اگر در تهران می‌خواهید خرید کنید، به این مراکز سر بزنید

اگر در تهران می‌خواهید خرید کنید، به این مراکز سر بزنید

مراکز خرید متعدد، تهران را تبدیل به بهشتی برای عاشقان خرید در ایران کرده است؛ مراکز خریدی که علاوه بر لذت خرید، تفریحاتی را نیز برای شما در نظر دارند.

اگر در تهران می‌خواهید خرید کنید، به این مراکز سر بزنید تهران با وجود بازارها، مراکز خرید و پاساژهای فراوان، مقصدی مناسب برای خرید انواع کالاها از پوشاک و وسایل شخصی گرفته تا لوازم‌خانگی و الکترونیکی به شمار می‌آید؛ مراکز خرید مدرنی که امروزه تنها محلی برای خرید کردن نیستند و با وجود خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی، به یکی از جاذبه‌های اصلی شهری تبدیل شده‌اند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با بهترین مراکز خرید تهران و امکانات آن‌ها آشنا کنیم.

بام لند؛ منطقه چیتگر مجموعه تفریحی تجاری بام لند یکی از مشهورترین و جدیدترین مراکز خرید لوکس غرب تهران در منطقه ۲۲ شهرداری است که علاوه بر خرید، امکانات تفریحی و رفاهی چون کافه و رستوران‌های متعدد، وی آر لند، کشتی تفریحی، قایق‌سواری، واقعیت مجازی زاویه، ماهیگیری، شهر بادی (دارت بادی، فوتبال حبابی و فوتبال صابونی)، فوتبال دستی انسانی، اسکای فلایر، شهربازی سرپوشیده کیدز گاردن، پرش آزاد، مجموعه ساحل شنی پرشین و پیست پاتیناژ را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند. این مرکز خرید از ۱۲ ویلای دو طبقه تشکیل می‌شود که برخی از لوکس‌ترین و بهترین فروشگاه‌های مد و لباس، لوازم‌خانگی، جواهرات، ساعت، اسباب‌بازی، خانه شکلات، موتورسیکلت و غیره در آن‌ها جای دارند.

نزدیکی بام لند به دریاچه چیتگر و معماری تلفیقی (معماری قدیمی ایرانی نظیر بادگیرهای یزد و ستون‌های تخت جمشید و عناصر مدرن)، این مرکز خرید را تبدیل به مکانی محبوب در میان تمام اقشار جامعه کرده است. مساحت مجموعه بام لند ۶۰ هزار متر است که بیش از ۱۳ هزار متر مربع آن به فضای تجاری اختصاص دارد. بام لند نخستین مرکز خرید خطی ایران در فضای باز و یکی از جاهای دیدنی تهران به شمار می‌آید.

مرکز خرید میلاد نور؛ شهرک غرب مرکز خرید میلاد نور مرکز خرید میلاد نور یکی از مشهورترین و قدیمی‌ترین مراکز خرید شهرک غرب است که در سال ۱۳۷۸ افتتاح شد. در این مرکز خرید با ۳۵۷ واحد تجاری، انواع کالاها و برندهای مشهوری چون آدیداس، پوما، پیرگاردین، دسینی، مادرکر، فورجینال، آیس، ورساچه، دیزل، لیوایز، جردانو، دولچه گابانا بامبو، بوفالو، ماکسیم و... به مشتریان عرضه می‌شوند.

طبقه‌های مختلف مرکز خرید میلاد نور شامل فروشگاه‌های متنوعی است. طبقه اول به کیف و کفش، پوشاک، لوازم آرایشی بهداشتی، شال و روسری، طبقه دوم به بورس جواهرات، طلا و ساعت و طبقه سوم به پوشاک، لوازم تولد و تزئینی اختصاص دارد. در طبقه چهارم نیز می‌توانید سری به مغازه‌های پوشاک، کیف و کفش، فرش، لوازم دکوری، لوازم جانبی کامپیوتر، صنایع دستی و غیره بزنید. در طبقه پنجم فروشگاه‌های سرویس خواب کودک و نوجوان، لوستر، لوازم تزیینی، لوازم آشپزخانه، مبلمان، کمد، سیسمونی و غیره به چشم می‌خورند. رستوران ملل در طبقه ششم، فود کورت با انواع غذاهای بین‌المللی و کافی‌شاپ با دکوراسیون زیبا نیز از خدمات رفاهی این مرکز خرید هستند.

مجتمع تجاری کوروش؛ بزرگراه شهید ستاری مجتمع تجاری کوروش یا کوروش مال از مراکز لوکس و مدرن در شمال غرب پایتخت به شمار می‌آید که محصولات متنوعی مانند پوشاک زنانه و مردانه، اسباب‌بازی، لوازم‌خانگی، سیسمونی، لوازم آرایشی، طلا و جواهر، موبایل، آجیل خشکبار و غیره را به مشتریان عرضه می‌کند. در این مرکز خرید می‌توانید از برندهای ایرانی و بین‌المللی نظیر آدیداس، اورسی، ریباک، اسکچرز، پوما، نوین چرم و غیره خریدی باکیفیت را تجربه کنید.

