مقایسه هتل‌های فوق العاده لوکس کیش، کدام بهتر است؟

مقایسه هتل‌های فوق العاده لوکس کیش، کدام بهتر است؟

هتل‌های لوکس کیش از امکانات و خدماتی در سطح استانداردهای بین المللی برخوردار هستند. تنوع خدمات و امکاناتی که در این هتل‌ها به مسافران ارائه می‌شود، بیشتر از هتل‌های دیگر است. هتل‌های لوکس همچنین راحتی و امنیت مهمان‌های خود را تضمین می‌کنند.

مقایسه هتل‌های فوق العاده لوکس کیش، کدام بهتر است؟

هتل‌های مجلل کیش به چند هتل محدود نمی‌شود و این هتل‌ها را می‌توان در نقاط مختلف جزیره کیش یافت که هر کدام ویژگی‌ها و امکانات متفاوتی دارند، که آن‌ها را متمایز می‌کند. 

امکانات متنوع هتل‌های لوکس، انتخاب بهترین آن‌ها را کمی دشوار می‌کند؛ بنابراین هر مسافری باید با توجه به شرایط و انتظارات خاص خود، هتل مناسب خود را انتخاب می‌کند.

هتل داریوش کیش

مقایسه هتل‌های فوق العاده لوکس کیش، کدام بهتر است؟

هتل پنج ستاره داریوش، در سال ۱۳۸۲ افتتاح شد و یکی از لوکس‌ترین هتل‌های کیش به شمار می‌آید. این هتل با مساحت 123 هزار مترمربع در ساحل شرقی جزیره کیش واقع شده است و طرح و نقشی از معماری کاخ آپادانا و کاخ تچر در تخت جمشید را در خود دارد.

با توجه به موقعیت ساحلی هتل، مهمانان می‌توانند به راحتی به تفریحات ساحلی جزیره مانند غواصی، شنا و… دسترسی داشته باشند. ساحل خلیج فارس از این هتل به راحتی قابل مشاهده است.

نزدیکی به دریا، اتاق‌های بزرگ و مجلل، امکانات لوکس مطابق با استانداردهای جهانی، معماری منحصر به فرد و فضای سبز زیبا از ویژگی‌های منحصر به فرد هتل داریوش است. از امکانات این هتل می‌توان به باشگاه بدنسازی، پینت بال، زمین تنیس، اتاق ماساژ تایلندی، غواصی، استخر روباز، سالن بیلیارد و رستوران‌ها و کافه‌ها اشاره کرد که در آن می‌توانید غذاهای مورد علاقه خود را با هر سبک و سلیقه‌ای میل کنید

هتل مارینا کیش

مقایسه هتل‌های فوق العاده لوکس کیش، کدام بهتر است؟

امکانات هتل مارینا کیش، رفاه و آسایش میهمانان این هتل را تضمین می‌کند. این هتل با زیر بنایی بیش از ده هکتار در سال ۱۳۸۹ آغاز به کار کرد. شما می‌توانید بدون هیچ مشکل و دغدغه‌ای در این هتل اقامت کنید. هتل پنج ستاره مارینا با معماری مدرن خاص در بهترین نقطه شهر قرار گرفته است.

این هتل در موقعیتی عالی، در امتداد ساحل مرجانی زیبای خلیج فارس قرار دارد و دارای خط ساحلی خصوصی بیش از ۷۵۰ متر است. محیط اطراف هتل مارینا پارک با انواع گیاهان تزیینی و طبیعی و همچنین آب نماهای بسیار زیبا تزئین شده است.

مهمانان این هتل می‌توانند ساعت‌ها در محیط زیبای هتل و دریاچه‌های پارک هتل قدم بزنند. امکانات ویژه در هتل ۵ ستاره مارینا در کیش شامل سالن بدنسازی، اجاره خودروهای لوکس، ساحل ماسه‌ای خصوصی، رستوران، پارک بازی برای کودکان، سونا، جکوزی، استخر، نزدیکی مسیرهای دوچرخه سواری در اطراف جزیره، ورزش‌های دریایی مانند غواصی و. . اشاره نمود. گردشگرانی که این هتل را به عنوان اقامتگاه در کیش انتخاب کنند، تمام انتظاراتشان از یک هتل پنج ستاره برآورده خواهد شد.

هتل کوروش کیش

مقایسه هتل‌های فوق العاده لوکس کیش، کدام بهتر است؟

هتل بزرگ کوروش به دلیل ایجاد امکانات فراوان توانسته است، عنوان پنج ستاره را به دست آورد. این هتل دارای ۱۶ طبقه و ۱۹۸ اتاق و سوئیت با امکانات کامل است. لازم به ذکر است اتاق‌های رو به دریا فقط دارای منظره دید دریا هستند.

