از نقاط توریستی ایتالیا و چین بدانید تا غذاخوری در تور اسپانیا

از نقاط توریستی ایتالیا و چین بدانید تا غذاخوری در تور اسپانیا

پلههای اسپانیایی  در رم ایتالیا

رم با داشتن مساحتی در حدود 136287 کیلومتر مربع بزرگترین شهر ایتالیا میباشد که بدلیل داشتن قدمت تاریخی زیاد آثار و بناهای تاریخی فراوانی را در خود جای  داده است و به یک مقصد گردشگری برای کسانی که با تور ایتالیا به این کشور سفر میکنند تبدیل شده است.

از نقاط توریستی ایتالیا و چین بدانید تا غذاخوری در تور اسپانیا

شهر رم با توجه به افسانهای در قرن 8 در کنار رودخانه توره و در نزدیکی دریای مدیترانه به عنوان شهری ابدی ساخته شد. برخی از تاریخدانان قدمت این شهر را حدود 6000 سال میدانند که برای اولین بار بر روی تپهای با نام پالاتین ساخته شده بود.

گذشته پر بار و متمدن این شهر سبب بوجود آمدن بناهای تاریخی در این شهر بوده است که امروزه گردشگران از سراسر جهان با تور ایتالیا و از طریق بلیط خارجی برای دیدن این آثار به این شهر سفر میکنند تا با فرهنگ و تاریخ این شهر بیشتر آشنا شوند.

جذابیتهای موجود در این شهر بقدری است که حتی ساکنان دیگر شهرهای ایتالیا با تهیه بلیط داخلی برای دیدن این آثار به رم سفر میکنند.

در ادامه به معرفی برخی از این مناطق گردشگری خواهیم پرداخت که سبب شده تا مسافران به خرید تور ایتالیا ترغیب شوند و به این کشور و بخوص این شهر سفر کنند.

پلههای اسپانیایی

در شهر رم ایتالیا 135 پله وجود دارد که بین دو میدان دی اسپاگنا و ترینیتا دی مونتی قرار گرفته است که به این پلهها به پلههای اسپانیایی شهرت پیدا کردهاند. این پلهها برای اتصال این دو میدان مهم و معروف در سال 1725 طراحی و ساخته شدهاند.

امروزه این پلهها به یک مکان و یک جاذبه گردشگری شهر رم تبدیل شدهاند که سالانه گردشگران برای دیدن آن با تور ایتالیا به این کشور سفر میکنند و با خرید بلیط داخلی به شهر رم میروند تا از این جاذبه تاریخی دیدن کنند.

طراحی و معماری این پلهها بهگونهای است که هرکدام از آنها دارای لبه‏های پهن سنگی هستند که دیوارههای آن نیز از جنس سنگ میباشد. در بخش فوقانی پلهها اوبلیسکی با نماد صلیب به همراه سنگ نوشته قرار داده شده است.

با سفر از طریق تور ایتالیا امکان دیدن این اثر هنری را خواهید داشت. علاوه براین شهر رم بقدری اثر تاریخی و باستانی دارد که همه ساله گردشگران از سراسر دنیا برای دیدن آنها با بلیط خارجی به این شهر سفر میکنند این در حالی است که بسیاری از ساکنین شهرهای دیگر ایتالیا نیز با بلیط داخلی به رم میآیند تا شاهد تاریخ وتمدن موجود در این شهر باشند.

ارتفاع این پلهها بقدری است که زمانی که در بالاترین پله قرار داشته باشید میتوانید یکی دیگر از آثار تاریخی وباستانی این منطقه که مورد توجه بسیاری از گردشگران که با بلیط خارجی به این شهر سفر کردهاند قرار دارد را ببینید و آن اثر تاریخی کلیسای ترینیتی دی مونتی میباشد. این کلیسا یکی از مهمترین بناهای مذهبی در شهر است که افراد بسیاری با بلیط خارجی و بلیط داخلی برای دیدن کردن و انجام عبادت در آن به این منطقه سفر میکنند.

بهترین غذاهای اسپانیایی در تور اسپانیا

بحث غذا که به میان می‌آید نام بلندآوازه اسپانیا بر زبان‌ها جاری می‌شود!

به‌راستی‌که غذا در اسپانیا به‌تنهایی یک گردشگری جداگانه است. شهری با جذابیت‌های توریستی بسیار بالا و غذاهای لذیذ، یاد یک سفر را در ذهن مسافر همواره زنده نگه می‌دارد. سفر به اسپانیا و تست غذاهای خاص اروپایی از آن دسته سفرهایی می‌شود که تا عمر دارید فراموش نمی‌کنید. گشت‌وگذار در خیابان‌های بارسلونا، مادرید و شهر توریستی والنسیا را در برنامه تور اسپانیا خود بگنجانید.

از نقاط توریستی ایتالیا و چین بدانید تا غذاخوری در تور اسپانیا

خب مورخ امروز

اول‌ازهمه قصد داریم شما را در جریان حقایقی درباره غذا در اسپانیا بگذاریم و بعد برای علاقه‌مندان به غذا و شکم گردی از غذاهای محبوب مادرید، والنسیا و بارسلونا صحبت کنیم، پیشنهادهای سام سیر را برای رستوران گردی در برنامه تور اسپانیا جدی بگیرید.

