همه چیز درباره کشتی‌های تفریحی کیش

همه چیز درباره کشتی‌های تفریحی کیش

یکی از هیجان‌انگیزترین و جذاب‌ترین تفریحاتی که می‌توانید در کیش تجربه کنید، قایق‌سواری و گشت‌وگذار روی آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس است که می‌تواند تجربه‌ای به‌یادماندنی و رویایی را در خاطر شما به یادگار بگذارد.

اگر درحال برنامه‌ریزی سفر به جزیره زیبای کیش هستید، احتمالا مهم‌ترین دغدغه شما بعد از  خرید بلیط هواپیما، انتخاب تفریحات دلخواهتان در جزیره خواهد بود که با توجه به تنوع و جذابیت هرکدام از این تفریحات، می‌تواند چالش جالب توجهی هم باشد.

از آن‌جا که اکثر شهروندان ایرانی، دسترسی آسانی به دریا ندارند، یکی از محبوب‌ترین تفریحات در میان گردشگرانی که به کیش سفر می‌کنند، تفریحات دریایی است. به‌عنوان مثال؛ سالانه گردشگران تهرانی زیادی با  خرید بلیط هواپیما تهران کیش، به این جزیره زیبا سفر کرده تا از این تفریحات استفاده کنند و پس از چندروز اقامت در این جزیره، با استفاده از  بلیط هواپیما کیش تهران، به شهر خودشان برمی‌گردند.

در همین راستا، تلاش می‌کنیم با کمک مجله گردشگری یوتراوز، یکی از جذاب‌ترین تفریحات دریایی کیش را معرفی کرده و به شما در برنامه‌ریزی بهتر سفرتان کمک کنیم. پس در این مقاله با ما همراه باشید تا یکی از جذاب‌ترین تفریحات کیش، یعنی کشتی‌های تفریحی، را بیشتر بشناسیم.

همه چیز درباره کشتی‌های تفریحی کیش

تجربه گشت‌وگذار چندساعته روی آب‌های خلیج فارس و تماشای زیبایی‌های نقاط دورتر دریا، آنقدر جذاب و هیجان‌انگیز است که خود، به‌تنهایی می‌تواند خاطرات فراموش‌نشدنی را برای شما به ارمفان بیاورد. اما با اجاره کشتی تفریحی در کیش، سورپرایزهای دیگری هم در انتظارتان خواهد بود. که از میان آن‌ها می‌توان به موسیقی زنده، امکان سرو غذا، جنگ شادی، پذیرایی و امکان تماشای موجودات زیر سطح آب، اشاره کرد.

معرفی کشتی‌های تفریحی جزیره کیش

پیش از این گفتیم که با رزرو بلیط کشتی‌های تفریحی کیش، امکانات و خدمات زیادی در اختیارتان قرار خواهد گرفت که می‌توانید با استفاده از آن‌ها، لحظات خوشی را سپری کنید. در ادامه قصد داریم تعدادی از بهترین کشتی‌های تفریحی کیش را معرفی کرده و اطلاعات لازم درباره هرکدام از آن‌ها را با شما در میان بگذاریم.

کشتی تاپ‌تورز کیش

 برای شروع معرفی کشتی‌های تفریحی کیش، به سراغ یکی از بهترین و زیباترین کشتی‌ها، یعنی کشتی تاپ‌تورز می‌رویم که اگرچه مدت زیادی از آغاز فعالیتش نمی‌گذرد، اما در همین مدت تقریبا کوتاه، به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است.

کشتی تاپ‌تورز، بزرگ‌ترین کشتی تفریحی کیش است که در طول روز چندبار به دل دریا زده و هربار به مدت سه ساعت به گشت‌وگذار در آب‌های خلیج فارس می‌پردازد.

اگر کشتی تاپ‌تورز را برای گشت شبانه در دریا انتخاب کنید، می‌توانید لحظات آرام و بسیار دلنشینی را روی عرشه کشتی سپری کرده و برای چند ساعت از شلوغی‌ها و سروصدای زندگی مدرن فارغ شوید. همچنین این کشتی به عنوان‌یکی از مجهزترین کشتی‌های تفریحی کیش، خدمات و امکاناتی مثل موسیقی زنده، اتاق کودک، رستوران و کافی‌شاپ را برای شما تدارک دیده است که در نوع خود می‌تواند تجربه منحصر به‌فردی باشد. کشتی تفریحی تاپ‌تورز، سه نوع کابین اقامتی دارد که با نام‌های کابین اکونومی، کابین بیزینس و کابین VIP، شناخته می‌شوند.

