانی که در کارشان تخصص و مهارت کافی دارند و سابقه کاری شان بیش از 3 تا 4 است، می توانند با اخذ ویزا کاری به کشور های خارجی مهاجرت نمایند. این کشور ها به خاطر صنعت پیشرفته ای که دارند، هر ساله با کمبود نیروی کار مواجه می شوند و به افراد ماهر و متخصص نیاز پیدا می کنند.
  2. راه مهاجرت و اقامت از طریق سرمایه گذاری: متقاضیان از راه اخذ ویزا سرمایه گذاری نیز می توانند به کشور هایی مثل آلمان، استرالیا، ترکیه و... مهاجرت نمایند. البته اخذ ویزا سرمایه گذاری، شرایطی دارد که افراد واجد شرایط می توانند این ویزا را اخذ نمایند.
  3. راه مهاجرت و اقامت از طریق تحصیل: یکی دیگر از راه های مهاجرت، از طریق تحصیل است. همان طور که می دانید کشور های آلمان، کانادا، استرالیا، آمریکا و... از جمله کشور هایی هستند که بهترین دانشگاه های جهان را در خود جای داده اند. همین امر موجب شده سالانه دانشجویان زیادی برای تحصیل به این کشور ها مهاجرت نمایند. البته هر کشوری قوانین خاص خود را برای پذیرش مهاجرین دارد و شما قبل از درخواست ویزا بهتر است با شرایط آن آشنا شوید.
  4. راه مهاجرت و اقامت از طریق ازدواج: یکی دیگر از راه های اخذ اقامت از طریق ازدواج است. متقاضیان می توانند با یکی از شهروندان کشور مقصد ازدواج نمایند و پس از گذراندن مراحل اداری، اقامت دائم خود را دریافت کنند.
  5. راه مهاجرت و اقامت از طریق تولد: از دیگر راه های مهاجرت که می تواند منجر به اخذ اقامت شود، تولد است. سیستم تولد در سراسر جهان به دو صورت است، سیستم خاک و خون. در کشور هایی مثل آلمان و استرالیا تولد بر اساس سیستم خاک است. بدین صورت که کودکی که در خاک استرالیا متولد می شود، در صورتی تابعیت می گیرد که یکی از والدین وی شهروند استرالیا باشد.

همچنین در کشور کانادا، تولد بر اساس سیستم خون است. بدین صورت که کودکی که در این کشور متولد شود، تابعیت می گیرد.حتی اگر والدین وی شهروند آن کشور نباشند. همچنین پدر و مادر وی نیز اقامت دائم کانادا را اخذ می نمایند.

  1. راه مهاجرت و اقامت از طریق پناهندگی: از دیگر راه های خطرناک مهاجرت، پناهندگی است. پناهندگی یکی از خطرناک ترین راه های مهاجرت است که جان و مال متقاضی را به خطر می اندازد. لازم به ذکر است که موسسه آوام هیچ خدماتی در رابطه با پناهندگی ارائه نمی دهد.

به طور کلی، برای مهاجرت و اقامت در کشور های مدرن، بهتر است با وکلا و مشاورین مجرب مشورت نمایید. موسسه آوام، موسسه ای است که با توجه به شرایطی که شما دارید، بهترین پیشنهاد را برای مهاجرت به شما ارائه می دهد تا بتوانید راحت تر ویزا اخذ نمایید.

موسسه مهاجرتی آوام، ارائه دهنده خدمات مهاجرتی

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]