هتل کوروش لقب هتل سبز را دارد چراکه بخشی از انرژی خود را با استفاده از انرژی خورشیدی تامین می‌کند. این هتل در تمامی مراحل ساخت به حفظ محیط زیست توجه کرده است و مطابق با قوانین و استانداردهای زیست محیطی طراحی شده است.

موقعیت مکانی هتل، دسترسی آسان به سواحل آبی خلیج فارس و مراکز خرید اصلی جزیره از جمله پردیس ۱ و ۲ را فراهم کرده است.

هتل ویدا کیش

مقایسه هتل‌های فوق العاده لوکس کیش، کدام بهتر است؟

هتل ویدا کیش یکی از هتل‌های مجلل جنوب کشور است که در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد. این هتل با ۹ طبقه و ۱۴۴ اتاق اقامتی، مطابق با استانداردهای صنعت هتلداری و بالاترین استانداردهای صنعت گردشگری ساخته شده و  برای طراحی هتل بر اساس معماری مدرن دنیا از اشکال هندسی مفهومی و ساده استفاده شده است.

یکی از مزایای هتل ویدا کیش؛ موقعیت جغرافیایی آن است که دسترسی خوبی به دریای خلیج فارس دارد و میهمانان هتل به راحتی به بازارها و مجتمع‌های خرید کیش دسترسی دارند.

رستوران هتل پنج ستاره ویدا با گنجایش ۳۰۰ نفر در طبقه اول قرار دارد که با غذاهای متنوع ایرانی آماده پذیرایی از میهمانان این هتل است.

مسافرانی که در این هتل اقامت دارند می‌توانند به راحتی به دانشگاه بین المللی پردیس، بولینگ مریم، بندر، پارک شهر، ساحل مرجان، پارک آهوان، پارک دلفین، کشتی یونانی و غیره دسترسی داشته باشند. سالن کنفرانس و سمینار، سالن بدنسازی، آژانس تور، تاکسی، زمین بازی کودکان و سالن زیبایی، استخر، سونا، جکوزی، تاکسی سرویس از جمله امکانات رفاهی این هتل هستند.

هتل ترنج کیش

مقایسه هتل‌های فوق العاده لوکس کیش، کدام بهتر است؟

یکی دیگر از هتل‌های مجلل کیش، هتل ترنج است. این هتل پنج ستاره بر روی آب های شمال غربی جزیره در منطقه‌ای بکر ساخته شده است. هتل ترنج یکی از اولین هتل‌های ساخته شده روی آب در ایران و خاورمیانه است. این هتل دارای ۱۳۰ اتاق ۴۰ متری و سوئیت‌های ۶۵ متری است که تمامی اتاق‌ها بر روی سطح آب بنا شده است و کف آن‌ها از جنس شیشه شفاف است. هر واحد به صورت جداگانه دارای تراس می‌باشد. متریال هتل مطابق با استانداردهای روز دنیا بوده و برای محیط زیست بی‌ضرر می‌باشد.

 

سوئیت‌ها در فاز اول به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با مشاهده از بالا، تصویری از بته جقه را بر روی خلیج فارس به نمایش می‌گذارند. مزیت منحصر به فرد این هتل موقعیت آن است که مناظر فوق العاده‌ای از جمله: غروب زیبا، تصاویر بی‌نظیر از دریا، امواج، مرجان‌ها، پوشش گیاهی و دریا را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

این هتل دارای استخر، رستوران ساحلی، دسترسی آسان به مرکز شهر، سالن بدنسازی با کف شیشه‌ای، ، حمام آفتاب، فوتبال ساحلی، ایرهاکی، اتاق یوگا، زمین تنیس خانه بازی کودکان، مزون، سالن بدنسازی، آمفی تئاتر، فروشگاه، والیبال ساحلی، سالن بدنسازی و… است.

کلام آخر:

در این مطلب به جزئیات و مشخصات کامل هتل‌های لوکس کیش پرداخته شده است. شما عزیزان برای رزرو هتل می‌توانید، پس از بررسی اطلاعات کامل از جمله عکس، آدرس، موقعیت روی نقشه، فاصله از جاذبه‌های گردشگری، لیست اتاق‌ها و خدمات، قوانین و نظرات درباره هتل‌ها، هتل مورد نظر خود را برای اقامت انتخاب کنید.

آژانس مسافرتی کیش میزبان ارائه دهنده خدمات رزرو هتل های کیش، می‌تواند بهترین هتل‌ها را با قیمت مناسب و با تخفیفات ویژه در اختیار شما قرار دهد برای دریافت جدیدترین تخفیفات هم اکنون به وب سایت کیش میزبان مراجعه نمایید.

مقایسه هتل‌های فوق العاده لوکس کیش، کدام بهتر است؟

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]