رزرو هتل الیزه شیراز در سامانه رزرو هتل رهی نو

رزرو هتل الیزه شیراز در سامانه رزرو هتل رهی نو

خوشا شیراز و وصف بی مثالش به خصوص در آب و هوای فوق العاده فصل بهارش!  اسم شیراز که می‌آید ناخودآگاه تصویر خواجه حافظ شیرازی و شاخه نبات و یک کاسه فالوده شیرین دلمان را هوایی می‌کند که هرچه سریع‌تر به این دیار سعدی سفر کنیم.

به هر هدفی که قصد سفر به شیراز دارید، به قصد کاری یا تفریحی، قطعا یک اقامت دلچسب و شیرین می‌تواند سفرتان را به یادماندنی‌تر کند. به خصوص اگر بنا باشد در هتل لوکسی همچون هتل الیزه شیراز اقامت کنید. بهترین کار این است قبل از سفرتان نسبت به رزرو آنلاین هتل اقدام کنید تا خیال‌تان راحت باشد. اما چطوری؟

آشنایی با هتل الیزه شیراز 

شعارش " مهمان نوازی به سبک الیزه" است. جایی که شما با وجود دور از خانه بودن احساس خانه بودن می‌کنید. یعنی فارغ از فاصله‌ای که با خانه دارید، راحتی و آرامش و امکانات هتل به حدی است که یک اقامت لذتبخش را برایتان رقم بزند. هتل الیزه شیراز جزو هتل‌های لوکس این شهر است که در خیابان معالی آباد قرا گرفته است. یک ساختمان چهار طبقه چهارستاره که در کوی پزشکان شیراز، به شما چشمک می‌زند. در الیزه شیراز همه چیز برای یک اقامت آرامش بخش مهیاست. امتحان کنید!

رزرو هتل الیزه شیراز در سامانه رزرو هتل رهی نو

با وجود دور بودن از هیاهوی شهر، این هتل در فاصله زمانی 5 دقیقه‌ای با مترو قرار گرفته است. از طرفی با ماشین حدودا ظرف نیم ساعت به مرکز شهر می‌رسید. این هتل با جاهای دیدنی شیراز مانند حافظیه، حدود 20 دقیقه فاصله دارد. اگر به قصد سفر کاری به شیراز آمدید و قصد رفتن به نمایشگاه بین‌المللی شیراز را دارید، هتل الیزه نزدیک‌ترین هتل به این نمایشگاه است.

مشخصات عمومی هتل الیزه شیراز

هتل الیزه با 68 اتاق به صورت یک تخته، دو تخته و سوئیت با طراحی و دکوراسیون ویژه و خاص انتظارتان را می‌کشد. ساخت الیزه هفت سال طول کشید تا در نهایت در سال 1393 ساختمانی با مطالح مرغوب و طراحی مدرن و با امنیت بالا برای گردشگران و مهمانان ساخته شود. هتل الیزه به صورت خانوادگی اداره می‌شود. شاید همین موضوع سبب شده فضای گرمی در هتل حاکم شود. اینجا بهترین هتل برای خانم‌هایی است که به تنهایی به شیراز آمدند. محیط امن و آرامش بخش الیزه، اقامت در شهر غریب را برای خانم‌های عزیز راحت کرده است. در هتل الیزه از هیاهوی شهر فارغ هستید. البته با فاصله 5 دقیقه‌ای که از مترو قرار گرفته است، مشکلی از بابت رفتن به مناطق مختلف شهر نخواهید داشت.

رزرو هتل الیزه شیراز در سامانه رزرو هتل رهی نو

امکانات ویژه هتل الیزه شیراز 

از همان ابتدا می‌توانید خوشحال باشید که به هتلی قدم می‌گذارید که دارای مجموعه آبی و استخر است و می‌توانید بعد از آن با یک ماساژ حسابی، از خجالت خستگی‌تان درآیید. مبل‌های رنگی و پرسنل خوش برخورد الیزه، از همان ابتدا، حس مهمان نوازی گرم شیرازی را به وجودتان می‌بخشند. اتاق‌های هتل به صورت تک نفره، دو نفره توئین، دو نفره کوئین، سوئیت و اتاق کانکت است. در صورتی که با مهمان خارجی یا همسفر خاصی به هتل آمدید، می‌توانید یک اقامت لاکچری را در سوئیت‌های جونیور تجربه کنید. اگر با خانواده آمدید، اتاق کانکت، گزینه مناسبی است. فارغ از امکاناتی که یک هتل چهارستاره‌ای مثل الیزه دارد، صبحانه‌ متنوع و گرمش می‌تواند روزتان را بسازد.

