شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه

اکو کمپ متین آباد (3)
امکانات تفریحی کمپ
در این اکو کمپ برای رفاه حال مسافران و گردشگران شتر سواری و دوچرخه سواری از ساعت ۹- ۶ و ۲۰- ۱۶ با توجه به فصل در نظر گرفته شده است . همچنین لازم است گروههای گردشگری از روز قبل نسبت به درخواست تعداد متقاضیان شترسواری ، دوچرخه سواری و رصد ستارگان با مسئول کمپ و یا بهنگام خرید تور با دفتر مرکزی هماهنگی نمایند . امکانات رصد ستارگان بر روی تراس کاروانسرای اکو کمپ و از ساعت ۲۲ به بعد برقرار است.
مزرعه ارگانیک
در حاشیه اکو کمپ متین آباد یک مزرعه ارگانیک دایر گردیده تا طبیعت دوستان را با این روش کشت آشنا نمایند.کشاورزی ارگانیک (آلی) همان کشاورزی سنتی است که ساده‌ترین راه استفاده از روشهای سنتی و احیاء آن٬ عدم استفاده از کودها و سموم شیمیایی در تولید محصولات اعم از گیاهی و دامی می‌باشد. کشاورزی ارگانیک با اکولوژی هماهنگ است و باعث تثبیت بافت خاک، حفظ چرخه آب، چرخه کربن، چرخه مواد غذایی و آلودگی کمتر زمین، آب و هوا می‌گردد. موارد ذیل از نتایج استفاده از کشاورزی آلی است: طعم غذاهای ارگانیک بهتر است، محصولات ارگانیک خطر بیماری‌ها را کمتر می‌کند، سبب حفظ منابع آبی می‌گردد، باعث ایجاد خاک سالم می‌شود و به حفظ سلامت جوامع بشری کمک کرده سبب ایجاد کشاورزی پایدار و نهایتا توسعه پایدار می‌گردد.
حیات وحش
موقعیت اکو کمپ متین آباد واقع در جنوب شرقی بیابان بندریگ که از مناطق بکر کویری ایران محسوب میگردد باعث شده که طبیعتگردان در این منطقه بتوانند گونه هایی از پوشش جانوری مناطق کویری و بیابانی ایران را مشاهده کنند. از جمله جانوران موجود در منطقه میتوان به زاغ بور، هوبره، تیهو، چکاوک، روباه شنی، گربه شنی، گرگ، بزمجه بیابانی، جرد، خرگوش و ... اشاره کرد.

شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه
شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه
شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه
شبکه اجتماعی گردشگری تیشینه

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]