راه‌های یافتن ارزان‌ترین تورها در مهرماه

راه‌های یافتن ارزان‌ترین تورها در مهرماه

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به خاطر گرمای هوا، درگیری‌های شخصی یا قیمت‌های بالای تورهای تابستان، سفری در این فصل نداشتید یا می‌خواهید دوباره لذت گردش پائیزی را هم ببرید، حالا بهترین زمان برای تصمیم‌گیری درباره‌ی خرید تور مسافرتی است.

آژانس مقتدرسیر به عنوان یکی از برگزارکنندگان مطرح و باسابقه‌ی تورهای مسافرتی در ایران، می‌کوشد تا شما را با شرایط خرید هر چه بهتر تورهای مسافرتی آشنا کند. در این‌جا تلاش ما بر آن است تا راه‌های خرید تورهای ارزان‌قیمت دو مقصد همسایه‌ی ایران را به شما معرفی کنیم.

تور استانبول؛ یک مقصد رویایی در پاییز

تور استانبول همیشه آن‌قدر پرطرفدار بوده که قابلیت مقایسه آن با دیگر مقاصد گردشگری وجود ندارد. البته این شهر یکی از ۱۰ مقصد محبوب سال قبل برای تمام جها‌نیان بوده اما ایرانیان این شانس را داشته‌اند که در کمترین فاصله از این مقصد بی‌نظیر قرار داشته باشند.

این شهر هر آنچه که مسافران مختلف از سفر می‌خواهند را در خود جای داده است. اگر شما از آن دست افرادی هستید که علاقمند به بازدید موزه‌ها، مکان‌های تاریخی و فرهنگی هستید، این شهر می‌تواند شما از دیدنی‌های بسیار سیراب کند. اگر عاشق خرید کردن تا سرحد مرگ! هستید به هیچ مقصد دیگری جز استانبول نباید فکر کنید. اگر به دنبال گشت و گذار در کوچه‌های پر رونق و با روح هستید هم محله‌های خاص این شهر و به‌خصوص کافه‌ها و رستوران‌های بی‌نظیرش می‌تواند شما را به طور کامل راضی کند. پس فرصت سفر به این شهر را تحت هیچ شرایطی نباید از دست داد.

پاییز برای سفر به این شهر چندین حسن دارد که می‌تواند مسافران را راضی‌تر از همیشه در خود پذیرایی کند.

  • هوای خنک‌تر به نسبت تابستان
  • بارش گهگاه باران و زیبا‌تر شدن شهریور
  • خلوت‌تر بودن مکان‌های توریستی
  • و مهم‌تر از همه قیمت‌های مناسب‌تر تورهای این مقصد

مجموعه دلایل بالا می‌توانند انتخاب پاییز برای سفر به این شهر رویایی رو هوشمندانه جلوه دهند.

اگر به دنبال تورهای ارزان استانبول برای این فصل هستید باید مجموعه شرایطی را در نظر بگیرید تا بتوانید به درستی به هدف خود برسید. عواملی که بر روی قیمت تور ترکیه مؤثر هستند بسیار متنوع و متعدد هستند و شناخت آن‌ها و ایجاد تعادل میان آن‌ها می‌تواند به شدت بر کیفیت سفر شما اثر بگذارند.

راه‌های یافتن ارزان‌ترین تورها در مهرماه

عوامل مؤثر در قیمت تور استانبول

آشنایی با ساز و کار هر صنعت می‌تواند افراد را در تصمیم‌گیری و انتخاب درست و هوشمندانه کمک می‌کند. آژانس مقتدرسیر به عنوان مشاور سفر شما تلاش می‌کند تا بیشترین داده‌های مورد نیاز شما را برای‌تان مهیا کند تا در انتخاب بهترین تورها خبره شوید.

  • تاریخ سفر

درست است که قیمت‌ها در پاییز به شکل قابل توجهی از تابستان ارزان‌تر است اما همچنان دقت در تاریخ سفر، می‌تواند تور استانبول متفاوتی برای شما رقم بزند. در تمامی فصول سال و به نسبت قیمت‌های آن فصل، قیمت تورها در روزهای منتهی به پایان هفته (به خصوص برگشت در روز جمعه) گران‌تر خواهد بود. مهم‌تر از پایان هفته معمولاً تعطیلات است. به عنوان مثال در هفته‌ی اول آبان ماه دو تعطیلی در هفته قرار گرفته است، پس اگر شما به دنبال تور ارزان هستید، این هفته را از لیست خود حذف کنید.

