اجاره ویلا شمال با جستجو و مقایسه همه اقامتگاهها از تمامی سایتهای معتبر


مرتب سازی بر اساس:
ارزان‌ترین گران‌ترین کمترین ظرفیت بیشترین ظرفیت

هر ساله بخاطر وجود آب هوایی مناسب، جنگل­های انبوه و دریای زیبای کاسپین مسافران زیادی از سرتاسر ایران روانه شهرهای شمالی کشورمان می‌شوند. وجود مناظر بکر و دست نخورده و همچنین آبشارهای شگفت ­انگیز، این منطقه را به بهترین محل تفریح برای ایرانیان تبدیل کرده است. مناطق شمالی، هر ساله در تعطیلات عید، پر بازدیدترین منطقه در ایران شناخته می‌­شونداجاره ویلا شمال یکی از مهم­ترین فاکتورهای سفر به این مناطق محسوب می‌شود.

مردم اصیل و با فرهنگ با غذاهای بسیار خوش طعم، همگی موجب جذاب­تر شدن این منطقه شده‌اند.. مردمان این منطقه رفتار بسیار خوبی با بازدیدکنندگان دارند؛ به همین دلیل جمعیت مناطق شمالی هر ساله رو به افزایش است. سفر به شمال میتواند خاطرات زیبایی از یک مکان تفریحی و خوش آب و هوا در ذهن شما ثبت کند. اجاره ویلا در شمال هم از نظر مالی و هم از نظر سطح کیفیت می­تواند گزینه مناسبی، جایگزین سفرهای خارجی باشد. ما در تیشنیه با در اختیار گذاشتن اطلاعات مناسب جهت اجاره ویلا در شمال، در بهترشدن سفرتان، شما عزیزان را یاری خواهیم کرد.

بهترین زمان برای سفر و اجاره ویلا شمال 

به دلیل وجود دریا و ارتفاع کم، شمال کشور از آب هوایی شرجی با رطوبت بالا برخوردار است. به همین دلیل برای مسافرت به شهرهای شمالی باید به زمان سفر، مدت سفر و اقامت در منطقه دلخواه، دقت کنید. برای سفر به شمال، دو ماه اردیبهشت و مهر دارای بهترین آب هوا است.

این دوماه بهترین زمان برای مسافرت بوده و به نسبت مابقی ماه­ها، توریست­های کمتری در شهرهای شمالی حضور دارند. هوا نیز در ماههی مهر و اریبهشت از رطوبت کمتری برخوردار است. در اردیبهشت ماه دریا آرام، جنگل‌ها سرسبز و هوا نیز بسیار خنک و دل انگیز است. در ماه مهر شاهد آب و هوای بسیار عالی و متعادل در شهرها و روستاهای زیبای شمالی هستیم. دریا نیز در این ماهها آرام و زیباست. سفر در این ماهها باعث می‌شود آرامش بیشتری را تجربه کنید. اگر می‌خواید در بقیه ماه‌های سال به شمال سفر کنید به نکات زیر توجه داشته باشید.

سفر به شمال در فصلهای تابستان و زمستان 

اگر در فصل­ تابستان می‌خواهید مسافرت خوبی را داشته باشید، به همراه داشتن لباس‌های نخی و خنک و کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید. در انتخاب شهر بسیار دقت کنید؛ سعی کنید محلی را برا اقامت انتخاب کنید که نزدیک به جنگل و مناطق کوهستانی باشد. زیرا آب و هوا در این مناطق مناسب‌تر بوده و می‌توانید برای رفتن به دریا، مسافتی را طی کرده و به آنجا برسید تا گرما هوا باعث کلافگی و گرما زدگی شما نشود. اجاره ویلا شمال در این ماه‌ها، امری بسیار حساس بوده و باید با دقت فراوان انجام گیرد. اگر در فصل زمستان قصد سفر به شمال را داشته باشید، بهتر است در شهری اقامت کنید که هم به دریا نزدیک باشد و هم به جنگل مانند شهر بابل ، نوشهر ، محمود آباد، آستانه.

بسیاری از شهرهای دیگر، در زمستان نیز می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. اگر علاقه به باران و قدم زدن زیر آن دارید، زمستان می‌تواند انتخاب فوق العاده­ای باشد . در ماه‌­های مرداد و اوایل شهریور که مصادف با برداشت برنج در شهرهای شمالی است، هوا بسیار گرم و شرجی است. پیشنهاد می‌کنیم در این ماه‌ها ساعات پایانی روز و شب را برای گشت و گذار در شهر انتخاب نمایید.

بهترین روستاها و جذاب­ترین مقاصد گردشگری شمال 

شمال کشور، دارای مکان­های گردشگری و روستاهای زیبای بسیاری است. که می‌توان اجاره ویلا در شمال را به بعد از رسیدن به این شهرها موکول کرد. از زیباترین مکان­های گردشگری و روستاهای شمال کشور، می‌توان به گزینه­‌های زیر اشاره کرد.

