10 دلیل برای مهاجرت به نروژ، یکی از محبوب‌ترین کشورها برای مهاجران

10 دلیل برای مهاجرت به نروژ، یکی از محبوب‌ترین کشورها برای مهاجران

در دهه گذشته ، مهاجرت به کشورهای اسکاندیناوی (از جمله مهاجرت به نروژ) ، در شمالی ترین قسمت اروپا ، مکانی با درخواست بالا برای مهاجران بوده است. احتمالاً از خود می پرسید: چرا؟

هوا در اسکاندیناوی بد است و یادگیری زبان این کشور ها دشوار،همچنین خلق و خوی  مردم گرم و صمیمی نیست. خوب ، اگر این افکار شماست ، بسیار غافلگیر خواهید شد! اگرچه، زبان همچنان دشوار است... با این حال ، هنوز دلایل زیادی برای مهاجرت به نروژ وجود دارد راه های گرفتن اقامت و اخذ ویزای بلند مدت نروژ را از موسسه ی مهاجرتی Eustudy بخواهید.

1) یکی از بهترین دلایل عزیمت به نروژ قطعاً طبیعت آن است

خوب ، به اینترنت بروید و برخی از مناظر نروژ را در گوگل سرچ کنید، ما معتقدیم که برای هر کوهنورد ، عکاس ، هنرمند یا حتی یک انسان شاغل که از آرامش در طبیعت لذت می برند  این کشور یک بهشت واقعی است. به دلیل موقعیت جغرافیایی ، نروژ دارای گیاهان و جانوران گسترده و متنوعی است که در مناطقی با آب و هوای سرد زندگی می کند. اگرچه ، این به خودی خود یک شاهکار چشمگیر نیست. یكی از دلایل مهاجرت به این كشور قطعاً میزان تلاش آن برای حفظ زیبایی طبیعی خود است. این کشورهمه چیزدارد ، از جمله کوهستان های زیبا ، آبشارها ، یخچال های طبیعی و تپه. و اگر به دنبال گرفتن یک عکس خاص با دوربین خود هستید، سفر با قطار های نروژی  ارزشش را دارد. به هر حال ، شما به مدت 7 ساعت از اسلو تا برگن به تماشای مناظر زیبا خواهید پرداخت.

10 دلیل برای مهاجرت به نروژ، یکی از محبوب‌ترین کشورها برای مهاجران

2)قطعاً باید برای فرهنگ سازی به این کشور بروید

اگر وایکینگ ها را دنبال کرده اید و فکر می کنید جایی در امتداد این خطوط خواهد بود ... نگران نباشید! دلیل مشخصی برای عزیمت به نروژ منحصر به فرد بودن این کشور است. موزه ها و فرهنگ سنتی غنی فراوانی وجود دارد که می توانید پس از استقرار در آنجا یاد بگیرید. اگر می خواهید یک کشتی وایکینگ واقعی ببینید ،به نروژبروید. اگر هنوز هم برای اقامت در نروژ به دلایلی نیاز دارید ، منتظر "زمانی بدون گردشگر" باشید. برخلاف سایر شهرهای اروپا که همیشه مملو از بسته های جالب و دوربین های چشمک زن است ، اسلو یک فصل خاموش دارد. منتظر زمستان باشید ، زمانی که قادر خواهید بود جادوی کشور و فرهنگ آن را - بدون تأثیر گردشگران - مشاهده کنید.

3)زبان همچنین در لیست مواردی است که چرا نروژ یک مقصد عالی است

این زبان شباهت زیادی به سوئدی و دانمارکی دارد. پس از تسلط بر یکی ، به راحتی می توانید به دو زبان دیگر صحبت کنید. یکی از دلایل اصلی مهاجرت به نروژ این واقعیت است که تقریباً همه انگلیسی صحبت می کنند و به آن مسلط هستند، حتی اگر متوجه نشوند هم تمام تلاش خود را می کنند تا همچنان با شما ارتباط برقرار کنند.

4) یکی از دلایلی که باید به نروژ بروید ، خانواده دوست بودن آنها است

همه ما می دانیم که کشورهای زیادی در اروپا وجود دارند که برای تربیت خانواده بسیار مناسب هستند. اگرچه ، نروژ هنوز ویژگی هایی دارد که ما می خواهیم به آنها اشاره کنیم. اگر شما در حال ایجاد یک خانواده هستید ، نروژ ممکن است بهترین مکان برای مهاجرت باشد. پدران برای سه سال اول از زمان تولد فرزند خود تا 12 هفته مرخصی استحقاقی مجاز هستند. همچنین ، به طور کلی ، کارگران تمایل دارند 5/37 ساعت در هفته را داشته باشند.

5) همچنین به دلیل مراقبت های بهداشتی باید به فکر مهاجرت به نروژ باشید

مراقبت های بهداشتی رایگان یا چیزی شبیه به آن بعد از اینکه در اینجا محلی شدید ، باید برای خدمات بهداشت عمومی رایگان درخواست دهید. مطمئناً تا رسیدن به سقف سالانه 1817 دلار، هزینه پرداخت خواهید کرد. اما پس از آن همه چیز رایگان خواهد شد! بیایید به این نکته نیز اشاره کنیم که مراقبت های بهداشتی یکی از دلایل مهاجرت به نروژ به دلیل کیفیت عالی آن نیز است. که در 15 سیستم برتر جهان حتی بالاتر از ایالات متحده آمریکا قرار دارد.

10 دلیل برای مهاجرت به نروژ، یکی از محبوب‌ترین کشورها برای مهاجران

6) اگر به نروژ می روید ، مهم نیست که از کجا آمده اید

این کشور بیش از شش سال است که به طور فعال در راستای یک جامعه چند فرهنگی کار می کند. به هر حال ، تقریباً 14٪ جمعیت از خارج کشورهستند. بنابراین ، مهم نیست که شما از چه کشوری به اروپا می آیید. در نروژ مطمئناً محیطی پذیرای خود و خانه ای جدید پیدا خواهید کرد.

7) کم بودن میزان جرم و جنایت

امنیت موضوع بسیار حائز اهمیتی است، مهم نیست که به کدام کشور نقل مکان می کنید. اگر تصمیم به مهاجرت به نروژ دارید ، این مسئله چندان بزرگ نخواهد بود. در کل کشور فقط حدود 4000 زندانی وجود دارد. ناگفته نماند که مجرمان به ندرت مرتکب جرم های تکراری می شوند. این سیستم نوآورانه و بسیار کارآمد است.

8) اسکی و برف

یکی از دلایل اصلی مهاجرت به نروژ قطعاً ورزش های زمستانی است. این کشور مدتهاست جهان اسکی را رهبری می کند. مهم نیست که قبلاً هرگز آن را امتحان نکرده باشید. فقط به مردم محلی بگویید که شما اسکی بلد نیستید و آنها شما را به خوبی راهنمایی خواهند کرد.

9) تحصیل رایگان در نروژ

99/4 درصد نروژی های بالای 60 سال تحصیلات متوسطه یا عالی دارند. تحصیل در تمامی مقاطع و دانشگاه ها رایگان است همچنین ویزای هم زمان همراه برای خانواده شما صادر خواهد شد به علاوه اجازه ی کار دانشجویی از مزایای عالی تحصیل در نروژ است که میتوان به آن اشاره کرد.

10) دوران بازنشستگی عالی

بر اساس ایندکس ، افراد بالای 67 سال حقوق ماهیانه ای معادل 1،012 دلار آمریکا دریافت می کنند.

10 دلیل برای مهاجرت به نروژ، یکی از محبوب‌ترین کشورها برای مهاجران

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]