آنچه باید درباره غذا در اسپانیا بدانید!

    حدود 44 درصد از روغن‌زیتون دنیا در مزارع زیتون کشاورزان اسپانیا تولید می‌شود.

    نزدیک به 34  زعفران، گران‌قیمت‌ترین چاشنی دنیا در اسپانیا کشت می‌شود.

    نسخه اصلیPaella  به‌عنوان غذای اصیل اسپانیایی بیشتر با مرغ و گوشت سرو می‌شود تا با ماهی.

    تاپاس Tapas  در اسپانیا غذا نیست بلکه یک سبک غذا خوردن است، تاپاس در اسپانیا به معنی اینکه با افراد صمیمی و دوستان خود به‌به طور گروهی به رستوران و کافه‌ای بروید و چند ظرف غذا را به‌صورت اشتراکی باهم میل کنید.

    تاپاس در قصه‌های قدیم و اسپانیایی وعده غذایی بوده که با پنیر و ژامبون با نوشیدنی سرو می‌شد.

    ماهی سوخاری برای اولین بار در شهر Cadiz اسپانیا سرو شد که گفته‌شده غذای بریتانیایی Fish & Chips از این تاریخچه ریشه گرفته است.

    گوجه‌فرنگی، سیب‌زمینی، آواکادو، تنباکو و کاکائو از طریق اسپانیا به اروپا وارد ش

حالا وقت خرید بلیط خارجی اسپانیا است.

غذاها در بارسلونا چه می‌گویند؟ (Foods in Barcelona)

بهترین پیشنهاد برای تست غذاهای محلی در اسپانیا، همراه شدن با تورهای غذا گردی است

مثل یک اسپانیایی در بارسلونا غذا بخورید. در برنامه تور اسپانیا و بازدید از بارسلونا غذاگردی و رستوران گردی را به عنوان عضوی جدانشدنی از سفر خود قرار دهید.

La Boqueria

هم ماهی بخرید هم بخورید.

یکی از بازارهای اصیل و محبوب برای خرید ماهی‌های تازه و در صورت علاقه‌مندی خوردن ماهی‌های تازه سرخ‌شده است. در برنامه تور اسپانیا یکی از بهترین خورد و خوراک، غذاهای دریایی است.

Gracia

شاید کمی از شلوغی شهر و رستوران‌های پر همهمه خسته شده باشید!

برنامه تور اسپانیا شما با سام سیر است، به محله Village of Gracia با تم بوهمی بروید و نشستن در رستوران و کافه‌های خانوادگی لذت ببرید!

Carre d' Enric Granados

محله Exiample با معماری خیره‌کننده و بلوار سه لاین درختی یکی از بی‌نظیرترین‌ها برای توریست شکم گرد است. در مسیر پیاده‌رو این خیابان با انواع رستوران‌های با سبک کلاسیک برخورد می‌کنید.

برای سفر به اسپانیا و لذت از غذاهای جذاب این کشور به قسمت جستجوی بلیط خارجی مراجعه کنید.

Borceloneta

اینجا جایی برای طرفداران غذاهای دریایی است که تقریباً در مجاورت محله ماهی گیران بارسلونا واقع‌شده است.

غذاهای دریایی را در برنامه تور اسپانیا خود حتماً قرار دهید.

شکم گردی در تور اسپانیا

رستوران گردی در مادرید (Foods in Madrid)

تغییر جهت به سمت مادرید، شهر محبوب اسپانیا

در هر گوشه و کنار مادرید رستوران‌ها و کافه‌های محلی و بین‌المللی پیدا می‌کنید.

در برنامه تور اسپانیا غذاهای اسپانیایی را به عنوان اصل خورد و خوراک خود قرار دهید.

غذاهای اصیل اسپانیایی بیشتر بر پایه گوشت و سیب‌زمینی سرو می‌شوند.

Huevos Rotos

هیچ‌چیزی خوشمزه‌تر از یک ظرف گوشت و سیب‌زمینی با پخت اسپانیایی اصیل نمی‌تواند باشد. Huevos Rotos در همه جای اسپانیا هست. ترجمه فارسی آن تخم‌مرغ شکسته» است. یک غذای رایج مادریدی که از سیب‌زمینی سرخ‌شده در روغن‌زیتون اصیل اسپانیایی و تخم‌مرغ نیمه زده‌شده، است.

در برخی رستوران‌ها برای تنوع‌بخشی به این غذا کمی ژامبون یا سوسیس چوریزو اضافه می‌کنند.

روند رفتن به اسپانیا: اول خرید بلیط خارجی، دوم تور اسپانیا، سوم شکم گردی در مادرید و بارسلونا.

طعم دودی این غذا به همراه ادویه پاپریکا و تکه‌های سرویس چوریتو! به‌به! دلمان رفت!

برای سفر به اسپانیا می‌توانید یا به صورت مستقیم بلیط خارجی اسپانیا را خرید کنید و یا از پکیج بلیط و هتل استفاده نمایید.

