نحوه اخذ بورسیه تحصیلی در کشور‌های مختلف،مهاجرت به آلمان و درباره کشور هلند

نحوه اخذ بورسیه تحصیلی در کشور‌های مختلف،مهاجرت به آلمان و درباره کشور هلند

نحوه اخذ بورسیه تحصیلی در کشور‌های مختلف،مهاجرت به آلمان و درباره کشور هلند

بورسیه تحصیلی

بورسیه تحصیلی می تواند برای بسیاری از افراد، تحصیل در خارج از کشور را میسر سازد. برای تحصیل در اغلب دانشگاه های دنیا، شخص باید هزینه هایی بابت شهریه دانشگاه پرداخت نماید و علاوه بر آن هزینه های زندگی نیز باید تأمین گردد. گاهاً تحصیل و زندگی در خارج از کشور برای دانشجویان چندین هزار دلار در سال هزینه در بر دارد. در برخی از کشورها همچون آلمان، اتریش و نروژ امکان تحصیل رایگان برای دانشجویان بین المللی وجود دارد؛ با این حال همچنان شخص باید هزینه های زندگی خود را در زمان تحصیل تأمین نماید. از این رو بیشتر دانشجویان تمایل دارند از بورسیه تحصیلی جهت تأمین این هزینه ها استفاده نمایند.

بورسیه های تحصیلی از حیث میزان پوشش هزینه ها، انواع مختلفی دارند. برخی از بورسیه ها ممکن است تمامی شهریه دانشگاه و یا بخشی از آن را پوشش دهند. نوع دیگر بورسیه تحصیلی نیز وجود دارد، که به فول فاند نیز شناخته می شود و تمامی هزینه های زندگی و تحصیل فرد را پوشش می دهند. معمولاً در زمان تحصیل در دوران کارشناسی و کارشناسی ارشد، بورسیه های تحصیلی کمتری موجود می باشد و تنها به دانشجویان خاص و ممتاز اعطا می گردد و برخی از دانشجویان با ارائه رزومه های قوی می توانند برای تأمین بخشی از هزینه ها و گاهاً تمامی هزینه های تحصیل و زندگی خود در این دو مقطع بورسیه تحصیلی دریافت کنند.

امکان دریافت بورسیه تحصیلی و فول فاند در زمان تحصیل در مقطع دکترا بسیار بیشتر می باشد و دانشجویان با انجام پروژه های تحقیقاتی در دانشگاه می توانند انواع بورسیه تحصیلی را دریافت کنند. برای دریافت بورسیه تحصیلی در مقطع دکترا شما باید رزومه تحصیلی و حرفه ای خود را در اختیار اساتید دانشگاه های مختلف قرار دهید و در صورت تأیید آن ها قادر خواهید بود در مقطع دکترا به همراه بورسیه تحصیلی، پذیرش بگیرید.

در این راستا مؤسسه حقوقی ملک پور، همکار مؤسسه مشاوره MIE اتریش خدمات بی نظیری به علاقه مندان به ادامه تحصیل در مقاطع مختلف، در خارج از کشور به همراه بورسیه تحصیلی ارائه می دهد. این بورسیه ها با توجه به رزومه شخص در قالب کمک هزینه تحصیلی یا فول فاند ارائه می گردد. در صورتی که شما نیز تمایل به اخذ بورسیه تحصیلی برای ادامه تحصیل در کشور ها و دانشگاه های برتر دنیا دارید، می توانید رزومه خود را در اختیار کارشناسان این مؤسسه قرار دهید. شما با تکمیل فرمی که در لینک زیر قرار دارید، می توانید اطلاعات خود را ثبت نمایید، کارشناسان مؤسسه رزومه شما را به صورت رایگان بررسی کرده و در صورتی که پیشنهادی مناسب با رزومه شما موجود باشد با شما تماس خواهند گرفت.

https://malekpour.ir/فرم-درخواست-ارزیابی-اخذ-بورسیه

نحوه اخذ بورسیه تحصیلی در کشور‌های مختلف،مهاجرت به آلمان و درباره کشور هلند

مهاجرت به آلمان

مهاجرت به آلمان و اخذ اقامت کشور آلمان از طرق گوناگونی قابل انجام می باشد. کشور آلمان در چند دهه اخیر از محبوب ترین مقاصد مهاجرت در بین ایرانیان بوده است. از دلایل این امر را می توان به اقتصاد پویا، سیستم آموزشی مدرن و فرصت های شغلی فراوان در کشور آلمان اشاره کرد. به نقل از مؤسسه حقوقی ملک پور برای مهاجرت به آلمان 6 راه اصلی وجود دارد که مهم ترین و محبوب ترین آن ها تحصیل و کار در آلمان می باشد.

