مصاحبه با یکی از بهترین مشاوران تور اروپا!

مصاحبه با یکی از بهترین مشاوران تور اروپا!

قطعا اگر به دنبال تورهای اروپایی بوده باشید، در هر وبسایتی اطلاعات مختلفی می‌بینید! این اختلاف اطلاعات به دلیل سودجویی و یا بیان اشتباه اطلاعات نیست و دلیل آن، فقط این است که در هیچ سایتی اطلاعات جامعی پیدا نمی‌کنید. سعیده بشکار، تجربه زیادی در مشاوره تورهای اروپا دارد. در گفت‌و‌گویی که با خانم بشکار داشتیم، سعی کردیم به رایج‌ترین سوالات متقاضیان تور اروپا پاسخ دهیم. قطعا که برای خواندن این مطلب وقت کمی صرف می‌کنید اما اطلاعاتی که در این مطلب به دست می‌آورید، در تصمیم‌گیری شما برای خرید تور اروپا تاثیرگذار است!

راه‌های یافتن ارزان‌ترین تورها در مهرماه

1. خانم بشکار از بزرگترین دغدغه متقاضیان تورهای اروپایی صحبت می‌کند!

" بزرگترین دغدغه متقاضیان تورهای اروپایی، ضمانت‌نامه بانکی است. اکثر متقاضیان نمی‌دانند که چرا باید ضمانت‌نامه ارائه کنند. ضمانت‌نامه بانکی با هدف اعتماد به بازگشت متقاضیان و از سوی آژانس‌های مسافرتی دریافت می‌شود. درسته که ضمانت نامه بانکی هیچ ارتباطی به سفارت‌خانه‌ها ندارد اما ضمانت نامه تورهای گروهی بر شانس ویزای متقاضیان تاثیرگزار است. اکثر آژانس‌های مسافرتی مبلغ ضمانت‌نامه بانکی رو به متقاضیان 30،000،000 تومان اعلام می‌کنند. توجه داشته باشید که شروع مبلغ ضمانت‌نامه بانکی تورهای گروهی، از 70،000،000 تومان می‌باشد. تاریخ واخواهی ضمانت‌نامه بانکی باید برای 2 روز پس از تاریخ اتمام تور باشد. در صورتی که متقاضی پس از اتمام سفر به ایران برنگردد، مبلغ ضمانت‌نامه به نفع آژانس مسافرتی مصادره می‌شود"

2. حتی اگر تور ارزان اروپا را نیز خریده باشند، باز باید ضمانت‌نامه ارائه کنند؟

بله. هیچ تفاوتی بین تور اروپا ارزان و تور لوکس اروپا وجود ندارد. چرا که هدف از دریافت ضمانت‌نامه، فقط اعتماد به بازگشت متقاضیان است و این هیچ ارتباطی به مبلغ پرداختی ندارد. البته که نباید فراموش کنید که مبلغ ضمانت‌نامه هم هیچ ارتباطی به قیمت تور خریداری شده ندارد و مبلغ ضمانت‌نامه براساس شرایط متقاضی تعیین می‌شود. ارزان‌ترین تور اروپا تور ترکیبی مجارستان – اتریش با مبلغ 640 یورو می‌باشد که برای آن باید نفری 100،000،000 تومان ضمانت‌نامه بانکی ارائه کنید.

3. چرا متقاضیان به دنبال خرید تورهای ارزان اروپا هستند؟

اکثر کسانی که به دنبال خرید تورهای ارزان اروپایی هستند، فقط قصد گرفتن یک ویزای شینگن دارند! خب گرفتن ویزای شینگن بهترین راه‌حل تقویت تاریخچه سفری است. معمولا متقاضیان از طریق تورهای ارزان اروپا اقدام به گرفتن ویزای شینگن می‌کنند و پس از آن، برای گرفتن ویزای کانادا، ویزای استرالیا، ویزای انگلیس و یا حتی ویزای دیگر کشورهای شینگن (مثل آلمان) اقدام می‌کنند. تورهای گروهی و ارزان اروپا بهترین روش تقویت تاریخچه سفری می‌باشد.