در تور اسپانیا حتماً به والنسیا هم سر بزنید تا از غذاهای دریایی لذت ببرید.

Esgarraet

طرفداران غذاهای اسپانیایی محال است که از این غذا بگذرد، البته گردشگر از نوع ماهی‌خوار!

میکس ماهی نمکی با فلفل دلمه‌ای قرمز که روی‌هم شبیه به یک نوع خوراک آغشته به روغن‌زیتون ناب اسپانیای است.

وانسیا گردی با برنامه تور اسپانیا

رزرو بلیط خارجی در مسیر اسپانیا را به صورت آنلاین در سایت سام سیر انجام دهید.

از تصور غذاهای اسپانیایی لذت بردید؟!

نظرتان چیست؟ هنوز هم دوست دارید مسافر بارسلونا، والنسیا و مادرید باشید؟ غذا واقعیتی غیرقابل‌انکار در سفر است. بلیط خارجی هرجایی را که در دست دارید نسبت به فرهنگ غذا مقصد آگاه باشید. در اسپانیا ترکیبی از عناصر جذاب معماری، فرهنگ، ساحل‌گردی، شکم گردی و گردشگری خرید دست‌به‌دست هم داده‌اند و زنجیره‌ای از تفریحات لازم برای قدرت گرفتن جاذبه توریستی یک منطقه تشکیل داده‌اند. بی‌راه تور اسپانیا به یکی از خواستنی‌ترین تورهای دنیا تبدیل نشده!

چرا مسافرت به کشور چین؟                        

ممکن است برای شخصی که می‌خواهد به کشوری سفر کند این سؤال پیش بیاید. تور چین چه ویژگی‌هایی دارد چه جاذبه‌های دیدنی دارد و آیا ازنظر اقتصادی به‌صرفه است؟ آیا هزینه‌های آن نسبت مسافتی که طی می‌کنید و جاذبه‌هایی که می‌بینید مقرون‌به‌صرفه است؟ در ادامه به این سوغات پاسخ داده می‌شود.

کشور چین با داشتن موقعیت‌های جغرافیای متنوع و وسعت زیاد و همچنین دارا بودن آب‌وهوای متفاوت توانسته سالانه گردشگران زیادی را به خود جلب کند. پس حتماً تور چین را انتخاب کنید.

آب‌وهوای کشور چین

به دلیل وسعت جغرافیایی زیاد کشور چین، آب‌وهوای متفاوتی نیز در نقاط مختلف کشور می‌توان دید. در یک‌زمان واحد شما شاهد چندین نوع آب و هوایی  مختلف در مناطق گوناگون چین خواهید بود. چنانچه بخواهیم بهترین زمان سفر را به شما بگوییم و همین‌طور به‌طور خلاصه اطلاعاتی درباره شهرهای بزرگ چین در اختیار شما قرار دهیم بایستی این‌گونه گفت: گردشگرانی که با تور چین در فصل بهار به این کشور سفر می‌کنند از آب‌وهوای مطبوع و عالی برخوردار هستند، تابستان‌های این کشور بسیار گرم و خشک است همچنین ساکنین و گردشگرانی که در این فصل با تور چین به این کشور میایند طوفان شن را می‌بینند. پاییز در شهرهای معروف چین به‌عنوان فصل طلایی شناخته‌شده و منظره‌ای بسیار دیدنی و خاطره‌انگیز را برای گردشگرانی که در این فصل با تور چین به این کشور سفرکرده‌اند می‌سازد، زمستان‌های شهرهای چین بسیار سرد و با بارش برف همراه است.

جاذبه‌های گردشگری چین

تاریخ و فرهنگ جالب این کشور همراه با جاذبه‌های گردشگری آن بسیار دیدنی و هماهنگ هستند. قطعاً با یک‌بار تور چین رفتن نمی‌توانید تمام جاذبه‌های گردشگری این کشور را ببینید.

از جاذبه‌های گردشگری مهم و دیدنی آن می‌توان به این چند مورداشاره کرد: کاخ تابستانی پکن، دیوار بزرگ چین، معبد لاما، شهر ممنوعه، معبد بهشت، کوه چان بای شان، موزه یادبود قتل‌عام نانجینگ، موزه هنر شانگهای،، معبد چنگ‌ هوانگ شانگهای، جشنواره یخ و برف هاربین، ودای غول‌پیکر لشان، باغ یویوآن شانگهای، رودخانه‌های متعدد، غارهای ژیجین و... .

نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور چین

هرساله از نمایشگاه‌های مهمی که در این کشور برگزار می‌شود بسیار استقبال می‌شود نمایشگاه‌های مثل:  نمایشگاه آتومکانیکا، نمایشگاه تجهیزات پزشکی، نمایشگاه دکوراسیون گوانجو، نمایشگاه بائوما و... . این نمایشگاه‌ها برای افرادی که قصد دارند برای کار با تور چین سفر کنند بسیار مفید است.

از نقاط توریستی ایتالیا و چین بدانید تا غذاخوری در تور اسپانیا

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]