برترین دانشگاه‌های چین ۲۰۱۹

برترین دانشگاه‌های چین ۲۰۱۹

کشور چین در سال های اخیر پیشرفت بسیار زیادی در زمینه تحصیلات تکمیلی داشته است و از نظر کیفیت سیستم آموزشی در بالاترین رده بندی QS قرار گرفته است .کشور چین بسیار پهناور و پرجمعیت است که از نظر اقتصادی در حال توسعه است.با توجه به افزایش روزافزون تعداد دانشگاه های چین انتخاب محل تحصیل در کشور چین کمی دشوار شده است لذا با معرفی بهترین دانشگاه های چین بر اساس ابتکارات کشور چین باعث می شود متقاضیان به راحتی دانشگاه مناسبی برای تحصیل انتخاب کنند.دولت چین برای مشخص کردن دانشگاههای برتر آنهایی را که از نظر پژوهشی به استاندارد بالایی برسند پاداش می دهد. آمار اعزام دانشجو به چین به دلیل وجود دانشگاه های برتر آسیا و جهان در این کشور بسیار بالا می باشد.

برترین دانشگاه‌های چین ۲۰۱۹

لیست برتری دانشگاه های چین 2019

در این لیست برترین دانشگاه های کشور چین که دانشجویانی که علاقه مند هستند به این کشور به منظور تحصیل مهاجرت کنند، قرار داده شده است. می توان گفت که دانشگاه های چین در رتبه بندی جهانی نیز دارای سطح بسیار خوبی می باشند و هر ساله تعداد دانشجویان مهاجر این کشور در حال افزایش است.

دانشگاه چینهوا

این دانشگاه در شمال غرب شهر پکن پایتخت کشور چین در لیست برترین دانشگاه های چین قرار دارد .معماری دانشگاه چینهوا به صورت کاملا سنتی است و از نوع دانشگاههای جامع تحقیقاتی است.در این دانشگاه انواع رشته های مهندسی و پزشکی و مدیریت و هنر و اقتصاد و تاریخ و ادبیات و فلسفه و علم کامپیوتر ارائه میشود و شامل 20 کالج است.

برترین دانشگاه‌های چین ۲۰۱۹

دانشگاه پکن

این دانشگاه یکی از قدیمی ترین دانشگاههای کشور چین با معماری سنتی و ساختمان های تاریخی است که بیش از 2 هزار دانشجوی بین المللی را جذب کرده است و در حال رقابت با دانشگاههای معتبر جهان از جمله کرنل و استنفورد است که برای تبادل دانشجویان بین المللی بین این دانشگاهها نیز بسیار اثرگذار است.دانشگاه پکن به دانشجویان این امکان را میدهد که جامعه مدرن چین را با دقت بیشتر ی بررسی کنند..دانشگاه پکن در رشته های پزشکی و مهندسی و علوم انسانی و علوم تجربی و علوم پایه دانشجو می پذیرد. به جز برخی از رشته های پزشکی که به زبان انگلیسی ارائه می شود بقیه رشته ها به زبان چینی ارائه می شوند که در صورت اخذ پذیرش دانشگاه دانشجویان به مدت 2 ترم زبان چینی فرا میگیرند..دروازه های فراوانی در دانشگاه پکن وجود دارند که به محوطه داخلی دانشگاه راه دارند و برای برخی از دروازه های غربی نقاشی های بسیار زیبایی طراحی شده است.

دانشگاه نرمال گویلین

دانشگاه نرمال گویلین نیز یکی از برترین دانشگاه های چین برای تحصیل می باشد که در شهر گویلین و در حاشیه رودخانه ی زیبای لی واقع شده است.این دانشگاه به دور از هیاهو و جنب و جوش شهرهای شلوغ و پرجمعیت چین قرار دارد و متقاضیانی که قصد تحصیل در چین با آرامش هستند دانشگاه گویلین انتخاب مناسبی می باشد.