4. تعدادی از آژانس‌ها ادعا می‌کنند که در تورهای اروپای ما اخذ ویزا تضمینی است. آیا این واقعیت دارد؟

به طور کلی، در تورهای گروهی اروپا شانس اخذ ویزا تا حدود 20% بیشتر از اقدام به صورت انفرادی است. اما با توجه به سابقه طولانی مدت یک سری از آژانس‌های مسافرتی و اعتباری که نزد سفارت کشورهای شینگن دارند، شما این امکان را دارید که از اعتبار این آژانس‌ها برای دریافت ویزای خود استفاده کنید. در این حالت، شما هیچ نگرانی برای اخذ ویزای خود ندارید و تمامی کارها از طریق آژانس مسافرتی انجام می‌شود. البته که مبلغ ضمانت‌نامه‌های بانکی نیز در این شرایط در اخذ ویزای متقاضی تاثیرگزار خواهد بود.

5. خانم بشکار! محبوب‌ترین تورهای اروپایی کدام‌اند؟

متاسفانه محبوبیت تورهای اروپایی را شرایط اخذ ویزای کشور مقصد مشخص می‌کند. با توجه به شرایط اخذ ویزای شینگن، در حال حاضر محبوب‌ترین تور اروپایی، تور گروهی ایتالیا است. گروهی از متقاضیان فکر می‌کنند که اگر در قالب تورهای گروهی برای سفر به کشوری که شرایط سختی برای ویزای خود تعیین کرده است، راه‌حل مناسبی است! اما باید بگوییم با توجه به شرایط سخت اخذ ویزای یک سری کشورهای شینگن، مانند آلمان، به هیچ عنوان این کشورها مبدا قرار داده نمی‌شود. تنها راه‌حل گرفتن ویزا از کشورهایی مانند آلمان، اقدام از طریق تورهای ترکیبی است. در تورهای ترکیبی اروپا درخواست ویزای شما به کشوری که سخت‌گیری کمتری دارد ارائه می‌شود و شما با گرفتن ویزا از این کشور، می‌توانید به کشورهایی همانند آلمان نیز سفر کنید.

6. بزرگترین مشکلی که متقاضیان با تورهای اروپایی دارند، چیست؟!

اکثر متقاضیان تور اروپا می‌خواهند که در زمان برگزاری تور، از گروه خارج شوند و تنهایی به گشت و گذار بپردازند. خب در تورهای گروهی این موضوع غیر ممکن است. مگر در زمانی که تور لیدر اعلام کند در یک بازه زمانی مشخص می‌توانید در اختیار خودتان باشید! در این حالت و با تائید تور لیدر می‌توانید در هرجایی از شهر که خواستید به گشت و گذار بپردازید.

مشکل بعدی متقاضیان، مدت زمان اقامت تورهای اروپا است. به طور مثال تور فرانسه با مدت زمان اقامت 7 شب برگزار می‌شود و بسیاری از مسافران با مدت زمان اقامت و هزینه‌های آن مشکل دارند. باید بگوئیم که اولین آژانس مسافرتی هستیم که تورهای فرانسه را برای مدت زمان 4 شب برگزار می‌کنیم و این مشکل را برای متقاضیان مرتفع کرده‌ایم!

 

حرف آخر

قبل از هرچیز برای خرید تورهای اروپایی ابتدا شرایط اخذ ویزای خود را با آژانس مسافرتی و یا کارگزار خود بررسی نمایید. ما می‌گوییم شانس بیشتری برای اخذ ویزا خواهید داشت اما شما بی‌گدار به آب نزنید! همچنین بهتر است خدمات ارائه شده را با مبلغ پرداختی خود چک کنید. اگر نمی‌توانید بفهمید که برای هر خدمتی چقدر هزینه پرداخت می‌کنید، بهتر است تور انتخابی را با تورهای مشابه دیگر بررسی کنید. لازم به ذکر است که آژانس هواپیمایی نهال‌گشت مجری مستقیم تورهای اروپایی می‌باشد. برای خرید تورهای اروپایی نهال گشت می‌توانید به سایت NahalGasht.com  مراجعه کنید و یا با شماره 02633143 در تماس باشید. با خرید یک تور از آژانس هواپیمایی نهال گشت، عضو خانواده 45،000 نفری نهال گشت می‌شوید و از تمامی خدمات آن می‌توانید استفاده کنید!

مصاحبه با یکی از بهترین مشاوران تور اروپا!

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]