اگر می‌خواهید مسافر این کشتی باشید، کافی است بلیط آن‌را به قیمت 327هزار تومان از مراکز معتبر در سطح جزیره کیش یا به‌صورت اینترنتی خریداری کرده و در زمان مقرر به بندرگاه کیش مراجعه کنید.

کشتی آرتمیس کیش

یکی دیگر از کشتی‌های تفریحی هیجان‌انگیز جزیره کیش، کشتی آرتمیس است که می‌تواند دو ساعت شاد و به‌یادماندنی را روی آب‌های نیلگون خلیج فارس، برای شما به ارمغان بیاورد. این کشتی 30 متری، یک رستوران دارد که می‌توانید در طول سفر از آن استفاده کرده و تجربه‌ای به‌یادماندنی را برای خودتان خلق کنید.

از جمله برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای که روی عرشه کشتی آرتمیس اجرا می‌شو، می‌توان به جنگ‌های شاد، موزیک زنده و پذیرایی اشاره کرد. البته علاوه‌بر این‌ها، یکی از بهترین تجربه‌هایی که می‌توانید در سفر با کشتی آرتمیس به‌دست آورید، تماشای ماه از روی عرشه است که می‌تواند لحظان رویایی برای مسافران باشد.

اگر دلتان می‌خواهد که دورتادور جزیره مرجانی کیش را تماشا کنید، کشتی آرتمیس می‌تواند یکی از بهترین پیشنهادها برای شما باشد. برای این‌کار کافی است یک بلیط حدودا 100هزارتومانی بخرید و نیم‌ساعت قبل از زمان مقرر، در بندرگاه کیش حاضر باشید..

همه چیز درباره کشتی‌های تفریحی کیش

کشتی اوستا کیش

این کشتی را می‌توانیم یکی از بزرگ‌ترین کشتی‌های تفریحی جزیره کیش بدانیم که در تمام روزهای هفته از ساعت 19 الی 1 بامداد در  سانس‌های مختلف، حرکت می‌کند و می‌تواند چند ساعت فراموش‌نشدنی را برای شما به ارمغان بیاورد.

اوستا، یک رستوران بزرگ دارد که می‌توانید در طول سفرتان از آن استفاده کرده و همزمان با صرف شام، از موسیقی زنده  برنامه‌های شاد دیگر لذت ببرید. عرشه کشتی اوستا آنقدر زیباست که با حضور در آن، می‌توانید ساعت‌ها به تماشای شب‌های مهتابی خلیج فارس بنشینید.

برای رزرو کشتی تفریحی اوستا، باید چیزی نزدیک به 300 هزار تومان برای هر نفر هزینه کنید و نیم‌ساعت قبل از زمان حرکت کشتی، در بندرگاه کیش، حضور داشته باشید.

کشتی دنا کیش

این کشتی ساخت کشور استرالیا است و 3 طبقه دارد که می‌تواند در هر سانس 250 نفر مسافر را به گشت‌وگذاری دو ساعته، روی آب‌های خلیج فارس ببرد. کشتی دنا، معمولا در تمام روزهای هفته از ساعت 21 الی 1:30 بامداد، حرکت می‌کند و می‌تواند لحظات شادی را برای شما به ارمغان بیاورد.

بخش جدایی ناپذیر این کشنی هم مثل سایر کشتی‌های تفریحی دیگری که معرفی کردیم، موسیقی زنده است و می‌توانید در طول سفرتان از نواهای جذاب جنوبی لذت ببرید.

علاوه‌براین، چند عکاس حرفه‌ای هم روی عرشه این کشتی هستند و اگر مایل بودید، می‌توانند لحظات شاد شما را به زیباترین حالت ممکن، ثبت کنند. کافی‌شاپ، پذیرایی و جنگ‌های سرگرم‌کننده نیز، از دیگر امکانات این کشتی استرالیایی هستند.