 رستوران با سرآشپزهای خوش ذوق و خوش پخت، بدنسازی، مجموعه آبی شامل استخر و سونا و جکوزی، خدمات ماساژ، صندوق امانات، خدمات تبدیل ارز، لاندری، اجرای تورهای گردشگری که البته رایگان نیست، ارائه کنسول بازی به کودکان، خدمات کانسیرج، با اتاق‌های شیک و مدرن شما را شیفته هتل می‌کند. البته برخی از این خدمات رایگان نبوده و شامل هزینه می‌شود.  در سالن اجتماعات هتل می‌توانید مراسمات و همایش‌های مورد نظرتان را برگزار کنید.

 کافی شاپ و رستوران الیزه فراتر از تصورتان است. به طوری که کمتر پیش می‌آید بتوانید خودتان را از خوردن یک وعده خوشمزه عصرانه یا ناهار و شام از آن جا محروم کنید. الیزه توانسته با همین دلبری‌ها و امکانات ویژه‌اش برای چندمین سال پیاپی تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کننده را از آن خود کند. حیف نیست به شیراز سفر کنید و در جایی به جز الیزه اقامت داشته باشید؟

نظرات در مورد هتل الیزه شیراز 

از نظر برخورد حرفه‌ای پرسنل، کیفیت غذا و خدمات خیال‌تان راحت باشد. یعنی جای هیچ حرفی باقی نمی گذارد. در روزهای شلوغ هتل احتمالا برای پیدا کردن جای پارک در پارکینگ الیزه، به مشکل بخورید. با وجودی که در نقطه آرام شهر به دور از هیاهو و شلوغی‌های شیراز قرار گرفته است، اما احتمالا برای رسیدن به مرکز شهر، دقایق بیشتری نسبت به هتل‌های دیگر صرف کنید که باز هم می‌ارزد. برای خانم‌های تنها در سفر، الیزه یک اقامت مطمئن و بی دردسر فراهم کرده است و این موضوع در کنار خدمات و امکانات ویژه‌ای که دارد، توجه‌تان را جلب می‌کند.

رزرو هتل الیزه شیراز در رهی نو

همیشه دغدغه رزرو هتل یکی از مهم‌ترین مسائلی است که ما را در سفر درگیر می‌کند. به خصوص اگر قبل از رسیدن به شهر مقصدتان، هتل یا سوئیت موردنظرتان را رزرو نکرده باشید و حالا در بدو ورود بایستی به دنبال یک هتل برای اقامت بگردید. بهترین گزینه چیست؟ قبل از اینکه به شیراز یا هر شهر دیگری بروید، به راحتی می‌توانید از طریق سامانه رزرو آنلاین هتل، اتاق مورد نظرتان را انتخاب کنید. از آن جایی که هتل الیزه یکی از محبوب‌ترین هتل‌های چهارستاره در شیراز است، پس برای آن که در بدو ورودتان با اتاق‌های پر و نداشتن اتاق روبه‌رو شوید، بهتر است نسبت به رزرو آنلاین هتل الیزه اقدام کنید.

شما عزیزان به راحتی می‌توانید با مراجعه به سامانه رزرو آنلاین هتل رهی نو، هتل الیزه را با عکس‌ها و مشخصاتش به صورت آنلاین بررسی کرده و نظرات مسافرینی که قبل از شما در آن جا ساکن بودند، بخوانید. به این ترتیب، با خیالی راحت، می‌توانید اتاق‌تان را انتخاب کنید. ضمن اینکه در رهی نو این امکان برایتان وجود دارد که از ابتدا تا انتهای سفر همراه شما باشد و در مناسبت‌های خاص، قیمت با تخفیف‌های ویژه برایتان لحاظ شود. حالا که تعطیلات عید نزدیک است، این فرصت را از دست ندهید. همین الان به سایت رهی نو وارد شده و لذت اقامت در الیزه را تجربه کنید.

رزرو هتل الیزه شیراز در سامانه رزرو هتل رهی نو

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]