امکانات هتل بین المللی کیش

امکانات هتل بین المللی کیش

امکانات هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش از هتل‌های معروفی است که نظر مسافران زیادی را قبل از سفر به کیش به خود جلب می‌کند. آیا امکانات و ویژگی‌های این‌هتل را می‌شناسید؟ در این‌مقاله می‌خواهیم اطلاعات کاملی را از امکانات هتل بین المللی کیش در‌اختیار شما قرار دهیم. قبل از این‌که جزئیات و ویژگی‌های هتل را بررسی کنیم بهتر است، اطلاعاتی اولیه از آن داشته باشیم. هتل بین المللی کیش از هتل‌های معروف و محبوب جزیره است و مسافران داخلی و خارجی زیادی به اقامت در آن علاقه دارند.

هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش از هتل‌های زیبا و لوکس جزیره است که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است. هتل در منطقه زیبایی از جزیره قرار دارد و با امکاناتی ویژه، سعی کرده خاطرات خوبی را برای میهمانان خود رقم بزند. اگر دوست دارید یکی از بهترین هتل‌های کیش را برای اقامت رزرو کنید، حتما هتل بین المللی کیش را در لیست بررسی خود داشته باشید.

علی بابا یکی از بهترین سایت‌ها برای رزرو انواع هتل‌های داخلی و خارجی است. رزرو هتل بین المللی کیش در علی بابا ساده است و این‌‌هتل زیبا یکی از پیشنهاد‌های سایت‌ها و افرادی است که قبلا به کیش سفر کرده‌اند. هتل بین المللی کیش، 13 طبقه دارد و با حدود 342 واحد اقامتی متنوع آماده پذیرایی از میهمانان کیش است. در ادامه درباره امکانات این‌هتل اطلاعات بیشتری ارائه می‌دهیم تا امکان بررسی و مقایسه آن را با هتل‌های دیگر داشته باشید.

امکانات هتل بین المللی کیش

اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوع

یکی از اولین ویژگی‌هایی که هنگام رزرو هتل بین المللی کیش در علی بابا آن را می‌بینید، اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوع هتل هستند. هتل بین المللی کیش سعی کرده برای همه سلیقه‌ها محیط آرام و زیبایی را فراهم کند تا از اقامت خود نهایت لذت را ببرند. اتاق‌های چند‌تخته، اتاق‌های رو ‌به جزیره و اتاق‌های رو ‌به دریا از انواع اتاق‌های هتل هستند که خود با امکانات و خدمات متنوعی برای رزرو وجود دارند.  معمولا از نام اتاق‌ها، اطلاعات خوبی را از آن‌ها متوجه خواهید شد. اما اگر دوست دارید درباره اتاق‌ها و امکانات متفاوتی که در آن‌ها قرار داده شده اطلاعات بیشتری داشته باشید، بهتر است به سایت علی بابا مراجعه کنید. هنگامی که در سایت روی نام هتل بین المللی کیش کلیک کنید، انواع اتاق‌های آن را می‌بینید.

امکانات عمومی هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش هتلی پنج‌ستاره و زیبا است که سنت و مدرنیته را ترکیب کرده تا فضایی ایده‌آل برای مسافران فراهم کند. امکانت عمومی هتل در لابی، اتاق‌ها و دیگر قسمت‌های آن مناسب هستند و رضایت مسافران را تامین کرده است. اگر بخواهیم برخی از امکانات عمومی هتل بین المللی کیش را نام ببریم باید به مواردی مانند فروشگاه و غرفه آن، دستگاه ATM، آسانسور، تاکسی‌سرویس و صندوق امانات اشاره کنیم. هتل بین المللی کیش از هتل‌های لوکس و تمیز جزیره است و سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و طبقات مختلف برای میهمانان قرار داده شده است. در اتاق‌ها و هتل‌ها نیز اینترنت رایگان با محدودیت حجمی وجود دارد. اگر با خودروی شخصی به کیش سفر کرده‌اید، هتل بین المللی پارکینگ مسقفی با ظرفیت 15 خودرو در طبقه منفی یک دارد که استفاده از آن برای میهمانان رایگان است.

امکانات غذا و نوشیدنی هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش سعی کرده امکانات و خدمات مناسبی را در هتل فراهم کند تا مسافران نیازی به مراجعه به خارج از هتل نداشته باشند. از امکانات خوب هتل رستوران‌ها و کافی‌شاپ آن است که با بهترین غذا‌ها و نوشیدنی‌ها از میهمانان پذیرایی می‌کنند. رستوران هتل در طبقه اول حدود 200 نفر ظرفیت دارد و برای وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام غذا‌های خوشمزه‌ای را آماده می‌‌کند. کافی‌شاپ هتل نیز با ساعت کاری 24‌ساعته مکانی آرام برای استراحت و گفت‌وگویی صمیمانه است. رستوران فضای باز هتل و رستوران فست‌فود آن نیز برای وعده‌های مختلف غذایی، می‌توانند تنوع خوبی برای میهمانان باشند.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل

اگر برای رزرو هتل بین المللی کیش در علی بابا یا دیگر سایت‌ها، جستجویی ساده انجام داده باشید، حتما امکانات ورزشی و تفریحی هتل را دیده‌اید. هتل امکانات مناسبی را برای همه سنین و همه سلیقه‌ها آماده کرده تا بهترین اقامت را در جزیره تجربه کنند. استخر، حمام ترکی، سونا خشک، سونا بخار و خدمات ماساژ از امکانات بی‌نظیر هتل بین المللی هستند. اگر در سفر، همراه شما کودکان حضور دارند حتما به سالن بازی کودکان هتل نیز سری بزنید. هتل یک پارک آبی هم دارد که می‌تواند تفریحی فوق‌العاده برای مسافران باشد. فضای سبز و محیط زیبای هتل نیز فرصت مناسبی برای گشت‌‌وگذار و قدم‌زدن است.

دیگر امکانات و خدمات هتل بین المللی کیش

اگر بخواهیم به تعداد دیری از خدمات و امکانات هتل بین المللی کیش اشاره کنیم، باید مواردی مانند پذیرش 24‌ساعته، لاندری، خدمات بیدار‌باش، دستگاه واکس کفش، و خدمات تور را نام ببریم. اتاق چمدان، فکس، پرینت و فتوکپی، ترانسفر رایگان استقبال، خدمات باربری و خدمات تبدیل ارز از دیگر امکانات و خدماتی هستند که هتل بین المللی برای میهمانان خود فراهم کرده تا بهترین اقامت را در آن تجربه کنند.

امکانات هتل بین المللی کیش

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]