از آنجایی که دانشگاه های آلمان رایگان می باشد، مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل از محبوبیت زیادی بر خوردار می باشد. هر ساله دانشجویان زیادی از سراسر دنیا برای تحصیل به کشور آلمان وارد می شوند و در دانشگاه های مدرن و برتر آن به تحصیل می پردازند. البته تحصیل پایان راه مهاجرت به آلمان نمی باشد و افراد در صورتی که تمایل به اخذ اقامت و در نهایت تابعیت آلمان را دارند، باید پس از پایان تحصیلات خود به کار در کشور آلمان بپردازند. البته با توجه به اینکه کشور آلمان به نیروی کار احتیاج دارد و فرصت های شغلی فراوانی در آن وجود دارد، دانشجویان بین المللی در آلمان هرگز نگران اخذ اقامت پس از پایان تحصیلات خود نیستند. البته انتخاب رشته تحصیلی و دانشگاه نیز دارای اهمیت می باشد و دانشجویان باید به گونه ای انتخاب کنند که پس از پایان تحصیل بتوانند در این کشور به کار بپردازند. از این پیش از هر گونه تصمیم گیری، تحقیق و مشورت با افراد کاردان این حوزه دارای اهمیت فراوان می باشد. مؤسسه حقوقی ملک پور، همکار مؤسسه مشاوره MIE اتریش، بیش از 15 سال در امر مهاجرت فعالیت می کند و در تمامی روش های مهاجرت از جمله روش تحصیلی پیش رو این عرصه می باشد. شما عزیزان می توانید جهت اخذ مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان این مؤسسه تماس بگیرید. همچنین این مؤسسه قادر است شما در اخذ پذیرش تحصیلی و همچنین ویزای تحصیلی یاری دهد.

از جمله روش های دیگر مهاجرت به آلمان، کار در کشور آلمان می باشد. آلمان برای فراهم کردن نیروی کار مورد نیاز در کشور، به خارجیان متخصص ویزای جستجوی کار ارائه می دهد. افرادی که دارای حداقل مدرک لیسانس و سه سال سابقه کار می باشند می توانند جهت دریافت این ویزا اقدام نمایند. ویزای جستجوی کار آلمان برای مدت 6 ماه صادر می شود و افراد در این مدت فرصت دارند که به آلمان آمده و شغلی مرتبط با رشته تحصیلی خود بیابند. پس از یافتن شغل، شخص می تواند ویزای کار آلمان را دریافت کند. افراد می توانند پس از 5 سال کار و پرداخت مالیات در آلمان اقامت دائم این کشور را اخذ نمایند و پس از گذشت 3 سال دیگر جهت اخذ تابعیت آلمان اقدام نمایند. مؤسسه حقوقی ملک پور در زمینه اخذ ویزای جستجوی کار آلمان و همچنین کاریابی در آلمان خدمات حرفه ای ارائه می دهد و می تواند فرآیند اخذ ویزای کار آلمان را برای شما ساده تر سازد.

هلند

هلند در سال های متوالی در میان مکان های برتر دنیا برای زندگی و کار رتبه بندی می شود، بنابراین بسیاری از افرادی که تصمیم به مهاجرت گرفته اند، برای انتخاب کشور مقصد خود، هلند را نیز در نظر می گیرند.

هر چند که هلند کشوری کوچک است اما در معادلات دنیا تأثیر گذاری فراوانی دارد. هلند به خاطر سیاست های لیبرال اجتماعی، قدمت تجارت دریایی، تنوع فرهنگی و پیشتازی در ارتباطات و فناوری در دنیا شناخته می شود. استانداردهای زندگی در هلند به طور پیوسته در شاخص زندگی بهتر OECD بالاست و هلند دارای رتبه چهارم در تعادل میان کار و زندگی و میزان بالای اشتغال و درآمد خانوار است. کودکان هلندی نیز در دو نظرسنجی یونیسف، به عنوان شادترین ها در دنیا رتبه بندی شده اند. مردم هلند عموماً کنجکاو و دوستانه هستند و انگلیسی به صورت گسترده ای در این کشور صحبت می شود. از جمعیت حدود 16 میلیون نفری هلند بیش از 3.5 میلیون نفر با پیشنیه غیرهلندی وجود دارد و مهاجرین در این کشور به گرمی پذیرفته می شوند.

اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که این کشور زیبا را برای مهاجرت انتخاب کرده اید، برای آشنایی با روش های مهاجرت به هلند می توانید با مؤسسه حقوقی ملک پور، همکار مؤسسه مشاوره MIE اتریش تماس بگیرید و با کارشناسان مجرب این مؤسسه مشاوره داشته باشید. شما عزیزان می توانید از طریق اسکایپ با برترین کارشناسان مؤسسه در اروپا مشاوره تخصصی داشته باشید.

جهت اطلاع از روش های ارتباط با مؤسسه حقوقی ملک پور می توانید به وبسایت این مؤسسه به آدرس Malekpour.ir مراجعه کنید. جهت راحتی حال شما راه های ارتباطی متنوعی از طریق تماس تلفنی، شبکه های اجتماعی، چت آنلاین، واتس اپ و اسکایپ موجود می باشد.

نحوه اخذ بورسیه تحصیلی در کشور‌های مختلف،مهاجرت به آلمان و درباره کشور هلند

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]