دانشگاه سیچوان

دانشگاه سیچوان در استان سیچوان در شهر چنگدو واقع شده است..شهری بسیار قدیمی که با تحصیل در این دانشگاه به فرهنگ و تاریخ چین به صورت عمیقی می توانید پی ببرید..دانشگاه سیچوان نیز به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های چین پیشنهاد می شود که در اعماق مناطق جنگلی چین واقع شده است.

دانشگاه هنگ کنگ

دانشگاه هنگ کنگ از معتبرترین و قدیمی ترین و برترین دانشگاه های چین به شمار می رود که هر ساله بیش از یک چهارم دانشجویان بین المللی را جذب می کند .دانشگاه هنگ کنگ در شهری مدرن و پر هیاهو با فرهنگ غربی ایجاد شده است.

دانشگاه علم و فناوری چین

دانشگاه علم و فناوری چین نیز یکی از برترین دانشگاه های چین در زمینه تحقیقاتی علمی است و برای تقویت آموزش های علوم و فناوری و اقتصاد تاسیس شده است این دانشگاه شامل 15 کالج در رشته های مهندسی و علوم پایه و مهندسی نرم افزارو بسیاری از رشته های علوم و فناوری است دانشگاه علم و فناوری چین دو آزمایشگاه ملی چین را دارا است و تنها دانشگاه تخصصی در این زمینه است که مهارتهای لازم در زمینه تشعشع سینکروترون و علوم فیزیک میکروسکوپی آموزش می دهند.دانشگاه علم و فناوری چین دارای وسیع ترین کتابخانه و پیشرفته ترین شبکه ها رایانه ای و انواع امکانات آموزشی و پیشرفته برای دانشجویان پزشکی می باشد و بیمارستانی مختص درمان دانشجویان و مسئولین و خانواده هایشان نیز در این دانشگاه وجود دارد.دانشگاه علم و فناوری چین در رتبه چهارم دریافت تقدیرنامه برای مقالات قرار دارد.

دانشگاه ژجیانگ

دانشگاه ژجیانگ یکی از دانشگاههای دولتی در چین با قدمتی 120 ساله است و دارای رتبه چهارم در لیست برترین دانشگاه های چین در سال 2019 قرار دارد.در دانشگاه ژجیانگ انواع مراکز تحقیقاتی در زمینه های مهندسی ملی و مطالعات مستقل وجود دارد.این دانشگاه نیز در حال رقابت با تعداد زیادی دانشگاه در سطح جهان و تبادل دانشجویان بین المللی با دانشگاههای پرینستون و ایلینویز می باشد.

دانشگاه فودان

دانشگاه فودان در مرکز شهر شانگهای واقع شده است و امکان تحصیل برای متقاضیان علاقمند به رشته های هنر به زبان انگلیسی را فراهم کرده است این دانشگاه با توجه به ارتباط قوی که با دیگر دانشگاههای تحقیقاتی دارد دانشجویان رانیز تشویق به این ارتباط و تبادل اطلاعات در زمینه های مختلف علمی میکند.و تقریبا چهل درصد از دانشجویان بین المللی را براین اساس پذیرش می کند.دانشگاه فودان در رتبه پنجم برترین دانشگاه های چین قرار دارد.این دانشگاه به دلیل بالابردن سطح علمی و جامع تر شدن با دانشگاههای پزشکی شهر شانگهای ادغام شد.که هر ساله 3000 دانشجوی بین المللی در رشته های پزشکی پذیرش می کند.

نتیجه گیری :

در پایان بهتر است قبل از هرگونه اقدام برای مهاجرت به یکی از موسسات حقوقی مهاجرت رسمی در کشور ایران مراجعه کنید. موسسه حقوقی Go2TR توانسته با جذب بیش از ۳۵۰ هزار نفر دنبال کننده در شبکه اجتماعی خود اطلاعات گسترده ای در زمینه مهاجرت برای علاقمندان تولید نماید.

برترین دانشگاه‌های چین ۲۰۱۹

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]