کافه‌های فضای باز مشهد را بشناسید

کافه‌های فضای باز مشهد را بشناسید

لذت استراحت و نشستن در فضای باز و هوای مطبوع به‌همراه یک نوشیدنی دوچندان می‌شود. اگر در زمان سفر به مشهد به‌دنبال کافه‌هایی با فضای باز هستید، این مطلب برخی از بهترین‌ها را به‌همراه سایتی برای خرید بلیط هواپیما معرفی می‌کند تا راحت‌تر برنامه سفرتان را بچینید.

کافه‌های فضای باز مشهد را بشناسید

کافه لئون

یکی از معروف‌ترین کافه‌های فضای باز در مشهد، کافه لئون است که در بلوار کاوه و مجتمع آبادگران قرار گرفته. بستگی به ترجیح خودتان می‌توانید در داخل و یا فضای باز بنشینید. از بین غذاها، پاستا آلفردو و از بین نوشیدنی‌های کافه لئون، قهوه‌های ترک آن شهرت و محبوبیت بالایی دارند و برای صرف صبحانه هم روی منوی اینجا می‌توانید حساب باز کنید. قبل یا بعد از رفتن به این کافه، به کوهسنگی برای تفریح و گشت و گذار می‌توانید بروید.

 کافه فنجون

اگر در اطراف و نزدیکی باغ ملک آباد و یا پارک ملت مشهد هستید، کافه فنجون گزینه‌ای مناسب برای استراحت و صرف یک نوشیدنی گرم یا سرد است. انتخاب از بین منوی متنوع کافه آسان نیست. می‌توانید هم در فضای بسته و داخل بنشینید و یا اگر هوای مشهد بابت میلتان است، نوشیدنی و غذایتان را در فضای باز کافه فنجون صرف کنید.

کافه شهرزاد

در صورتی که می‌خواهید از شلوغی و هیاهوی شهر به دور باشید، کافه شهرزاد در منطقه هفت حوض مشهد انتخاب مناسبی است. این کافه در 20 کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته و انواع غذاهای ایرانی، نوشیدنی‌ها، و سالاد را تهیه و تدارک می‌بیند. گذراندن وقت با خانواده و دوستان و صرف غذا در مکانی ساکت و سرسبز، خاطره‌ای به یادماندنی را در سفر مشهد برایتان رقم خواهد زد.

کافه نبات

این کافه معروف و لوکس مشهد هم نزدیک کوهسنگی و باغ ملک آباد قرار گرفته و فاصله زیادی با مرکز شهر ندارد. قهوه‌ها و شیرینی و دسرهای کافه نبات محبوبیت زیادی دارند. اگر هم بدون خودروی شخصی به مشهد رفته‌اید، ایستگاه مترو و اتوبوس در نزدیکی کافه قرار دارند و در دسترس هستند.

سفر به مشهد

اگر سفری زیارتی و سیاحتی به مشهد را در برنامه‌تان دارید، می‌توانید نسبت به خرید بلیط هواپیما تهران مشهد یا هر از مبدا و شهر دیگری، از سایت اسنپ‌تریپ اقدام کنید. با استفاده از فیلترهای متنوعی که بر روی سایت قرار دارد، امکان مرتب کردن لیست پروازهای مشهد را از نظر قیمت، نوع پرواز، ایرلاین، و بیشترین تخفیف‌ها دارید. در تقویم قیمتی هم ارزان‌ترین روز و تاریخ را برای خرید بلیط چارتر هواپیما می‌توانید پیدا کنید. علاوه بر آن، خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته در دسترس است.

کافه‌های فضای باز مشهد را بشناسید

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]