تراریوم یا باغ شیشه‌ای از وجوه تمایز کوروش ‌مال نسبت به سایر مراکز خرید تهران است؛ باغی که چشم‌اندازی زیبایی به بورس موبایل کوروش در ورودی شمالی آن بخشیده است. روف گاردن این مرکز خرید، به دو صورت سر باز و سرپوشیده در فضایی متمایز، امکان پذیرایی از بیش از ۶۵۰ نفر با بهترین برندهای غذایی را دارد. فودکورت طبقه دوم با عرضه انواع پیتزا، همبرگر، کباب‌ ترکی و فست‌فود مکزیکی، پردیس سینمایی با ۱۴ سالن مجهز به تجهیزات نور و صدا از کانادا و صندلی‌هایی از کشور فرانسه، سرزمین بازی، کتاب فروشی، بورس موبایل و رایانه، باجه بانک ملت، داروخانه، کارواش، هایپر استار، گل‌فروشی، خانه کودک، پارکینگ و غیره از دیگر امکانات پاساژ کوروش هستند.

مرکز خرید سانا؛ بلوار اندرزگو مرکز خرید سانا مرکز خرید سانا در شمال شهر تهران مناسب افرادی است که به‌دنبال خرید برندهای معروف خارجی و ایرانی در فضایی مدرن هستند. این مرکز خرید ۱۳ طبقه در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده است و با مساحت کلی بیش از ۲۰ هزار متر مربع شامل ۹,۴۰۰ متر مربع واحد اداری، ۱۰,۵۰۰ متر مربع واحد تجاری، ۳,۰۰۰ متر مربع رستوران و فودکورت سرباز و سرپوشیده و همچنین پارکینگی طبقاتی می‌شود. انواع فروشگاه‌های مرکز خرید سانا به عرضه انواع کالاها مانند پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه، لوازم و لباس ورزشی، کیف و کفش، لوازم لوکس خانه، عطر و آرایشی، الکترونیک و موبایل، فرهنگی و هنری و صنایع دستی، ساعت و عینک، سیسمونی، اسباب‌بازی و جواهرات مشغول هستند.

اگر به‌دنبال کالای برند هستید، به‌راحتی می‌توانید فروشگاه‌های برندهای معتبر خارجی و داخلی مثل بنتون، مانگو، اسپرینگ فیلد، جین وست، نیو بالانس، آدیداس، جی اوکس، درسا، سواروسکی را در مرکز خرید سانا پیدا کنید. از امکانات این مرکز خرید می‌توان به شهربازی فانی‌باس، شهر مشاغل لیتل‌باس، اسباب‌بازی ماتی‌لوس، موسسه سانا یوگا، نمازخانه، سرویس بهداشتی، بهداری، ارائه ویلچر و کالسکه، جایگاه تعویض نوزاد، خانه بازی و... اشاره کرد. لازم به ذکر است که قیمت کالاها در مرکز خرید سانا نسبتا بالا و گران است؛ اما در برخی از زمان‌های سال فروش‌های ویژه‌‌ای با تخفیف برای مشتریان در نظر گرفته می‌شوند.

مرکز خرید پالادیوم؛ زعفرانیه مرکز خرید پالادیوم یکی از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید ایران و تهران به شمار می‌آید که به‌دلیل عرضه بهترین برندهای داخلی و خارجی همچون آدیداس، نایکی، پوما، ریباک، جین وست، منگو، جنیفر، تی تی، پاما و پونت در زمینه‌ پوشاک، طلا و جواهرات، اسباب‌بازی، خوراکی (انواع شیرینی و شکلات، خشکبار و قهوه)، محصولات فرهنگی، کتاب و لوازم‌التحریر شهرت زیادی در میان علاقه‌مندان به خرید دارد. این مرکز خرید یک مجموعه تجاری و تفریحی کامل است و از امکانات آن می‌توان به باشگاه ورزشی، مهدکودک، کتابخانه، خانه بازی، فودکورت‌ها و رستوران‌ها، پارکینگ، سوپرمارکت، داروخانه و موسسه موسیقی اشاره کرد.

 ساختمان پالادیوم در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع واقع شده و دارای ۱۵۰ واحد تجاری، ۱۲۰ فروشگاه و واحد خدماتی و ۲۵ رستوران، کافی‌شاپ و فودکورت است. این ساختمان از ضلع جنوبی ۱۳ طبقه، از ضلع شمالی ۱۱ طبقه و از سمت همکف ۶ طبقه دارد. ساخت این مرکز خرید مجلل در سال ۱۳۸۸ آغاز و در سال ۱۳۹۱ تمام شد.

اگر در تهران می‌خواهید خرید کنید، به این مراکز سر بزنید

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]