برج العرب یک برج ساده نیست!

برج العرب یک برج ساده نیست!

برج العرب یکی از هتل‌‌های بسیار معروف و زیبای جهان است که در سال 1999 میلادی در شهر توریستی دبی در کشور امارات متحده عربی ساخته شد. این هتل هفت ستاره به عنوان نماد دبی شناخته می‌شود و امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. می‌توانید برای بازدید از این برج از هر نقطه‌ای حتی با رزرو بلیط مسکو به دبی به این شهر دیدنی و پرآوازه سفر می‌کنند. با اقامت در هتل برج العرب دبی از امکانات باکیفیت آن بهره‌مند می‌شوند. در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی‌ها و امکانات موجود در هتل برج العرب دبی، همچنین نحوه رزرو بلیط مسکو به دبی صحبت کنیم.

برج العرب یک برج ساده نیست!

مسافران ایرانی با اقامت در برج العرب دبی از چه امکاناتی بهره‌مند می‌شوند؟‌

هتل برج العرب دبی (Dubai Burj Al Arab Hotel) یک هتل لوکس و بسیار مجلل است که از سمت خلیج فارس چشم‌انداز فوق‌العاده زیبایی دارد. برخی از گردشگران ایرانی که با رزرو بلیط مسکو به دبی قصد سفر به کشور امارات را دارند، هتل برج العرب را برای اقامت در این شهر انتخاب می‌‌کنند و با بهره‌مندی از امکانات این هتل یک سفر به یاد ماندنی برای خود رقم می‌زنند.

در نمای خارجی این هتل که به شکل بادبان یک کشتی است؛ از معماری مدرن استفاده شده است. معماری داخلی آن نیز تلفیقی از سبک‌های شرقی و غربی است. در هتل العرب 28 طبقه دوبل وجود دارد و تعداد سوئیت‌های آن نیز 202 سوئیت است. مساحت کوچکترین اتاق‌های مجلل این هتل 168 مترمربع و مساحت بزرگ‌ترین اتاق‌های مجلل این هتل 780 مترمربع است. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد هتل العرب این است که هفت طبقه از آن به شکل آکواریوم در زیر دریا قرار دارد. از امکانات مهم این هتل زیبا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • وجود آسانسورهای شخصی فوق امنیتی در هر یک از طبقات هتل
  • ارائه آی‌پد طلایی به تمام مسافران در طول اقامت
  • برخورداری از کارکنان خوب و خوش برخورد
  • خدمت‌رسانی شبانه‌روزی کارکنان به مسافران
  • وجود تخت‌های گردان، سینمای شخصی و اتاق رختکن در هر یک از اتاق‌های سلطنتی هتل
  • امکان سرو صبحانه در داخل اتاق‌های هتل
  • وجود سرویس خواب باکیفیت با ملحفه‌های ضدآلرژی در اتاق‌های هتل
  • وجود تلویزیون، تلفن، گاوصندوق، چای‌ساز، ماکروویو، لوازم بهداشتی و سشوار در اتاق‌ها
  • وجود رستوران‌های مجلل با ارائه بهترین غذاها
  • وجود کافی شاپ
  • ارائه اینترنت پرسرعت به مسافران
  • نزدیکی به جاذبه‌ های دیدنی دبی
  • نزدیکی به مراکز خرید
  • برخورداری از سالن کنفرانس 600 مترمربعی
  • برخورداری از شش اتاق جلسه
  • ارائه روزنامه‌های رایگان به مسافران در لابی هتل
  • اتاق مخصوص نگهداری از کودکان مسافران
برج العرب یک برج ساده نیست!

خرید آنلاین بلیط مسکو به دبی

مسافران با سفر هوایی از مسکو به دبی می‌توانند در عرض چند ساعت سرمای زمستانی شهر مسکوی روسیه و گرمای تابستانی شهر دبی امارات متحده عربی را تجربه کنند. مسکو یک شهر غربی کلاسیک و مدرن، دبی یک شهر شرقی و جذاب است. در ادامه این بخش با نحوه خرید آنلاین بلیط مسکو به دبی آشنا خواهید شد.

امکان خرید بلیط دبی با قیمت ارزان

یکی از مزایای خرید آنلاین بلیط امکان خرید بلیط با قیمتی ارزان است. قیمت بلیط‌های هواپیما لحظه به لحظه تغییر می‌کند و لیست پرواز همواره از قیمت ارزان به بالا به نمایش در می‌آید. مسافران می‌توانند با مشاهده لیست قیمت بلیط‌ها به صورت آنلاین برای خرید ارزان‌ترین بلیط اقدام کنند‌. با خرید آنلاین بلیط می‌توان خدماتی مانند ترانسفر فرودگاهی، گذرنامه، بیمه مسافرتی و خدمات اختصاصی فرودگاه را نیز با قیمت ارزان و تخفیف ویژه تهیه کرد. جالب است بدانید قیمت بلیط هواپیمای مسکو به دبی در فصول مختلف سال متفاوت است‌. ارزانترین بلیط را می‌توان در ماه‌های بهمن و اسفند، روزهای شنبه، 3 شنبه و 4 شنبه تهیه کرد.

امکان خرید بلیط مسکو به دبی از ایرلاین ‌های معتبر

در خرید آنلاین بلیط هواپیما از مبدا مسکو به مقصد دبی می‌توان بلیط را از ایرلاین‌ها و شرکت‌های هواپیمایی معتبر خریداری کرد. تعداد ایرلاین‌ها یا شرکت‌های هواپیمایی معتبر ایران آنقدر زیاد و متنوع است که مسافران به راحتی می‌توانند خرید بلیط را از شرکت هواپیمایی مورد نظر خود انجام دهند.

امکان رزرو همزمان هتل برج العرب دبی و بلیط مسکو به دبی

یکی دیگر از مزایای خرید آنلاین بلیط مسکو به دبی این است که مسافران می‌توانند رزرو هتل برج العرب یا هر هتل دیگری را همزمان با رزرو بلیط هواپیما انجام دهند. رزرو همزمان با استفاده از درگاه پرداخت آنلاین و به صورت ریالی است. در خرید آنلاین امکان مقایسه قیمت بلیط‌ها و قیمت خدمات شرکت‌های هواپیمایی نیز وجود دارد. با این ویژگی به راحتی می‌توان بهترین بلیط هواپیما را با مناسب‌ترین قیمت رزرو کرد.

آگاهی از تغییر قیمت بلیط‌ ها

مسافران بعد از خرید آنلاین بلیط مسکو به دبی از سایت مورد نظر خود به طور لحظه‌ای از تغییر قیمت بلیط‌‌ها آگاه می‌شوند‌ و در صورت ارزان شدن قیمت بلیط پیام اطلاع‌رسانی از طریق ایمیل برای مسافران ارسال می‌شود. البته برای خرید بلیط ارزان مسکو به دبی می‌توان از روش‌های دیگری مانند تقویم قیمتی هم استفاده کرد. این روش برای کسانی مناسب است که عجله‌ای برای سفر به دبی ندارند‌.

برج العرب یک برج ساده نیست!

رزرو آنلاین بلیط مسکو به دبی در فلای تودی

اگر قصد سفر به دبی و اقامت در هتل برج العرب این شهر را دارید، برای رزرو همزمان بلیط مسکو به دبی و هتل برج العرب این شهر به سایت فلای تودی مراجعه کنید. در این سایت معتبر امکان خرید بلیط چارتری و بلیط لحظه آخری با قیمت ارزان وجود دارد. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته باکیفیت ترین خدمات سفر را به کاربران ارائه می دهد. 

برج العرب یک برج ساده نیست!

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]