  • مدت زمان اقامت

تورهای استانبول از ۳ شب تا ۷ شب به صورت بسته‌های آماده و بیشتر از آن‌هم به صورت اختصاصی قابل ارائه هستند. طبیعتاً هر چه میزان اقامت شما بیشتر باشد باید هزینه‌ی بیشتری برای سفر خود پرداخت کنید.

  • ایرلاین

بدون شک یکی از عواملی که می‌تواند کیفیت سفر شما را تغییر دهد پرواز شماست. در مسیر استانبول پروازهای متنوعی وجود دارد اما پیشنهاد مقتدرسیر همیشه پروازهای ماهان و اطلس‌جت بوده است. اما این پروازها قیمت ارزانی ندارند پس اگر شما به دنبال قیمت مناسب هستید می‌توانید گزینه‌های دیگر نظیر قشم ایر، ایران ایر، تابان و سایر را از کارشناسان ما بخواهید.

  • هتل

اگر برای انتخاب ایرلاین صرفاً بودجه را در نظر گرفته‌اید تلاش کنید تا چنین کاری را برای هتل انجام ندهید چرا که کل مدت زمان سفر را با هتل خواهید بود و این پارامتر می‌تواند بر کیفیت سفر شما تأثیری مشهود داشته باشد. اگر به دنبال هتل با قیمت مناسب هستید از مشاوران سفر ما بخواهید تا هتل‌های کیفیت قابل قبول با قیمت مناسب را به شما معرفی کنند.

حال که با عوامل مؤثر بر قیمت تورها آشنا شدید، بودجه‌ی خود را هم در نظر بگیرید و در میان گزینه‌های ارائه شده در سایت mstiran.com انتخاب خود را نهایی کنید و خرید خود را از آژانس مقتدرسیر انجام دهید.

تور دبی؛ رهایی از گرما و خریدهای به صرفه

موج سفرهای اکثریت ایرانیان به دیگر کشورها با این شهر کم‌نظیر آغاز شد. در اوایل دهه هفتاد بیشتر بازرگانان برای مراودات تجاری خود به این شهر که نمونه‌ای بی‌نظیر در گردشگری جهان است سفر می‌کردند و کم‌کم پای مردم عادی هم برای گردش به این شهر باز شد.

در سال‌های اخیر، هزینه‌ی تورها و همچنین هزینه‌های جاری در این شهر بسیار بالا رفته، چرا که مقصد اصلی بازرگانان، مدیران شرکت‌های بزرگ و چندملیتی و همچنین سلبریتی‌های شناخته‌شده‌ی جهان است. اما فصل پاییز می‌تواند برای انتخاب دبی هم هوشمندانه باشد. گرمای کشنده‌ی تابستان بالاخره به پایان رسیده و اگر چه هنوز هوای مطبوعی جریان ندارد اما به هیچ‌وجه قابل مقایسه با تابستان‌های کشورهای حاشیه‌ی خلیج فارس نیست.

اگر به دنبال تور ارزان دبی هستید باید بدانید که پروازهای این مسیر به نسبت استانبول کمتر است و همین امر می‌تواند کمی دست شما را برای انتخاب‌های متعدد کیفی و کمی ببندد. پیشنهاد مقتدرسیر به مسافران خود انتخاب پروازهای ماهان است چرا که منظم، با کیفیت و متنوع است و همین می‌تواند کمک‌های فراوانی در سفر مسافران باشد. از مزایای دبی آن است که هتل‌های ۳ و ۴ ستاره با کیفیت بالا در آن کم نیست و می‌توانید یک سفر ارزان‌قیمت با کیفیت خوب و قابل اتکا به آن داشته باشید، اما باید دقت کنید که انتخاب هتل‌ها باید با وسواس کافی انجام شود، برای این‌کار می‌توانید از راهنمایی مشاوران سفر مقتدر سیر استفاده کنید.

خرید کردن هم از آن دست فعالیت‌هایی‌ست که تحت هیچ شرایطی نباید آن را در دبی از دست بدهید. تمام برندها در تعداد زیادی فروشگاه و مال گردآوری شده‌اند تا مخاطبان با بهترین قیمت‌ها و اطمینان از کیفیت‌شان به خرید آن‌ها اقدام کنند. این‌جا یک بهشت واقعی برای خریداران محسوب می‌شود. البته شاید کمی قیمت‌ها گران باشد ولی در این فصل می‌توان اجناس با قیمت خوب هم پیدا کرد.

حال اگر تصمیم گرفتید که دبی را برای سفر آتی خود برگزینید، به سایت آژانس مقتدرسیر بروید یا با مشاوران سفر ما تماس بگیرید و تور دبی خود را خریداری کنید.

منبع : ویرلن

راه‌های یافتن ارزان‌ترین تورها در مهرماه

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]