شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه

باید رقص ماهی‌های قزل‌آلا را در استخرهای پرآب پرورش ماهی ببینید و یک بعدازظهر را در دامنه کوه 80 پهلو یا جنگل اسرارآمیز کوه تاف بگذرانید، بعد پرسان پرسان از شیب ملایم کوه پایین بیایید تا به روستای نوژیان از توابع بخش مرکزی شهرستان خرم‌آباد در استان لرستان برسید و خانه‌های قدیمی را ببینید با سقف‌های گلی و درهای چوبی و باغچه‌های پرگل و آن وقت است که می‌فهمید جاذبه‌های گردشگری روستای نوژیان، فقط آبشار تاف (نوژیان) در 2.5 کیلومتری روستا نیست و همه اجزای آن دیدنی است.
روستای نوژیان تقریبا در 40 کیلومتری خرم‌آباد واقع شده و بین کوه تاف (در خاور و جنوب خاوری) و کوه 80 پهلو (در جنوب و جنوب باختری) محصور شده است. این روستا از طریق شهر خرم‌آباد با جاده‌ای کامل و آسفالته قابل دسترسی است.
شهرت نوژیان بیشتر به دلیل آبشار نوژیان است که حدود 100 متر ارتفاع دارد و آب را از دل کوهی به همین نام می‌گیرد و آن را در حوضچه عمیق و بزرگ زیر پایش می‌ریزد.اگر پیشنهاد این هفته ما را برای سفر به روستای نوژیان پذیرفتید، فراموش نکنید به تفرجگاه جنگلی سرسبزی که در نزدیکی کوه تاف قرار دارد و برای پذیرایی از گردشگران ساخته شده هم سری بزنید.

شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه
شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]