برای سفر با کشتی دنا، باید بلیطی با قیمت نزدیک به 230هزار تومان بخرید و نیم‌ساعت قبل از زمان حرکت کشتی، در بندرگاه کیش، حضور داشته باشید.

اجاره کشتی تفریحی خصوصی در کیش

اگر می‌خواهید امسال به شکل متفاوتی سالگرد ازدواجتان را جشن بگرید، یا یکی از عزیزانتان را با برگزاری جشن تولد روی آب‌های خلیج فارس سورپرایز کنید، اجاره کشتی تفریحی خصوصی، می‌تواند یکی از بهترین پیشنهادها برای شما باشد.

این کشتی‌ها دارای امکاناتی مثل؛ دو اتاق خواب، آشپزخانه، گاز، یخچال، مبلمان و سایر وسایل موردنیاز هستند و ظرفیت پذیرایی از 12 نفر مهمان را دارند. علاوه‌براین، بعضی از کشتی‌های تفریحی خصوصی کیش، سکوی مخصوص شیرجه و ماهیگیری و همچنین امکان حمام آفتاب روی عرشه کشتی را نیز برای مهمانان خود فراهم کرده‌اند.

برای اینکه این تجربه شگفت‌انگیز را به عزیزانتان هدیه بدهید، باید چیزی نزدیک به دو میلیون و ششصدهزار تومان هزینه کنید، که البته با توجه به نوع و تعداد روزهایی که کشتی را اجاره می‌کنید، متفاوت خواهد بود.

همه چیز درباره کشتی‌های تفریحی کیش

چند نکته درباره کشتی‌های تفریجی کیش که بهتر است بدانید

  • در این کشتی‌ها با توجه به زمان ورودتان، صندلی‌تان مشخص خواهد شد.
  • هزینه تمام برنامه‌های سرگرم‌کننده و سرو وعده‌های غذایی، روی هزینه بلیط محاسبه شده و نیازی به پرداخت هزینه مجزا نیست.
  • هزینه کافی‌شاپ و عکاس، جدا از هزینه اولیه محاسبه می‌شوند.
  • قیمت اجاره کشتی در کیش، با توجه به نوع و امکانات کشتی که انتخاب می‌کنید، متفاوت خواهد بود.
  • کودکان کمتر از 4 سال، می‌توانند بدون پرداخت هزینه بلیط، وارد کشتی شوند.
  • بهتر است نیم‌ساعت قبل از زمان تعیین‌شده روی بلیط در بندرگاه کیش حاضر باشید.

کلام آخر

حالا که به انتهای مقاله رسیدیم، می‌دانیم که کشتی‌های تفریحی کیش، می‌توانند یکی از هیجان‌انگیزترین و رویایی‌ترین تفریحات این جزیره باشند. اگر شما هم بعد از شیوع ویروس کرونا، مدت‌ها است که دلتان یک شب به‌یادماندنی و متفاوت در کنار عزیزانتان را می‌خواهد، این کشتی‌ها می‌توانند این شب رویایی را به شما هدیه کنند.

البته لازم است بدانید که ما تنها به معرفی تعدادی از بهترین کشتی‌های تفریحی کیش اکتفا کردیم و شما در داخل جزیره، انتخاب‌های بیشتری خواهید داشت و می‌توانید کشتی‌های دیگر را هم رزرو کنید. که از میان آن‌ها کشتی آکواریوم، می‌تواند تجربه شگفت‌انگیز تماشای موجودات زیر سطح آب را برای شما فراهم کند.

علاوه‌براین، اجاره قایق تفریحی در کیش هم یکی دیگر از تفریحات دریایی است که می‌توانید با هزینه کمتر تجربه کنید و لحظات شاد و مفرحی را برای خود به ارمغان بیاورید.

در پایان باید بگوییم؛ با توجه به آنچه که پیش از این گفتیم، در زمان سفر به کیش می‌توانید کشتی موردنظرتان را انتخاب کرده و بلیط ورودی آن را از مراکز معتبر سراسر جزیره خریداری کنید.

همه چیز درباره کشتی‌های تفریحی کیش

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]