دریاچه جنگلی چورت 

دریاچه چورت در شمال شرقی مازندران قرار دارد. جالب است که بدانید این دریاچه به علت زمین لرزه‌ای، در حدود ۷۰سال پیش بوجود آمده. این زمین لرزه باعث بسته شدن مسیر چشمه‌ای در این منطقه و بوجود آمدن دریاچه چورت کنونی شده است. وجود درختانی سرکشیده در آب دریاچه، منظره‌ای خاص و حیرت انگیز را به وجود آورده است. مناظر مسحور کننده­ای در سفر به این دریاچه وجود دارد که از جمله آن­ها می‌توان به چشمه‌های رسوبی زیبایی که ثبت تصاویر در کنار آنها خاطره‌ای فراموش نشدنی را برای شما خواهد ساخت، اشاره کرد.

یوش، زادگاه نیما یوشیج 

به خاطر داشته باشید این پیشنهاد، برای رسیدن به مقصدی خاص نیست، بلکه برای لذت بردن از مسیری زیبا و شگفت انگیز است. مسیری از یوش بلده به نور. این مسیر شما را به دنیای متفاوت دعوت می‌کند. جاده‌ای کوهستانی، پر از تپه، دره، درخت و روستاهایی با بام های شیروانی و لبریز از مهربانی.

ویژگی منحصر به فرد دیگر آن این است که برای رسیدن به زادگاه نیما یوشیج  چند روستای زیبا را هم خواهید دید. که هر کدامشان جاذبه‌های خاصی دارند. یوش در فاصله ۱۰۵  کیلومتری جنوب آمل قرار دارد. بعد از گذر از این مسیر بی‌نظیر، زمان رسیدن به مقصد است. جاذبه اصلی سفر مذکور، دیدن خانه نیما یوشیج است. دیدن رودخانه یوش، باغ های میوه و چشمه‌های متعدد همگی انگیزه این سفر را دو چندان خواهند کرد .

اجاره ویلا شمال در نهار خوران زیبا

نهار خوران در استان گلستان واقع شده است. مکانی زیبا که برازنده این استان اصیل و زیباست. یکی از مناطق بکر و دست نخورده در شمال ایران به شمار می‌­رود. جنگل ناهار خوران بیش از ۳۰۰ هکتار وسعت داشته و درختان تنومند و سرو قامتی دارد. در فصل پاییز هزار رنگ، به حق مانند یک نقاشی زیباست. پر از رنگ و هنرمندی بی‌مانند طبیعت.

دلیل نام گذاری این جنگل، مربوط به مسیر حجاج خانه خدا است که از این منطقه به عنوان مسیر خود برای عزیمت به کشور عربستان استفاده می‌کردند. گویا منزلگاهی برای استراحت و صرف نهار بوده است. پوشش گیاهی نهار خوران بسیار خاص و فوق العاده است. وجود انبوه درختان ممرز، افرا، گیلاس وحشی، تمشک، ازگیل و درختان بلوط بخشی از ظرفیت‌های طبیعی این جنگل بی‌همتا به شمار می‌آیند. اگر به این جنگل رفتید، تماشای چشمه سفید را از دست ندهید.

اولسبنگاه، درخت بهشتی در ارتفاعات 

ییلاق اولسبنگاه در ۲۵ کیلومتری شمال غرب ماسال و ۵۰ کیلومتری رشت، در استان گیلان قرار دارد. ییلاقی دل انگیز که در میان ارتفاعات تالش جا خوش کرده است. اولسبنگاه در زبان تالشی به معنی درختی است که در ارتفاعات می‌­روید. منطقه­‌ای که با مراتع بسیار و خانه‌­های چوبی‌­اش شما را مسحور خود خواهد کرد. این منطقه فاصله چندانی با شهرهای زیبای تالش و صومه سرا ندارد. پس دیدن آن­ها را هم از دست ندهید. جاده آسفالت آن نیز طی کردن مسیر سفر را برایتان بی‌دردسر خواهد کرد.

روش های اجاره ویلا شمال

دو روش برای اجاره ویلا در شمال وجود دارد. می‌توان به صورت آنلاین به جست وجو پرداخت و بعد از انتخاب محل سفر، آن را رزرو کرد که این روش آسان‌ترین روش ممکن است. زیرا قبل از رفتن به محل، اطمینان خاطر از وجود اقامتگاهی مناسب خواهید داشت. روش دیگری نیز وجود دارد که شما می‌­توانید از محلی­‌های حاضر در شهر، ویلا اجاره کرده و در آنجا اقامت داشته باشید. این­کار کمی دشوار است زیرا ممکن است نتوانید محلی مناسب را برای خود انتخاب کنید و یا زمان و انرژی زیادی را برای این کار صرف کنید.

راهنمای اجاره ویلا شمال

تیشینه شما را برای یافتن بهترین، مناسبترین و ارزانترین ویلا یا اقامتگاه در سفر یاری می‌دهد. تیشینه در واقع یک موتور جستجوی ویلا و اقامتگاه است. موتور جستجویی که همه سایتهای معتبر اجاره ویلا را برای بافتن مناسب‌ترین اقامتگاه برای شما جستجو می‌کند. همچنین همه ویلاها از تمامی سایتهای معتبر براساس قیمت مرتب می‌کند تا شما ارزانترین ویلا را متناسب با شرایط مورد نظرتان بیابید و با کلیک روی آن به یک سایت معتبر برای نهایی کردن رزرو ویلا هدایت شوید. اینگونه پیش از سفر کار پر زحمت جستجو و ویلای اجاره در شمال را تنها با چند کلیک انجام داده و با اطمینان خاطر به جاده بزنید.

تیشینه همسفر باهوش شما…